Saako sähköpostissa olevat kuvat siirrettyä
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Tietysti saa.
Vielä kun osaisi ne tikulle siirtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti saa.
Netistä varmaan löytyy ohjeita, mutta.
Itse tekisi näin :
Lataa ja tallenna ne kuvat sieltä sähköpostista koneelle, jonnekin tiettyyn kansioon.
Sen jälkeen laitat tikun koneeseen ja siirrät joko leikkaamalla tai kopioimalla ne kuvat sinne tikulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti saa.
Itse tekisi näin :
Lataa ja tallenna ne kuvat sieltä sähköpostista koneelle, jonnekin tiettyyn kansioon.
Sen jälkeen laitat tikun koneeseen ja siirrät joko leikkaamalla tai kopioimalla ne kuvat sinne tikulle.
On pieni muistinen läppäri. Sinne ei mahdu tallentamaan,pitäisi olla ulkoinen kovalevy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti saa.
Itse tekisi näin :
Sen jälkeen laitat tikun koneeseen ja siirrät joko leikkaamalla tai kopioimalla ne kuvat sinne tikulle.On pieni muistinen läppäri. Sinne ei mahdu tallentamaan,pitäisi olla ulkoinen kovalevy.
Entä jos tallentaa suoraan tikulle ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti saa.
Itse tekisi näin :
Sen jälkeen laitat tikun koneeseen ja siirrät joko leikkaamalla tai kopioimalla ne kuvat sinne tikulle.On pieni muistinen läppäri. Sinne ei mahdu tallentamaan,pitäisi olla ulkoinen kovalevy.
Entä jos tallentaa suoraan tikulle ?
Toki voi tallentaa suoraan tikulle. Samanlainen tallennuspaikka se on kuin tietokoneen oma kovalevykin.
Tietysti saa.