Mitä puette 2 vuotiaalle pihalle eteläsuomessa nyt?
Kommentit (8)
Ollaan tulossa lomalle tällä viikolla sinne. täällä oli pojalla pipo ja haalari ja siitä huolimatta poikaa paleli.
Aamulla/aamupäivällä kun hoidossa ulkoilee niin olen pistänyt aamulla päälle Lassien suprafill haalarin (semmoinen missä on ihan hiukan jotain toppausta tms.), alla on paita ja sukkikset, Reiman jonkun välikausipipon, ohut kauluri, ohuet sormikkaat ja jalkaan lenkkarit tai saappaat. Iltapäivällä kun ulkoilemme, on päällä ollut vielä ohuempi haalari ja pipo, eikä käsissä välttämättä mitään.
Vajaa 3-vuotiaalla oli tänään aamulla, kun oli joku +8, välikausihousut ja takki, alla sisähousut, ohut pitkähihanen ja fleecetakki. Ohut pipo ja ohuet lapaset. Ens viikolle luvattu iltapäiviksi jotain +17, eli aika hyvin saa tuosta keventää vaatetusta.
Sukkikset ja pitkähihainen paita, ulkotakki ja ulkohousut. Aamulla huppari välissä ja sormikkaat ja pipo. Auringossa iltapäivällä oli t paita ja takki...
Sadekelillä fleecehaalari ja sadeasu.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 22:17"]Vaatteet:-0
[/quote]
Mä käärin pyyhkeeseen. Jalkaan possutossut.
Keväthaalarin. Sinne alle sisähousut, sukat, pitkähihainen t-paita, pipo ja kaulahuivi. Tarvittaessa svetari ja lapaset. Jaloissa nahkanilkkurit. Iltapäivän lämpiminä hetkinä riittää farkut ja fleecetakki pipon tai hellehatun kanssa.
No mä sanoisin housut, paita ja huppari. Jos maa on märkä, niin haalari voi olla perusteltu. Jos rattaissa istuu, niin sitten voi olla ne sukkiksetkin.