Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiseen vaatteeseen pullea paksupohkeinen kesällä pukeutuu

Vierailija
24.05.2015 |

Ilman, että kukaan mieltään pahoittaa

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mihin huvittaa. Kunhan kantaa ylpeydellä ja itsevarmuudella niin ei kukaan tule valittamaan ettei hametta saa käyttää paksujen pohkeiden kanssa :)

T. Läskipallero 179/100 joka ostaa tänäkesänä ekat shortsit ja jopa bikinit

Vierailija
22/29 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonvärinen sukka luo illuusion pidemmästä säärilinjasta. Musta toki hoikentaa, mutta myös lyhentää. Kannattaa kokeilla ja yllättyä. Kiilakorko pidentää myös säärtä optisesti. Kaposta vyötäröä jos sellainen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksihame / -mekko

Vierailija
24/29 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti johonkin muuhun kuin trikoisiin legginseihin tai pyöräilyhousuihin tiukan ja lyhyen t-paidan kera. Mua ei paljon muiden vaatteet kiinnosta, mutta tuo edellä mainittu vaatetus sykähdyttää joka kesä.

Vierailija
25/29 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksujen pohkeiden lisäksi minulla on pötkönilkat ja hyvin lyhyt mutta leveä jalkaterä. Alaraajasiluettini on siis kuin kaksi tasapitkäksi leikattua pitkää puhelintolppaa vierekkäin (olen piirua vaille 180-senttinen). Pidän aina pitkiä housuja ja kenkiä, joissa on reilusti korkoa. Kesät ja talvet.

Haluaisin osata pitää pitkää trumpettihametta, jollainen minulla onkin, mutta hyvistä aikomuksistani huolimatta vedän aina viime hetkessä pitkät housut jalkaan. Maksihameessa näyttäisin maksimammalta. Onneksi sentään pidän housutyylistä, mutta jalkineiden kanssa on ongelmaa. Tykkäisin kivoista nahkasaappaista, mutta edes ulkomaisista erikoisliikkeistä en ole löytänyt saappaita, joiden pohkeenympärys riittäisi. Edes buutseissa ei ympärys riitä, ja useimmista nilkkureista ei vetoketju mene kiinni, vetoketjuttomat eivät taas mene jalkapöytäni yli.

En siis pahoita muiden mieltä ainakaan pohkeideni vuoksi, koska pidän ne aina piilossa. Minulla on pahoittamiseen kyllä muitakin avuja.

Vierailija
26/29 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN MIHIN ITSE HALUAA!

Älä anna yhdenkään rajoittaa vaatetustasi (lain rajoissa ;)). Sun vartalo, sun elämä, sun omat säännöt.

Vierailija
27/29 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä onkin mukavaa aikaa, kun haluais piilottaa käsivarret, vatsan, ja jalat nilkkoihin saakka. Olispa burkha tapana meilläkin...

Vierailija
28/29 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:32"]IHAN MIHIN ITSE HALUAA!

Älä anna yhdenkään rajoittaa vaatetustasi (lain rajoissa ;)). Sun vartalo, sun elämä, sun omat säännöt.
[/quote]

Tulin juuri kirjoittamaan samaa! :)

Vierailija
29/29 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän kevyitä ja pitkiä hameita sekä rentoja loose-fit -pellavahousuja. Mukavan kevyitä helteellä. T. Pläski