Ei vaan jaksa tätä paskaa..
Juuh, taas vituttaa tämä elämä. Huomenna alkaa taas koulu ja vaikka onkin viimenen viikko, vituttaa se, että koulussa saa sentään ruokaa..
Koulussa menee paskasti, en vaan tajua niitä, ja kiusaajat vittuilee ja lyö, tönii yms. Kuhan olis kaikki kumminki vitosia tai parempia tokarissa..
Kotona menee päin persettä, isä juo ja lyö, ja nukkunut en ole 5h enempää viimeseen kahteen kuukauteen, kun on isä tullu viskelemään tavaroita mun huoneeseen ja huutamaan kännissä..
Rahasta lienee turha puhua, molemmat vanhemmat työttömiä, ja monesti ne vähät rahat mitä mulla on katoilee kotoa ku isä ostaa niillää viinaa..tossa viime viikolla isä tuli kännissä kyselemään rahaa, ja sanoin että ei oo, ja ei uskonu ja rupes lyömään, sinne meni ne viimeset parikymppiä mitkä olin saanu kaverin mopon korjaamisella..
Kesätyöpaikan olin keväämmällä sopinut mutta isä oli soittanut sinne ja sanonut että tämä poikaha ei ole tulossa sinne..
Onko heliumiin kuoleminen kivuliasta, vai vaipuuko siinä samalla tavalla ku uneen?
Ja tosiaan kasiluokalla olen..
Kommentit (22)
Menehän terveydenhoitajalle äläkä enää tule tälle palstalle. Tämä palsta ei ole nuorille terveellinen ympäristö.
tää on surullinen tarina mun ystävästä, nimeltään Gabriel
timantit loistivat silmistään, sai osan eläimen
Voi poika kulta :( Kuulostaa järkyttävältä. Tosiaan vähintäänkin kouluterkkarin puoleen kannattaa kääntyä, eihän noin voi jatkua. Toivottavasti saat apua.
Voit tehdä itse itsestäsi lastensuojeluilmoituksen - suosittelen!
Ja ku joku kumminki kysyy, niin pienikokosena en pysty mitenkään aikuiselle juopolle pistämään vastaan..
Ja toi että koulussa vituttaa ruoan saaminen, oli virheellisesti kirjoitettu.. yllätys
Jaksat helvettiä vielä vähän aikaa ja pian voitkin jo muuttaa omilles. Toinen vaihtoehto on pyytää ulkopuolista apua.
Puhu kouluterkkarille, opettajalle, kaverin vanhemmille, isovanhemmille, naapurille tai ihan kenelle vaan aikuiselle! Et voi hävitä enää yhtään mitään! Sinua ihan varmasti autetaan ja saat elämääsi vakautta ja turvaa. Ihan oikeasti, puhu!
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 00:10"]
Tämä palsta ei ole nuorille terveellinen ympäristö.
[/quote]
Tämä palsta ei ole kenellekään terveellinen ympäristö.
Kannattaisko korjata välit vanhempies kanssa, dorka.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 00:18"]
Puhu kouluterkkarille, opettajalle, kaverin vanhemmille, isovanhemmille, naapurille tai ihan kenelle vaan aikuiselle! Et voi hävitä enää yhtään mitään! Sinua ihan varmasti autetaan ja saat elämääsi vakautta ja turvaa. Ihan oikeasti, puhu!
[/quote]
Kukaan ei tiedä, miten paha tilanteesi on, jos et kerro sitä kenellekään. Jokainen terve aikuinen auttaa sinua varmasti kuullessaan tilanteestasi.
Voit tulla mun luokse syömään lihaa,perunoita ja jauhelihakeittoa.Jos haluut voin vetää sun faijaas turpaan niin että se jättää sut rauhaan.Asun vantaalla.
Koeta karata jonnekin turvakotiin? Jonnekin missä on välittäviä aikuisia. Asiat alkavat mennä paremmin kun pääset omillesi. On tosi hienoa että sinulla on jo nyt erityistaitoja joita voit kehittää ja joilla voit ansaita rahaa: kuka tahansa ei osaa korjata kaverin mopoa. Jaksamista ja paljon onnea tulevaan, toivottavasti asiat alkavat mennä parempaan suuntaan!
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 00:30"]Ois ihanaa vaan potkia tyhjää.
[/quote]
Niipä
Koeta hankkia joku uskottu. Joku aikuinen? Tässä tuli jo hyviä neuvoja aikaisemmista kommenteista, ilmoitus lastensuojeluviranomaiselle yms. Mua rupes itkettään kun luin tätä :( Tsemppiä, yritä jaksaa!
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 00:33"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 00:30"]Ois ihanaa vaan potkia tyhjää. [/quote] Niipä
[/quote]
Jospa tekisitte asialle jotain? Ei ole vaikeaa.
Hae apua sossusta, älä vauvojentekopalstalta...
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 00:41"]Koeta hankkia joku uskottu. Joku aikuinen? Tässä tuli jo hyviä neuvoja aikaisemmista kommenteista, ilmoitus lastensuojeluviranomaiselle yms. Mua rupes itkettään kun luin tätä :( Tsemppiä, yritä jaksaa!
[/quote]
Toisaalta, muutama kaveri on lastenkodissa/vastaavassa ja aika sanotaanko vankilameininki, en meinaa sääntöjä vaan sitä miten esim tavaroita katoaa ja turpaan tulee aika helposti, sinne en mielellään menis
.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 00:47"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 00:41"]Koeta hankkia joku uskottu. Joku aikuinen? Tässä tuli jo hyviä neuvoja aikaisemmista kommenteista, ilmoitus lastensuojeluviranomaiselle yms. Mua rupes itkettään kun luin tätä :( Tsemppiä, yritä jaksaa! [/quote] Toisaalta, muutama kaveri on lastenkodissa/vastaavassa ja aika sanotaanko vankilameininki, en meinaa sääntöjä vaan sitä miten esim tavaroita katoaa ja turpaan tulee aika helposti, sinne en mielellään menis .
[/quote]
Ymmärrän ton pointin. Onko sulla ketään läheistä aikuista johon luotat? On tärkeää, että olisi edes yksi jonka kanssa puhua ja joka voisi kenties tehdäkin jotain sun hyväksi. Ja tottakai myös samanikäiset ystävät ovat hekin kullankalliita.
Sinua vituttaa se, että koulussa saa ruokaa?