Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoimmat yökyläilykokemuksesi?

Vierailija
24.05.2015 |

Onko sinulle tai lapsillesi sattunut joskus yökyläilyä, jota et mielelläsi muistelisi tai mistä ei ole jäänyt hyviä muistoja?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi arka menemään yöksi. Kaks kertaa äiti joutui hakemaan mut keskellä yötä. Se ahdistus illan ja nukkumaanmenon lähestyessä oli ihan kamalaa....

Vierailija
2/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä ekaa kertaa yökylässä kaverien kans tyttöporukalla ja äiti joutui ennen nukkumaan menoa hakemaan kotiin. Olin ehkä 2-3 luokalla, mutta vieläkin muistan kuinka hävetti se tunne kun aloin itkemään. Itse olin vasta rippikoulussa ekaa kertaa yötä pois kotoa ilman siskoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-luokalla olin kaverillanu yötä. Nukuin lattialla patjalla ja kun aloin nukkumaan, niin laitoin silmälasit siihe lattialle. Kaveri oli käyny yöllä vessassa ja tallonut ne. Ei haittaa, kun oli vahinko ja sain sitte uudet, mutta vitutti kun ei voinut myöntää! :D

Vierailija
4/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuaikana useitakin...

Vierailija
5/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävän porukoilla eka yökyläily. Sinne mennessä oli jo kamala nälkä, mutta joku pyhä että kaikki paikat oli kiinni, ja poikkis vakuutteli että siellä on ruoka odottamassa. No, ei ollut. Parin tunnin kuluttua sitten syötiin jotain pientä ja sen jälkeen ei edes iltapalaa! Olin oikeasti kuolla nälkään, mutta tuttavuus oli sen verran uusi etten kehdannut millään sanoa että hei voitaisko syödä!

Vierailija
6/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun olin lapsi ja menin kaverini luokse yökylään. Muistan että kaverini kanssa pedattiin minulle patjaa kunnes ystäväni isä tulee kännissä ovesta ja siinä sitten ystäväni vanhemmat riitelivät aikansa kunnes mies löi kaverini äitiä ja häneltä taisi lähteä taju. Yritettiin soittaa apua mutta hänen isänsä esti ja uhkasi lyödä meitä jos soitamme. Siinä kului hetki kunnes ystäväni äiti heräsi ja soitti poliiseille. Ystäväni äiti joutui myös sairaalaan kun oli ollut niin kova isku. En ole yökyläillyt sen jälkeen.

Vierailija
7/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ehkä vitos-kutosluokalla kaverilla yötä ja menkat alkoi. Oli ne siis mulla jo ollut aikaisemminkin, mutta mulle ne oli sellanen aihe mistä en pystynyt edes äidille kertoon, aina vaan häneltä pöllin siteitä (varmaan tietysti huomas että on hävinnyt, mutta ei kysellyt mitään). No ei muuta kun vessapaperia alkkareihin ja sitten oli tosi kurjaa kun panikoin etten vaan sotke paikkoja.

Vierailija
8/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin lapsieni kanssa sukulaisen juhliin ja yövyin heillä. En tosin ymmärtänyt, että olisi pitänyt viedä mennessäni iltapala sekä aamupala mukana. Tein juhlavalmistelut, kun olin ns.piikana juhlissa. Mieheni kipaisi lasten kanssa ABC:llä syömässä. Piikana vietin juhlien ajan keittiössä ja meille "liian tutuille" tarjottiin sitten juhlien jälkeen ne mitä jäljelle jäi. Toisinsanoen pöydässä lämmennyt mehu ja pari keksiä.

Vierailija
9/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 3. luokalla olin kaverilla yötä ja hänen serkkunsa oli vahtimassa meitä kun hänen äitinsä oli yötöissä. Sitten se serkku ja se mun kaveri alko polttamaan tupakkaa. Mulla tuli kauhee ahdistus siitä ja alko itkettämään. Keksin niille tekosyyn että pääsisin kotiin. Sanoin että mulla on maha kipee, että oon varmaan tulossa kipeeksi ja en haluu tartuttaa teitä nii mun on varmaan parasta lähteä. Sitten he saattoivat mut keskellä yötä kotiin.
En uskaltanut kenellekkään aikuiselle kertoa tuosta tupakasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi