Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatko kertoa ihmisten kuullen, että äänestät persuja?

Vierailija
23.01.2022 |

Vai valehteletko äänestäväsi jotain järkipuoluetta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä voi ainakin akateemisissa piireissä puhua ihan avoimesti.

Vierailija
2/5 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse valehdella! Miksi ihmeessä äänestäisin puoluetta josta 1/3 on rikollisia, 1/3 juoppoja ja loput muuten vaan kuin jotain sketsihahmoja ilman mitään normaaleja käytöstapoja tai ylipäätään ymmärrystä mistään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse valehdella! Miksi ihmeessä äänestäisin puoluetta josta 1/3 on rikollisia, 1/3 juoppoja ja loput muuten vaan kuin jotain sketsihahmoja ilman mitään normaaleja käytöstapoja tai ylipäätään ymmärrystä mistään?

Ihana kommentti! Olet varmasti hyvin sivistynyt ja kaikin puolin parempi ihminen! Ihanaa, jos sinun kaltaisesi ihmiset pääsevät päättämään maamme asioista. Vihreät vai vasemmistoliitto? Vaikka sama asiahan ne on.

Vierailija
4/5 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en puhu politiikasta oikeastaan missään muualla kuin kotona. Ei minua kukaan persuksi uskoisikaan, olen 30v korkeakoulutettu nainen Helsingistä, ja työskentelen alalla jolla oletus lienee lähinnä että olen vihreä feministi. Kukaan ei persuksi uskoisi jollei tietäisi, ja harva tietää. Olen silti ollut persu jo teinistä asti, silloin kun persut oli vielä minipuolue ja aloin ekoja kertoja kiinnostua politiikasta.

Vierailija
5/5 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, en puhu politiikasta oikeastaan missään muualla kuin kotona. Ei minua kukaan persuksi uskoisikaan, olen 30v korkeakoulutettu nainen Helsingistä, ja työskentelen alalla jolla oletus lienee lähinnä että olen vihreä feministi. Kukaan ei persuksi uskoisi jollei tietäisi, ja harva tietää. Olen silti ollut persu jo teinistä asti, silloin kun persut oli vielä minipuolue ja aloin ekoja kertoja kiinnostua politiikasta.

Tämä tarina on kuultu monta kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän