Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen kutsuu kävelyä liikunnaksi?

Vierailija
25.05.2015 |

Hehkuttaa KÄVELLEENSÄ likkojen lenkin tms.

Ei hyvää päivää...

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali?

Vierailija
22/58 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveleminen ei tarkoita paikallaan olemista, vaan liikettä, liikkumista ja liikuntaa.Siispä ap. : liikunnaksi kävelemistä kutsuu suomenkielen puhuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas millää pysty ymmärtämää tätä aloitusta....

Vierailija
24/58 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikki liikuntatieteen, terveystieteen ja lääketieteen ammattilaiset ja liuta muita, jotka ihmisen terveyden ja hyvinvoinnin parissa työtä tekevät.

Myös Jutta ja Bull ;) Superdietin ohjeissa aerobinen lenkki pitäis nimenomaan tehdä mieluiten kävellen tietyllä sykealueella. Joku kysyi keskustelussa onko juoksu ok. Vastaus oli, että vain siinä tapauksessa että pystyy juoksemaan tarpeeksi alhaisella sykkeellä. Ja oikeasti ennen kuin joku tulee taas riehumaan superläskeistä, siellä oli tosi paljon sellaisia muutaman kilon pudottajia, kuten minä itse olin. Kävelin suosiolla, vaikka olen aina juossut paljon. Hyvin sekin näytti tehoavan.

Vierailija
25/58 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki järkevät ihmiset mieltävät kävelyn liikunnaksi. Kävely ei riko ihmistä.

Vierailija
26/58 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taaskaan malta olla ihmettelemättä, miten ahtaasta tapinreiästä monet nuoret av-mammat katselevat maailmaa ja pitävät itseään kaiken mittana. Jos minä kerran harrastan juoksua, niin kyllä muidenkin pitää sitä tehdä, kun kävely on niin tehotonta. Jospa kerrankin niin ap kuin muutkin kävelyä mollaavat ymmärtäisitte, että meitä ihmisiä on monenlaisia ja eri-ikäisiä. Kaikki eivät yksinkertaisesti pysty vaikkapa juoksemaan (lonkat, polvet, nilkat esteenä). Harva mummoikäinenkään tuolla juoksee kieli vyön alla läähättäen, vaikka jäsenet olisivat kunnossakin. Eivätkä kaikki kävelijät suinkaan ole ylipainoisia, vaikka sillä yritetään kuitata milloin mitäkin. Kävely savoilla tai sauvoitta on hyvää liikuntaa ulkosalla. Hikiset kuntosalit jätän ihan suosiolla teille nuoremmille mammoille. Minä haluan mieluummin olla ulkona.

Vierailija
27/58 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 11:15"]

Reipas kävely on vieläpä usein tehokkaampaa kuin juoksu :)

[/quote]

No niin varmaan. Korkeintaa laiska läski näin itseään kusettaa.

Vierailija
28/58 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sulla kivi menny anaaliin vai miksi kyselet tyhmiä?

Vierailija
29/58 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä. Harrastan reipasta kävelyä. Kehonkoostumusmittauksen mukaan kroppani ikä on -10 vuotta. Kyseisen mittauksen yhteydessä jumppatäti tiedusteli innokkaana, että mikä mun tavoite on. Olin ihan että eiköhän tavoite ole saavutettu, ainoa tavoite on pitää hommat näin :)

Vierailija
30/58 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 12:44"]

Mä. Harrastan reipasta kävelyä. Kehonkoostumusmittauksen mukaan kroppani ikä on -10 vuotta. Kyseisen mittauksen yhteydessä jumppatäti tiedusteli innokkaana, että mikä mun tavoite on. Olin ihan että eiköhän tavoite ole saavutettu, ainoa tavoite on pitää hommat näin :)

[/quote]

Lisään vielä, että muutama pv sitten oltiin kaupungilla ja siellä oli jotain häppeningiä ja elixian koju, jossa ko putiikkia oli mainostamassa kolme tiukkatrikoista naista. Katoin niitä naisia ja totesin ukolleni, että jos elixiassa käyminen aiheuttaa tuollaista fätässiyttä, ni todellakin ennemmin meen sitten "vaan" kävelylenkille.... Oletan, että kojuun oli kuitenkin pistetty promoamaan mahd hyvännäköisiä naisia... :) /30

Vierailija
31/58 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen kutsuu kävelykä paikallaan oloksi?

Tottavitussa kävely on liikuntaa. Ihan hyvän peruskunnon saa ihan pelkällä kävelyllä.

Vierailija
32/58 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi iskiasvaivainen, joka liikkuu kävellen ja joskus sauvojen kanssa. Tv:ssa ainakin sinua fiksummat puhuvat kävelystä liikuntamuotona. Ootko vielä viikonlopun jäljiltä tunnelmissas? Tuo "Ei hyvää päivää" oli piste erään vokaalin päälle. Tyhmää läppää.

Vierailija
33/58 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 12:44"]

[/quote]

Lisään vielä, että muutama pv sitten oltiin kaupungilla ja siellä oli jotain häppeningiä ja elixian koju, jossa ko putiikkia oli mainostamassa kolme tiukkatrikoista naista. Katoin niitä naisia ja totesin ukolleni, että jos elixiassa käyminen aiheuttaa tuollaista fätässiyttä, ni todellakin ennemmin meen sitten "vaan" kävelylenkille.... Oletan, että kojuun oli kuitenkin pistetty promoamaan mahd hyvännäköisiä naisia... :) /30

[/quote]

Kävelysi ei ainakaan luonteenkauneutta ole sinulle antanut, kun toisia haukut noin

Kuinka minä inhoankaan ihmisiä, jotka arvostelevat toisia ja kohottavat itseä muiden kustannuksella. Ehkä elixian kopille oli katsottu naisia, joita on helppo lähestyä, kun ovat sellaisia FÄTASSEJA ja antaa kuvan, että myös FATASSIT voi aloittaa liikuntaharrastuksen, eikä vain KEHONKOOSTUMUSMITTAUKSESSA -10V SAANUT KÄVELIJÄ.

Mitä saat halveksimalla muita naisia ja heidän ulkonäköään

Vierailija
34/58 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty juoksemaan, vaikka olen yrittänyt useaan otteeseen. Pieni luu päkiän kohdalta murtunut, ainoastaan luudutusleikkaus auttaisi. Olen normaalipainoinen, 18-vuotias. Joten kyllä, kävelylenkit ovat minulle liikuntaa. Parempi liikkua jotenkin kuin istua koneella toimettomana, vai mitä? :)

Vierailija
35/58 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 11:09"]

Hehkuttaa KÄVELLEENSÄ likkojen lenkin tms.

Ei hyvää päivää...

[/quote]Sellainen, joka ei jaksa juosta.

Vierailija
36/58 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:15"]Urheilu on urheilua. Muu liikkuminen liikuntaa.
[/quote]
Niin, ja otsikon mukaisesti tässä kai oli kyse juuri liikunnasta, ei urheilusta.

Vierailija
37/58 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 15:01"]Liikunta ja hikiliikunta (urheilu) ovat eri asia.

Kävely on aina vähintään kevyttä liikuntaa, pikakävelijöillä voi mennä jo urheilun puolelle. 
[/quote]

Mä taas miellän, että urheilu tarkoittaa "kilpaliikuntaa" eikä vaan ns. rankempaa liikuntaa. Jos harrastaa urheilua, niin kilpailee jossain lajissa.

Vierailija
38/58 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin huvittaa ihmiset jotka sanoo käyvnsä lenkillä ja sitten selviää että se onkin kävelyä. Lenkkeilevät muka :D yleensä ovat hieman ylipainoisiakin. Muuten en vastusta kävelyå mutta lenkkeily tarkoittaa juoksemista. Täsmentäkää jos käyttekin kävelyllä.

Vierailija
39/58 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat ihmiset. Kaikki lihavat pitäisikin viedä saunan taakse, vaikka avustettuna jos eivät sinne itse jaksa lyllertää.

Vierailija
40/58 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo lähti joka päivä kiikustuolistaan pihalle ja käveli siellä kahdeksan kierrosta kädet selän takana :) Kyllä, kävely on liikuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi