Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö aikuiset mielellänne lasten synttäreillä

Vierailija
23.01.2022 |

Nyt saa sanoa suoraan

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. Parhaat kutsut on ne, joihin saa jättää lapsen juhlimaan kolmeksi tunniksi ja tulla hakemaan. Kiitos näille juhlien järjestäjille!

Vierailija
2/10 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, suoraan sanottuna en. Olen ollut synttäreillä, joiden sankari oli saanut hirvittävän läjän lahjoja ja sanoi, että yhtäkään kivaa en saanut. Tällaisia lapsia ei paljon tee mieli lahjoa. Joo, kaikki lapset eivät ehkä ole tuollaisia, mutta tuntuu, että tosi usein se on juuri tuollaista, että lapset saavat niin paljon lahjoja, etteivät osaa olla kiitollisia juuri mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Tykkään tutustua lapseni kavereiden vanhempiin. Siitä on ollut iloa monta kertaa, kun lapset on teini-ikäisiä, ja vanhemmilla on tiivis verkosto.

Vierailija
4/10 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää vieraiden ihmisten luona käydä, esim. lasten päiväkotikaverien kotona. Tuttujen lasten synttäreillä käyn mielellään, mutten ole joutunut hirveän lapsilauman sekaan. Omille lapsille synttäreiden järjestäninen on kivaa siihe asti, että vieraat tulee.

Vierailija
5/10 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Tykkään tutustua lapseni kavereiden vanhempiin. Siitä on ollut iloa monta kertaa, kun lapset on teini-ikäisiä, ja vanhemmilla on tiivis verkosto.

Ihan sama juttu. Joskus oli tietenkin kiva jättää lapsi/lapset juhliin, sanoa pari sanaa sankarin vanhemmille ja käydä hengaamassa jossakin sen ajan. Varsinkin kun lapset olivat pieniä, niin oli oikein mukavaa katsoa muiden vanhempien kanssa sitä lasten iloa, olla auttamassa ja jakaa vastuuta. Joihinkin paikkoihin minua ihan pyydettiin kaveriksi, mutta muiden vanhemmat eivät välttämättä jääneet.

Nyt meidänkin lapset ovat isoja ja näiden vanhempien kanssa on aina helppo jutella. Kun kaikilla on muiden yhteystiedot, niin myös teinit ovat tietäneet, että mahdolliset hölmöilyt tulevat tietoon kyllä ja välit ovat olleetkin tosi hyvät.

Vierailija
6/10 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole mikään juhlaihminen ja ahdistaa jos ei tunne suurta osaa ihmisistä siellä. Olen tosi huono juttelemaan puolituttujen ja tuntemattomien kanssa.

Vierailija
7/10 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan! Kummilasten synttärit ihan kauheita. En tunne muita vieraita, sankari kieppuu sokerihumalassa, emäntä ehtii sanoa pari sanaa. Asuvat lisäksi kaukana joten siihen menee koko päivä. Joskus olen onnistunut välttämään niin, että menen kummilapsen kanssa vaikka eläintarhaan synttärien tienoilla. Paljon kivempaa!

Vierailija
8/10 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin lapsi juhlii itsekseen, toinen lapsi meillä on sen verran arka että viimeiset 8v olen ollut ainoa vanhempi monissa syntymäpäiväjuhlissa, onneksi oon kuitenkin aika sosiaalinen esim lapsen isä ei ole ikinä suostunut näihin lähtee...

Vierailija
9/10 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En en.  Ei omassa lapsuudessanikaan aikuiset olleet lasten synttäreillä mukana. 

Vierailija
10/10 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävien ja sukulaisten lasten synttäreillä tykkään käydä. Kaverisynttärit ei koskaan lemppareitani olleet, vaikka niihin tuli usein ujon lapsen seurana jäätyäkin ainakin aluksi. Onneksi lapset jo niin isoja, että pärjäävät itsekseen juhlissa. Ja lapset kyllä kutsuvat kavereitaan paljon meille ja tykkään heitä kestittää ja jututtaa. Pyydetään usein lasten kavereita myös liikuntapaikkoihin yms. mukaan. Vieraiden ihmisten koti ja porukka ei vain ole se kaikkein kivoin paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi