Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa seksiä parisuhteessa

Vierailija
23.01.2022 |

Onko tämä oikeasti joku yllätys toisille naisille ja miksi aloitatte suhteen miehen kanssa joka haluaa seksiä, jos itse ette välitä/halua seksiä? Miksi seksiä haluava mies pitää syyllistää ja tuomita, tietääkseni on naisia jotka haluavat seksiä. Se että huijaa miehen suhteeseen, siitä pitäisi syyllistää ja tuomita?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä halusin aktiivisesti seksiä siihen asti, kunnes vuosien vieriessä olen ymmärtänyt mieheni olevan kaukana aikuisesta, hän on tvn orja, jonka elämää siivittää satojen sarjojen ahmiminen.

Eipä tuota tunnu kiinnostavan juuri muut asiat kuin töissä käynti ja tv.

Vierailija
2/14 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä halusin aktiivisesti seksiä siihen asti, kunnes vuosien vieriessä olen ymmärtänyt mieheni olevan kaukana aikuisesta, hän on tvn orja, jonka elämää siivittää satojen sarjojen ahmiminen.

Eli hän ei elä niin kuin sinä haluaisit niin hän ei ole aikuinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä, ei voi olla mahdollista että parisuhteessa harrastetaan seksiä, hävytöntä ja ennen kaikkea pöyristyttävää. Ei mitään tapoja, hävetkää miehet.

Vierailija
4/14 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä, ei voi olla mahdollista että parisuhteessa harrastetaan seksiä, hävytöntä ja ennen kaikkea pöyristyttävää. Ei mitään tapoja, hävetkää miehet.

Hävetkää myös naiset.

Vierailija
5/14 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen haluttomuus-hakusanalla Googlessa törmää ensimmäisenä erään gynekologin sivustoonRiina Katainen), jossa asiaa on hyvin avattu. itselle uusi käsite oli seksuaalinen vastaanottavuus.

Jos tuo seksuaalinen vastaanottavuus tyystin puuttuu, kannattaisi kyllä lähteä etsimään apua parisuhteeseen. On ymmärrettävää, ettei puolisolle riitä pelkkä kaverisuhde, kun haluaa parisuhteen.

Jossain parisuhteissa osasyynä seksuaalisen vastaanottavuuden puutteelle voi olla puolison uupuminen kotitöiden, ansiotyön ja lasten vaatteiden alle. Mutta ei se kotitöiden tekemättömyys ainoa syy ole eikä ne halut pelkästään siivoamalla palaudu. Minun mielipide se.

Vierailija
6/14 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ainakin pitää kokoajan kinuta mieheltä seksiä.Antaa se kun olen hyvä ja innokas, mutta kyllä se olis kiva jos joskus mieskin haluaisi ihan itse. Edes jokatoinen päivä.

Vierailija
7/14 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostumme seksiin vasta avioliiton jälkeen ja joudun pyytämään morsiamen kättä appiukolta kun sen aika koittaa.

Vierailija
8/14 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostumme seksiin vasta avioliiton jälkeen ja joudun pyytämään morsiamen kättä appiukolta kun sen aika koittaa.

Naimisiinmenon jälkeen.

Vierailija
9/14 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis vanha tapa, vaikka olis jo ihan asuttukin yhdessä-Tapa on siis tapa.

Vierailija
10/14 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ne jaksaa yllättää

Vierailija
11/14 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen haluttomuus-hakusanalla Googlessa törmää ensimmäisenä erään gynekologin sivustoonRiina Katainen), jossa asiaa on hyvin avattu. itselle uusi käsite oli seksuaalinen vastaanottavuus.

Jos tuo seksuaalinen vastaanottavuus tyystin puuttuu, kannattaisi kyllä lähteä etsimään apua parisuhteeseen. On ymmärrettävää, ettei puolisolle riitä pelkkä kaverisuhde, kun haluaa parisuhteen.

Jossain parisuhteissa osasyynä seksuaalisen vastaanottavuuden puutteelle voi olla puolison uupuminen kotitöiden, ansiotyön ja lasten vaatteiden alle. Mutta ei se kotitöiden tekemättömyys ainoa syy ole eikä ne halut pelkästään siivoamalla palaudu. Minun mielipide se.

Mies, minä haluan seksiä tässä parisuhteessa. Nainen, no mennään terapiaan tai lue joku kirja. "Kotityöt, siivoaminen, lapset" eli tekosyitä riittää? Nyt puhutaan seksistä, ei sinun huonosta mies valinnasta.

Vierailija
12/14 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti saat kättä edes appiukolta.

Vierailija
13/14 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö saanut valita hänet ihan itse?

Vierailija
14/14 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin seksiä ensimmäiset 10 vuotta. Nyt ei jaksa enää kun ei se nyt niin ihmeellistä ole. En saa siitä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi