Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
syötkö ulostevadelmia?
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 22:43"]En syö. Enkä oikein ymmärrä, että minkä takia tuoreita ulkomaalaisia marjoja myydään kovasti kaupoissa. Mun käsittääkseni sama kuumentamissääntö pätee oli marja sitten tuore tai pakastettu. Monesti olen ulkomaisia mansikoita nähnyt esim. blogeissa kakkujen päällä, en tiedä, eikö ihmiset sitten osaa ajatella, että sama vaara niissä voi piillä kuin pakastetuissa, jos niitä ei kuumenna.
[/quote]
esim neuvolassa saadussa ruokarajoitteet raskausaikana-lapussa lukee ainoastaan pakastetuista marjoista. Itse en kuitenkaan ole uskaltanut mitään syödä, tänä vuonna taidan muutenkin vain pysyä omassa puskassa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En syö. Enkä oikein ymmärrä, että minkä takia tuoreita ulkomaalaisia marjoja myydään kovasti kaupoissa. Mun käsittääkseni sama kuumentamissääntö pätee oli marja sitten tuore tai pakastettu. Monesti olen ulkomaisia mansikoita nähnyt esim. blogeissa kakkujen päällä, en tiedä, eikö ihmiset sitten osaa ajatella, että sama vaara niissä voi piillä kuin pakastetuissa, jos niitä ei kuumenna.