Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutettiin toissapäivänä!

Vierailija
25.05.2015 |

Muutettiin poikaystäväni kanssa meidän jo toiseen yhteiseen asuntoon toissapäivänä :) Molemmat ollaan 17v. Nyt olen kipeänä, ja poikaystävä ei tule vielä 2 tuntiin kotiin koulusta.

Kysyttävää? :) Kyselkää jotain että en kuole tylsyyteen.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tee lapsia? Minäkin tein vain tavan vuoksi.

Vierailija
42/51 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 16:08"]Miksi et tee lapsia? Minäkin tein vain tavan vuoksi.
[/quote]

Sinä taisit juuri vastata omaan kysymykseesi..
-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta mikä wt. Tatuointiartisti? Oikeasti?

Vierailija
44/51 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 16:15"]Ei jumalauta mikä wt. Tatuointiartisti? Oikeasti?
[/quote]

Miksi ei? Ei tatuointiartisti ole wt.
-Ap

Vierailija
45/51 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teinit nykyään seurustelee ja harrastaa seksiä? Minä olen neitsyt vieläkin vaikka olen jo 24v.

Vierailija
46/51 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 16:25"]Miksi teinit nykyään seurustelee ja harrastaa seksiä? Minä olen neitsyt vieläkin vaikka olen jo 24v.
[/quote]

No eikö ne teinit ole kautta aikojen seurustellut? Ei tietenkään kaikki mutta jotkut.
-Ap

Vierailija
47/51 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotteko mennä naimisiin? Mitä perheesi ajattelee poikaystävästäsi?

Vierailija
48/51 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 16:56"]Aiotteko mennä naimisiin? Mitä perheesi ajattelee poikaystävästäsi?

[/quote]

Eihän sitä koskaan tiedä. Itse en vaan nää siinä kauheasti mitään järkeä.
-Ap

Vierailija
49/51 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 16:56"]Aiotteko mennä naimisiin? Mitä perheesi ajattelee poikaystävästäsi?

[/quote]

Eihän sitä koskaan tiedä. Itse en vaan nää siinä kauheasti mitään järkeä.
-Ap

Vierailija
50/51 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leonbergit on ihania! Meillä oli semmoinen kun olin pieni. Onko sulla kokemusta leonbergeistä? Nimittäin on hyvä ja uskollinen rotu, mutta koulutuksen pitää olla johdonmukaista ja kuri löytyä, jotta koirasta kasvaa ystävällinen ja tasapainoinen yksilö. Eräs tuttava ei osannut kasvattaa ja siitä kasvoikin 65 kiloinen monsteri, jota ei tosiaan voitu pidätellä jos se päähänsä jotain sai :D Mutta hyvä rotu osaavissa käsissä, itsekin haluaisin joko leonbergin tai berninpaimenen :)
N21

Vierailija
51/51 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 17:06"]Leonbergit on ihania! Meillä oli semmoinen kun olin pieni. Onko sulla kokemusta leonbergeistä? Nimittäin on hyvä ja uskollinen rotu, mutta koulutuksen pitää olla johdonmukaista ja kuri löytyä, jotta koirasta kasvaa ystävällinen ja tasapainoinen yksilö. Eräs tuttava ei osannut kasvattaa ja siitä kasvoikin 65 kiloinen monsteri, jota ei tosiaan voitu pidätellä jos se päähänsä jotain sai :D Mutta hyvä rotu osaavissa käsissä, itsekin haluaisin joko leonbergin tai berninpaimenen :)
N21
[/quote]

Meillä ei oo ollut leonbergia, mutta on ollut siperianhusky/saksanpaimenkoira/landser-risteytys ja muita isoja koiria. Voin sanoa että tuo risteytys oli pentuna omapäinen tapaus :D Tuttava perheellä on kyllä leonberg, joten sitä kautta huomannut niiden luonteenpiirteitä jne :) Koirien kasvatuksessa pitää olla aina huolellinen, että ei synny niitä ongelmatapauksia.
-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän