Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko maailma nyt pelastettu, kun hese ja mäkki molemmat irvailevat asiakkailleen pahvipilleillä?

Vierailija
23.01.2022 |

Muuttuiko maailma paremmaksi paikaksi? Minä en ainakaan niitä pahvitöhniä suuhuni laita ja nakkaan ne aina lähimpään luontoon maatumaan. Muovipillejä ostin halvalla ison satsin, josta riittänee vuosikymmeniksi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Drinksu on parempi juoda pillillä ettei huulipuna sottaannu. Monissa baareissa ei saa enää edes pahvipilliä. Naisia ei ajatella taas ollenkaan :(

Hyvin ikävää jos naiset jää nyt ilman viinaa.

Vierailija
22/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahvipilli maistuu pahville ja liimalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Drinksu on parempi juoda pillillä ettei huulipuna sottaannu. Monissa baareissa ei saa enää edes pahvipilliä. Naisia ei ajatella taas ollenkaan :(

Kyllä minä miehenä käytän välillä pilliä ihan kotiolosuhteissakin, jos olen esimerkiksi laittanut huulirasvaa, enkä halua lasin reunan mällääntyvän. Samoin teen joskus kun syön jotain huulia pahasti sottaavaa ruokaa.

olet niinpaljon imeskellyt niitä sottaavia nahkapillejä että että ei muutama rasvatahra varmasti haittaa.

Vierailija
24/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin ikävää jos naiset jää nyt ilman viinaa.

Eikä ole vaan hyvä. Känniset akat on karmeita.

Vierailija
25/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä miehenä käytän välillä pilliä ihan kotiolosuhteissakin, jos olen esimerkiksi laittanut huulirasvaa, enkä halua lasin reunan mällääntyvän. Samoin teen joskus kun syön jotain huulia pahasti sottaavaa ruokaa.

Järkevä ihminen laittaisi sitä huulirasvaa vasta juomisen jälkeen ja niitä huulia varten on yleensä paperia olemassa jos sotkee. Lapset imee pillillä juomansa.

Vierailija
26/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevä ihminen laittaisi sitä huulirasvaa vasta juomisen jälkeen ja niitä huulia varten on yleensä paperia olemassa jos sotkee. Lapset imee pillillä juomansa.

Myös aikuiset voivat juoda juomansa pillillä. Kaikista ei tule aikuisina tylsiä korppuja jotka eivät voi tehdä oikein mitään kun pitää olla niin aikuinen.

Vierailija
27/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakoin ja käytän kanjabista. Ne molemmat janottavat ja otan vähän väliä suun kostuketta. Toki sinä et rajoittuneella ajattelukyvylläsi tällaisia asioita osaa ottaa huomioon.

Vierailija
28/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaana ollessa pilli on ihan ehdoton. Kun makaa kuumeessa sängyssä, on helpompaa kurottaa yöpöydältä pilliä suuhun, kuin että pitäisi nousta kunnolla istumaan ja ottaa joku mehulasi tai muki käteen, kun jokainen liike sattuu.

Tietty jos ei ole koskaan kipeänä, ei pysty tähänkään ongelmaan samaistumaan.

Vierailija
29/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suodatinpusseista liukenee kahviin lyijyä ja talouspaperista ja leivinpaperista myrkkyä (jonka nimeä en muista) niin mitä liukenee kiinalaisista pahvipilleistä?!!!!!

Vierailija
30/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko pikaruokaketjut voisi lopettaa. Italiassa monessa kaupungissa mäkit ovat lopettaneet koska kukaan ei halua syödä sitä täyttä pas.... mitä myyvät.

Vierailija
31/31 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huulten yläpuolelle tulee ryppyjä pillillä juomisesta. Ei kannata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi