Kaunein nainen maailmassa
Tässä on mielestäni maailman kaunein nainen.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Silarit ja kuivat latvat. Kullakin on makunsa, kai.
Ei välttämättä ole silareita kun lantiokin on niin leveä ja peppu pyöreä. Kertoo korkeista estrogeenitasoista.
Ihan ok. Itse tykkään enemmän Anne Pohtamosta ja Lola Odusogasta. Siis silloin missivuosina.
Naisena olen jossain määrin "sokea" hänen kauneudelleen, mutta: hänen vartalonsa on erittäin sopusuhtainen. Ja sopusuhtaisuus on kaunista. Hän ei ole kovin pitkä, mutta muodot ovat keskinäisessä sopusoinnussa.
Vierailija kirjoitti:
Saisi vähän treenata lihasta itselleen. Ei paljoa, mutta edes vähän.
Lihakset on turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silarit ja kuivat latvat. Kullakin on makunsa, kai.
Ei välttämättä ole silareita kun lantiokin on niin leveä ja peppu pyöreä. Kertoo korkeista estrogeenitasoista.
Poika parka ei näemmä erota silareita oikeasti rinnoista. Älä huoli, kyllä sullekin joku joskus tissit näyttää.
Rinnat näyttää keinotekoisilta, ja takamus ehkä treenattu, joten ei ehkä geneettisesti sopusuhtaisin... Mutta ihan muokattunakin, ei ole mennyt överiksi.
Onhan tuo ihan nätti naiseksi oletettu, vaikka en nyt lähtisi hirveästi vertailemaan. Nuorena on melkein kaikki nättejä jos ei ole ollut liian helposti ruokaa tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Saisi vähän treenata lihasta itselleen. Ei paljoa, mutta edes vähän.
Hän harrastaa fitnestä.
Ei ole kun täällä sohvalla ja syön just lasagnea, kohta siirryn irtokarkkeihin. 😋