Hallitus nostaa tupakkaveroa
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2015052419747875_uu.shtml
Taas köyhiä kyykytetään ja sosiaalitukia ei nosteta samalla kun hinnat nousee. Idiootteja olette jotka äänestitte ps, kok tai keskustaa.
Kommentit (37)
Alkkomahoolin kieltolain aikaan kotipoltto yleistyi. Samoin käynee röökin kanssa.
Onneksi Tallinnassa ja Venäjällä on vielä kohtuullisen edullista.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 22:32"]Onneksi Tallinnassa ja Venäjällä on vielä kohtuullisen edullista.
[/quote]
Itse ostan tupakit venäläisiltä. Asun lähellä Venäjän rahaa.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 22:32"]Onneksi Tallinnassa ja Venäjällä on vielä kohtuullisen edullista.
[/quote]
[/quote]
rajaa*
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 22:32"]Onneksi Tallinnassa ja Venäjällä on vielä kohtuullisen edullista.
[/quote]
[/quote]
sama, mutta lisäaineetonta lm ei saa :(
Omaan nilkkaan kusemista tuo alkoholin ja tupakan hintojen kohtuuttomuus. Ne rahat menee koko ajan isommissa määrin venäjälle ja viroon.
Kenenkään ei ole pakko polttaa. Syödä sen sijaan tarvitsee, joten ruoan alvia voisi laskea.
Lestakepujen ehdottomia vaatimuksia jotka täytyi saada läpi. Täytyyhän voittapuolueen jotenkin näkyä hallitusneuvotteluissa. Sen vastapainoksi täytyy luopua Kreikan tukemisesta, vihervasurien hyyssäämisestä sekä muutenkin järkeistää valtion ja kuntien toimintaa.
Hyvä hyvä. Mä meinasin pyörtyä Alkossa kun tajusin et viinipullon saa alle kympillä. Senkin verotusta voi kiristää reippaasti.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 22:35"]Hahhahhaa, ihan oikein.
[/quote]
No eikä ole. Ja eiköhän ruuankin hinta ja muu tulee nousee. Sekä rikkaille verohelpotuksia vaikkei nytkään maksa veroja.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 22:36"]Kenenkään ei ole pakko polttaa. Syödä sen sijaan tarvitsee, joten ruoan alvia voisi laskea.
[/quote]
Ruuan alvia nostaa sss hallitus. Jotenki ne velat pitää maksaa. Rikkailla menee vaan hyvin suomessa.
Joo itteeni mietityttää kans että mitenköhän noi hallitustyypit kuvittelee, että saisivat enemmän veroa kerättyä nostamalla tupakan hintaa?? Sehän on selvä juttu, että jos röökin hinta nousee huomattavasti, niin samalla laiton tupakkakauppa lisääntyy ja näin ollen valtio ei saa niin paljon veroarahoja... Mun mielestä tupakan hintaa olis syytä laskea hieman, niin ihmiset kuluttais enemmän verotettua tupakkaa.
Ihan oikein teille persuja kannattaville röökimuijille ja -äijille!
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 22:36"]Kenenkään ei ole pakko polttaa. Syödä sen sijaan tarvitsee, joten ruoan alvia voisi laskea.
[/quote]
Ymmärrän pointin, mutta vaikka kenenkään ei ole pakko polttaa, tupakoitsija polttaa silti. Yhä suuremmissa määrin se tupakoitsija vain laittaa ne rahat toisiin maihin, mikä ei hyödytä suomea ollenkaan. Osa porukasta ostaa sitä todella ylihintaista tupakkaa, ja osa vie rahat muualle, luulen että siinä menee verotulot aika 50-50 ellei jää pidemmän päälle jopa häviölle hinnan nostojen kanssa. Jos tupakan hinta olisi kilpailukykyinen, tulisi ne veroeurot suomeen.
No tämähän oli selvää kun Keskusta on suurin puolue. Olen hämmästynyt ettei alkoholiveroa korotettu samalla. Nyt täytyy tuoda tupakkaa aina laivalta mukana vaikka ei itse poltakaan.
Helvetin lestadi hihhulit. Seuraavaksi nostavat alkoholiveroa?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 22:29"]http://m.iltalehti.fi/uutiset/2015052419747875_uu.shtml
Taas köyhiä kyykytetään ja sosiaalitukia ei nosteta samalla kun hinnat nousee. Idiootteja olette jotka äänestitte ps, kok tai keskustaa.
[/quote]
Minkä helvetin takia köyhä tuhlaa rahaa tupakkaan? Kyllä pitää olla ihan vitun pässiä porukkaa.
Ihan järjetöntä. Tupakka on jo muutenkin helvetin kallista suomessa.