Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko maailma nyt pelastettu, kun hese ja mäkki molemmat irvailevat asiakkailleen pahvipilleillä?

Vierailija
23.01.2022 |

Muuttuiko maailma paremmaksi paikaksi? Minä en ainakaan niitä pahvitöhniä suuhuni laita ja nakkaan ne aina lähimpään luontoon maatumaan. Muovipillejä ostin halvalla ison satsin, josta riittänee vuosikymmeniksi.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sulle

Vierailija
2/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahvipillit on hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ja kohta on ne sinun pillit kilpikonnan nenässä ja joku kiikuttaa ne loput pilaamaan Australian ilmaston. Eikö hävetä.

Vierailija
4/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
5/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänihän on aina teräksinen pilli rintataskussa. Muovi on niin rahvaanomaista.

Vierailija
6/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain lapset tarvitsevat pillin eikä heillekkään ole pakollinen. Sen juoman kun voi juoda suoraan mukin reunasta.

Vierailija
7/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkissä pahvipillit? Ne Mäkkärin muovipillit olivat ihania! Kyllä nyt on pirtelö pilalla! En osta.

Vierailija
8/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo se pahvin maku, maistuu ei hyvä

Vierailija
9/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa pahvipilleissä on? Toimivat hyvin sen yhden juoman ajan mihin ne on tarkoitettukin.

Vierailija
10/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain lapset tarvitsevat pillin eikä heillekkään ole pakollinen. Sen juoman kun voi juoda suoraan mukin reunasta.

Kyse ei olekaan mistään pakollisesta tarpeesta vaan halusta. Juo sinä juomasi vaikka lätäköstä, mutta anna meidän viksumpien vetää pirtelöt pillillä.

Vierailija
11/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahvipilli maistuu kyllä siltä, mitä se onkin, eli pahvilta. Se maku tulee väkisinkin siinä mukana, muovipilleistä ei lähde makua.

Täytyyhän sen maailman olla nyt pelastunut, kun muovipillit ovat historiaa.

Vierailija
12/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa pahvipilleissä on? Toimivat hyvin sen yhden juoman ajan mihin ne on tarkoitettukin.

No kun eivät toimi, siinähän se. Lisäksi maistuvat pahalta.

Vierailija
13/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitaan pilliä? Sen jälkeen kun parivuotiaana luovuin nokkamukista olen juonut mukin reunalta.

Vierailija
14/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nyt sitten se ihan perimmäinen syy ratkaistu; jos aasialaiset eivät osaa laittaa roskia roskikseen niin korjataan se kieltämällä suomalaisilta pillit.

Vierailija
15/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Drinksu on parempi juoda pillillä ettei huulipuna sottaannu. Monissa baareissa ei saa enää edes pahvipilliä. Naisia ei ajatella taas ollenkaan :(

Vierailija
16/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Drinksu on parempi juoda pillillä ettei huulipuna sottaannu. Monissa baareissa ei saa enää edes pahvipilliä. Naisia ei ajatella taas ollenkaan :(

Kyllä minä miehenä käytän välillä pilliä ihan kotiolosuhteissakin, jos olen esimerkiksi laittanut huulirasvaa, enkä halua lasin reunan mällääntyvän. Samoin teen joskus kun syön jotain huulia pahasti sottaavaa ruokaa.

Vierailija
17/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelen päivittäin naisia ja siitä mitä heillä on jalkojensa välissä.

Vierailija
18/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilaa mun elämyksen. Ei tarvitse kun nähdä se niin eeeei

Vierailija
19/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpikonnat kiittää!

Vierailija
20/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenavat ei ymmärrä ettei sitä pilliä tarvitse koko ajan märehtiä suussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi