Mä vihaan tätä vartaloa :(
Rinnat on pelkkää ryppyistä roikkuvaa nahkaa, en ole kellään mummolla edes nähnyt näin rumia rintoja. Vatsa on arpinen ja ryppyinen. Miksi just mulle raskaus jätti jälkeensä näin karmean kropan? :( Oon niin surullinen ja seksin harrastaminen on yhä vaikeempaa ja vaikeempaa. Oloa helpottaa, jos ajattelee ettei enää vain harrasta seksiä, eikä näytä vartaloaan miehelle. Parisuhteelle voikin sitten varmaan sanoa heihei... Ja mikään valtakunnan treeni tai laihdutus ei auta, kun olen jo muuten hyvässä kunnossa ja hoikka.
Älkää vastailko mitään suolaa haavoille-kommentteja te, joiden vartaloihin raskaus ei jättänyt jälkeäkään :(
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 15:12"]
Aika harvoin käy niin että yksi raskaus saa tommosta tuhoa aikaseks jollei paino nouse 30kiloa.ja noin nuorella iholla on kyllä tapana palautua.
[/quote]
Ihan kuulua näihin "harvoihin".. mä olin 21 v. kun sain esikoisen, normaalipainoinen, raskausaikana painoa tuli vain 8 kg. Ja IHAN HIRVITTÄVÄT raskausarvet vatsaan navan yläpuolelle saakka, kyljestä kylkeen. Näkyvät tosi hyvin ja iho on ihan järkyttävä ryppypussikasa, näin vielä 13 vuoden jälkeenkin. Tietysti. Mihinkä ne kunnon arvet katoaisivatkaan. Ja kyllä, rasvasin vatsaa apteekista ostettavalla raskausarpia ehkäisevällä (....) voiteella koko raskauden ajan.
Sympatiat ap:lle.
t. ohis
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 15:12"]Aika harvoin käy niin että yksi raskaus saa tommosta tuhoa aikaseks jollei paino nouse 30kiloa.ja noin nuorella iholla on kyllä tapana palautua.
[/quote]
Niin. Harvoin. Luuletko että se helpottaa tätä että suurimmalle osalle ei käy näin? Että yleensä vatsalihakset palautuu ja suurin osa näyttää yhden lapsen jälkeen vielä ihan hyvältä.Ja minä näytän joltain helkkarin suomuumiolta roikkuvine nahkoineni. Olen kyllä kiitollinen lapsestani, en vaihtaisi elämääni lapsettomaksi vaikka saisinkin vartaloni takaisin. Ja ei. En jaa kuvaa. Mulla on tatuointeja joista voi tunnistaa ja tiiän et muutama tuttu lukee tätä palstaa.
T:15
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 15:12"]
Aika harvoin käy niin että yksi raskaus saa tommosta tuhoa aikaseks jollei paino nouse 30kiloa.ja noin nuorella iholla on kyllä tapana palautua.
[/quote]Ei se niin harvinaista ole, mutta mitäpä väliä sillä on: ap:n kohdalla asia on toteutunut ja sillä sipuli.
Jos Se oma vartalo alkaa olla niin ahdistava,että koko elämä kärsii,parisuhde menee yms niin kyllä Se leikkauksen riski saattaa olla ihan järkevä ottaa.Mieli kun voi olla sellainen,,että Se lähtee syöksykiitoa alaspäin ja ongelma vain suurenee ja suurenee ja lopulta sitä ollaankin työkyvyttömyyseläkkeeellä masennuksen takia.Eli voisi ihan hyvin olla mahdollista,että harkitsisit kauneuskirurgiaa.Suomessa tehtävä on hieman kalliimpaa mutta komplikaatioriski huomattavan pieni.Edessäsi on kuitenkin hyvällä lykyllä Se 60vee elämää ja siinä Pitäs jaksaa.Kovin pienelle lapselle kauneuskirurgiaa tuskin tarvitsee selittää,koska ei Se muista eikä ymmärrä.Se on eri asia jos äiti myrkyttää lapsen mielen jauhamalla koko ajan jostain silareista ja rasvaimuista plaaplaa,en ikinä ole täydellinen,mutta tässä ei kyllä ole siitä kyse jos oikeasti vaurioitunutta kehoa korjataan.
Varmaan johtuu laihuudestasi et jää iho rypylle ja tissit ihoksi. Mulla painoindeksi 26 ja ei yhtään jälkeä kolmesta raskaudesta. Tissitkin pystyt. En siis pahaa tarkoita mutta pieni rasva ihon alla vois auttaa.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 14:30"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 14:19"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 14:03"]
Oon miettiny implantteja, mutta en haluaisi vieraita esineitä kehooni, ja jotenkin tuntuu väärältä opettaa lapselle ettei ihminen on ole kaunis sellaisenaan...
[/quote]
Jos saisit vastaavat vammat auto-onnettomuudessa, etkä haluaisi korjata niitä?
[/quote]
Toki, mutta niinkuin joku edellä sanoi se riski siinä on, kun lapsia hankkii... että lopputulos on aika karmea. Ja olisinko tyytyväinen siihenkään kehoon, joka muistuttaisi omasta turhamaisuudestani? Että todellako laitan oman kauneuteni terveyden edelle? Mitä jos leikkaus menisi pieleen, ja rinnat olisivat vieläkin rumemmat.. tai tulisi komplikaatioita ja kuolisin, lapsi jäisi ilman äitiä. Tiedän, että melko pieni todennäköisyys, mutta sekin on silti olemassa. Huoh... vaikeita valintoja. Olen niin kateellinen äideille, joiden vartalo on kestänyt raskauden naarmuitta :( Se tuntuu niin epäreilulta. Vielä kun näin itseään kehuen voin sanoa, että vartaloni oli täydellinen ennen raskautta. Ei sitä osannut edes kuvitella, miltä tuntuu kun sen menettää. Tulipas valitusvirsi.... :D
ap
[/quote]
Olet epäjohdonmukainen. Ei vammojen korjaamisen leikkausriskiin vaikuta se, oletko saanut vammat onnettomuudessa vai raskauden aikana. Ihan yhtälailla sinun pitäisi sanoa onnettomuuden jälkeen plastiikkakirurgin konsultaatiossa, ettet halua leikkausta, koska leikkaus voi mennä pieleen. Jos korjaisit vastaavat vammat onnettomuuden jälkeen, sinun on korjattava ne myös raskauden jälkeen.