Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Attendo kokemuksia 2022

Vierailija
23.01.2022 |

Minkälainen työnantaja, plussat - miinukset
AloitusPalkka, henkilöstömitoitus, ehtiikö tekemään työt kunnolla?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ERÄÄSSÄ ATTENDOSSA   ....

.LAITTAKAA  ATTENDON NIMI KUNNOLLA ...........MUT KU EI USKALLA..... EI TARVI YLEISTÄÄ .......KAIKISSA PALVELUTALOISSA  JOTAIN URPUTTAMISTA    .......JA NE OMAISET  SITTEN JAKSAA  .VALI VALI..... HOITAKAA ITSE  ..........T.     OMAINEN  PALVELUTALOSSA........

Vierailija
22/25 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää olla töissä attendolla.

Ei ulkoilua, ei virikkeitä. Hoitajilla ei ole aikaa, koska aina joku pois ja minimimiehitys kokoa ajan.

Sama meno jatkuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Attendo tosiaan. Aikoinaan huonoja kokemuksia kun oma isäni oli siellä. Yhteisissä tiloissa ei selällä ollut muuta kuin televisio joka sairaalassa oli inhimillisempää. Kirjoitinkin asiasta aikoinaan palstalle jolloin sain hyökkäyksiä ja jopa halveeramista. Kysymyksessä oli saattohoitokoti seinäjoella philakartano. Kun menin isääni katsomaan siellä hoidettavat tuli samoin joukoin sanomaan vei heidät pois he haluaa pois täältä. Isäni hakeutui syrjään. Mutta mieleen jäi se kammottava tunnelma. Olen kyllä aiemminkin nähnyt saattohoitopaikkoja jopa Helsingissä ne olivat sustettu kodinomaisesti. Minulle sanottiin että mitä siitä tuli jos omaiset alkaisivat sisustamaan. Hyvähän siitä tulisi koska he kysyisivät potilailta eli hoidettavilta millaisena he haluaisivat nähdä elämänsä viimeiset päivät. Kysymyksessä on kansainvälinen ketju jonka ainoa tavoite on tuottaa omistakilleen mahdollisimman paljon voittoa

Vierailija
24/25 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Attendosta vielä pihlakartanossa puuttui inhimillisyys. Hoitajia en tahdo moittia, mutta johtoporrashan päättää. Siellä on pielessä ja paljon. 

Vierailija
25/25 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Attendosta niin huonoja kokemuksia, että niitä harva uskoo. Olen kuullut huonoja kokemuksia myös usealta työntekijältä, jotka ovat yrityskaupan myötä joutuneet attendolle töihin. Kukaan heistä ei ole kestänyt kuukautta pidempään. On kuulemma ollut liian raskasta katsoa, kuinka hoidon taso laski samalla hetkellä kuin hoivakoti siirtyi attendolle. Raskainta oli kuulemma omaisille valehtelu, 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi