Olen ajatellut ryhtyä alkoholistiksi tai huumeaddiktiksi
Jos siitä tulisi sisältöä elämään ja parempi olo.
Kommentit (32)
Sisältö on pskaa ja olo sen kun pahenee.
Hemmetin raskasta puuha loppujen lopuksi... testattu on. Vaatii oikeasti addiktion että pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Sisältöä tulee elämään, sen voin luvata
Vauhtia ja vaarallisia tilanteita.
Ei ei ei..!! Edes ns läpällä tällaista. Kokemusta on.
Minulla on jo yksi addiktio niin siinähän nuo menisi mukana hyvin.
-ap
Sillä ei sisältöä elämään löydy, tuo porukka on itsetuhoisia ja ystävyys on vaan toistensa hyväksi käyttöä, edes oma perhe ei välty siltä..
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jo yksi addiktio niin siinähän nuo menisi mukana hyvin.
-ap
Kannattaa nyt pysyä siinä yhdessä tai pyrkii siitäkin eroon. Tietysti voisi löytää jotain positiivista mihin addiktoitua vaikka liikunta.
Kannattaa valita alkoholi, sitä on aina saatavilla, huumeita välttämättä ei.
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei sisältöä elämään löydy, tuo porukka on itsetuhoisia ja ystävyys on vaan toistensa hyväksi käyttöä, edes oma perhe ei välty siltä..
Itsetuhoinen olen minäkin niin sittenhän sopisin joukkoon mainiosti.
-ap
Ei kannata. Selvinpäin on kaikkein parasta. Kuulee lintujen laulun selvimmin:-)
No se todella vaatii addiktion. Täytyy sanoa että raskain mahdollinen vaihtoehto keksiä sisältöä elämään. Sisältöä kyllä saat, mutta se voi olla hyvin erilaista kuin kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
No se todella vaatii addiktion. Täytyy sanoa että raskain mahdollinen vaihtoehto keksiä sisältöä elämään. Sisältöä kyllä saat, mutta se voi olla hyvin erilaista kuin kuvittelet.
Olen ilmeisesti taipuvainen addiktoitumaan erilaisiin juttuihin.
-ap
Olishan se ihanaa olla välillä ei niin kunnon kansalainen
Minulla on myös kotona paljon erilaisia lääkkeitä niin voisin ryhtyä myös sekakäyttäjäksi.
-ap
Ootko kokeillut knnabista? Mulla ainakin auttaa ahdistukseen ja kun illalla polttaa niin on päivällä mukavan iloinen ja pirteä olo.
Toisaalta nyt kun oli pakko lopettaa niin pienimmätkin vastoinkäymiset tuntuu maailmanlopulta
Vierailija kirjoitti:
Kannabista en ole kokeillut.
-ap
Kannattaa kokeilla! Tosi helppo kasvattaa itse vaikket viherpeukalo olisikaan. Ei se niin välineurheilua oikeasti ole jos ei ole tarkoitus myydä, se 30g per kasvi riittää yhdelle aloittelijalle ihan hyvin
Ai siksikö, että voisit sanoa kaikkien ongelmiesi johtuvan päiheistä eikä itsestäsi?
Sisältöä tulee elämään, sen voin luvata