Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitteko kuvitella? Toimistotyö ja koira...

Vierailija
21.09.2006 |

Työkaverini on koiraihminen ja oli sitten ottanut ison koiransa töihin toimistoon mukaan. Lupaa kysymättä keltään, ensin hätätilanteessa vain yhdeksi päiväksi, mutta viimein koira oli ollut toista viikkoa joka päivä. Joku oli valittanut, työyhteisössä on allergisia ja koira-angstisia eikähän tuo ole millään tavalla hyväksyttävää.. Pomo oli kuultuaan asiasta käskenyt viedä koiran välittömästi pois, ja tämä ihminen sitten otti nokkiinsa.

Mitä mieltä? =0)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais miettiä ennen koiran hankintaa miten sen hoitaa työpäivän aikana =)

Vierailija
2/10 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen 100% varma, että tämä sama ihminen olisi nostanut metelin, koska hän vihaa lapsia ja ihmisiä ylipäätään. En edes ymmärrä, kuinka hän on vielä töissä meillä, kun kukaan ei tule hänen kanssaan juttuun juuri tämän kaltaisten juttujen takia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luvan kanssa tosin. Eikä se ketään häiritse, koira lähinnä nukkuu omistajansa pöydän alla. Työskentelen ns. luovalla alalla ja työajat erittäin venyviä ja vaikken itse juurikaan pidä koirista, ymmärrän täysin, ettei sinkkutyökaverini halua, että koira on kotona yksin välillä yli 12 tuntiakin putkeen. Ja sitä paitsi koiran rapsuttelu silloin tällöin pahimman kiireen keskellä on hyvää stressinpoistoa! ;) Ja korostettakoon nyt siis vielä, että en todellakaan ole koiraihminen.

Vierailija
4/10 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta vuotta iäkäs labbiksensa mukana toimistossa. Minulla on ollut oma koira mukana, samaten muutamalla muullakin kollegalla. Ja on siellä lapsiakin ollut aina silloin tällöin. Ei ole ketään häirinnyt kummatkaan, päinvastoin.

Mikä on koira-angstinen?

Vierailija
5/10 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin vähän outo juttu. Eri asia joku pieni toimisto ja muutama työkaveri, jotka asiasta sopivat, mutta meillä ei ainakaan toimisi.

Ja voihan vaikka asiakkaana käydä joku koira-allerginen!

Vierailija
6/10 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös pienen paljon nukkuvn vauva kanssa on helppo olla töissä. Myös käyttämäni kampaajan koira on kampaamossa. miksi ei?

Vierailija
7/10 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen allerginen, enkä jaksa koiria. Lapset saa mieluummin tulla.

Vierailija
8/10 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, hän onkin autonkuljettaja :D

Vierailija
9/10 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sitä, että ne raatelee mut ja syö. Ich habe angst für hund :D tai jotaa

Vierailija
10/10 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tarkistettiin tilinauhat suurennuslasilla kun työtavat selvisi. Laskelmat oli p..stä ilman vauvaakin. Siis aiemminkin piti aina korjailla niiden laskelmia. Ja opettaa niille miten palkat lasketaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä