Onko vanhat (yli 80-vuotiaat) seksuaalisesti aktiivisia?
Kommentit (14)
Monilla on ainaki halut tallella, varsinkin jos puhutaan miehistä. Ite oon nuori hoitaja ja kyl monet papat osaa ehdotella härskejä ja ahdistelee välillä ihan fyysisestiki
Yhdestä entisestä rehtorista vanhainkodissa aina varoiteltiin, oli 92v. Kädet kävi:).
Varmaan jotkut on, iso osa ei. Mahdotonta se ei ole. Ja varmasti joillakin halut ja ajatukset ovat jäljellä, vaikka varsinaista aktiviteettia ei olekaan.
Osa on, tiedän 96v sänkypuuhista yllätetyn ukin
No ainaki pokesivuilla on mummoilla herkkua suu täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Monilla on ainaki halut tallella, varsinkin jos puhutaan miehistä. Ite oon nuori hoitaja ja kyl monet papat osaa ehdotella härskejä ja ahdistelee välillä ihan fyysisestiki
Ota perintöä ootellessa poskeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka helvetti sanoo tällaista seksuaalisen ahdistelun kohteelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka helvetti sanoo tällaista seksuaalisen ahdistelun kohteelle?
No se pappa tietenki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ollu hauska läppä.
Niinkään sievää kommenttia ku "oot nätti tyttö" ei osaa ottaa kohteliaisuutena enää siin vaihees ku makaa pakotettuna puoliks vanhan miehen päällä sängyssä ja papan toinen käsi painaa päätä niskasta hänen rintakehää vasten ja toinen hipelöi pakaroita. Voin sanoo ettei naurata hetkeen tollaset jutut
Eikö noille patuille voisi syöttää jarrua, sitä samaa mitä armeijassakin?
Up