Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ÄÄNESTYSPROSENTTI 47,5

Vierailija
23.01.2022 |

Aika huono esitys Suomen kansalta

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuserit eivät äänestä ja ihmettelevät, kun mennään hyvätuloisten ja keskiluokan ehdoilla. No, luusereilla ei ole asianajajia.

Hyvätuloisten ja keskiluokan ehdoilla kun mennään niin sain odottaa useita kuukausia, että pääsin syöpäkokeisiin. Hyvä meno Helsingissä. Kiitos välittämisestänne.

Vierailija
22/29 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii demokratia suhmurointivaaleilla. 

Vierailija
24/29 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kivaa että kolmen taantumuspuolueen kannattajat ilakoivat. Itse olen enemmänkin huolissani kansalaisten uskosta demokratiaan kun äänestysprosentti jäi todella alhaiseksi. Mitä on tapahtunut muutamassa vuodessa että kansan usko oman äänensä merkitykseen on laskenut näin radikaalisti? Näin surkeaa äänestysprosenttia ei voida painaa villaisella vaan siitä on keskusteltava.

25/29 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka on antanut periksi.Näkevät että OYJ  Suomi on konkurssin partaalla. 

26/29 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuserit eivät äänestä ja ihmettelevät, kun mennään hyvätuloisten ja keskiluokan ehdoilla. No, luusereilla ei ole asianajajia.

Hyvätuloisten ja keskiluokan ehdoilla kun mennään niin sain odottaa useita kuukausia, että pääsin syöpäkokeisiin. Hyvä meno Helsingissä. Kiitos välittämisestänne.<3

Kuka sai sinun äänen?

Vierailija
27/29 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Protestiäänet oli vaalivoittaja.

Vierailija
28/29 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertonee kansan luottamuksesta tähän järjestelmäämme. Itse olen menettänyt luottamukseni jo eräällä aiemmalla vuosikymmenellä, kun vaikka miten äänestäisi niin mikään ei muutu. Länsimainen demokratia on niin kauan epäreilu, kun korruptoituneet poliitikot ottavat vaalirahoituksensa vastaan suuryrityksiltä. Ei siinä oikeasti kansan asialla olevat poliitikot pärjää, kun saavat kerättyä vaalirahoitusta ehkä sen 5000 € ja vastassa on joku kokoomuslainen korporaatiokevytkenkä 50 000 - 100 000 € vaalirahoituksella. Tyhmimmät äänestävät eniten näkyvyyttä omaavaa, kun eivät halua olla häviäjien puolella. Ei tämä ole muuta kuin rahan valtaa.

Vierailija
29/29 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo siitä että suomalaiset eivät luota politiikkaan ja eivät siksi äänestä.