Lemmikin hautaus hautausmaalle, kuinka pian?
Minun rakkaani on ollut tuhkana joitain viikkoja, en osaa sanoa ihan tarkkaa aikaa. Hautausta ei ole hoidettu, koska olen ollut liian musertunut ja olen halunnut toipua hieman. Nyt koen, että olisi aika hoitaa asia. Olenko nyt häpäissyt rakkaan lemmikkini, kun en ole haudannut sitä heti tuhkauksen jälkeen? :`( Niin minulle vähän vihjailtiin.
Kommentit (5)
Eihän ihmisiäkään aina heti tuhkauksen jälkeen sinne hautaan päästä laskemaan.... että ihan rauhassa vaan :)
Minun rakkain koira on ollut takan reunalla jo 10vuotta. Kauniissa uurnassa missä kyljessä on kuva. En koskaan ole ajatellut häpäiseväni lemmikkiäni sillä, kun en ole tahtonut sitä multaan heittää
Toki tiedän, että monet eivät koskaan laita tuhkia hautaan. Mutta sen tuhkat ovat erään sukulaiseni luona, kuulemma jossain siivouskaapissa :( En todellakaan tiedä, miksi se täytyi sinne laittaa. Tuntuu pahalta, mutta en pystynyt ottamaan tuhkia itsellenikään :(
Kuitenkin haluaisin hoitaa hautauksen siksi, että kultani ei ansaitse olla viimeisellä leposijallaan jossain romukaapissa :'(
??? Etköhän sinä ole se ainoa oikea ihminen päättämään, milloin on oikea aika haudata kaveri. Älä muita kuuntele.