Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kahvakuulailusta, milloin tuloksia?

Vierailija
25.05.2015 |

Tuohan on laji, jossa hiki lentää ja koko kroppa saa kovaa harjoitusta. Jos käy vaikka 2 krt viikossa tunnin treeneissä, niin milloin näkyy muodoissa? Ja nyt en tarkoita 2kg:n kuulan heiluttelua vaan aloituskuula on nyt 10kg, välillä teen 12:lla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ruokavaliosta.

Vierailija
2/6 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on joo kiinni ruokavaliosta, mutta perus ruokavaliolla ja pari kertaa viikossa treenillä ei oikein huikeita tuloksia kyllä saa. Toki siinä kunto nousee ja saattaa vähän kiinteytyä, mutta ei se pahemmin kehoa muokkaa, korkeintaan esim. etuteisiä jotka muutenkiin kehittyy helposti. Mutta itse ainakin olen huomannutmuutoksen lihaskunnossa jo kolmen treenin jälkeen, ei tuu lihakset samalla treenillä enää niin kipeiksi ja jaksaa tehdä paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salille Mielummin.

Vierailija
4/6 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei.. Mulla on aika vahva läskikerros alakropassa erityisesti, mistä pitäis päästä eroon viimeinkin. Jos ruokaan kiinnitän huomiota tarkemmin ja lisään ohjattujen treenien lisäksi pari krt omaehtoista treeniä ja joko kävelyä tai pyöräilyä, niin Jokos saadaan valas ohueksi? Tälle kesälle? :)

Vierailija
5/6 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 15:20"]Salille Mielummin.
[/quote]

Perustele. Ap

Vierailija
6/6 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 15:22"]Okei.. Mulla on aika vahva läskikerros alakropassa erityisesti, mistä pitäis päästä eroon viimeinkin. Jos ruokaan kiinnitän huomiota tarkemmin ja lisään ohjattujen treenien lisäksi pari krt omaehtoista treeniä ja joko kävelyä tai pyöräilyä, niin Jokos saadaan valas ohueksi? Tälle kesälle? :)
[/quote]
No sit alkaa kuulostaa jo paremmalle, mutta läskihän lähtee paremmin aerobisella liikunnalla eli hölkkää, kävelyä ja pyöräilyä niin, että hikoilee. Muista vaan, että pysyvät tulokset vaatii aikaa ja sun pitää tehdä koko elämäntapoihin muutos eikä vaan pari kuukautta kuntoilla ja kattoa syömisiä. Mutta ei myöskään sit mitään totaalikieltäytymistä herkuista ym, koska sit helposti lähtee lipsumaan. Ja tehokkainta liikuntaa saat sillon, kun treenissä vikat toistot pitää tehdä vikoilla voimilla ja polttaa ja sattuu etkä seuraavana päivänä voi kävellä kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi