Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies jolta naiset haluavat seksiä mutta eivät parisuhdetta. Kerrotko millaisia vastaavia sinulle on tullut vastaan, miksi ei pidempi suhde kiinnostanut?

Vierailija
23.01.2022 |

Paradoksaalilsta että koulutettuna ja jo lähes viisikymppisenä miehenä ei pelkkä seksi kiinnostaisi

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen paljon nuorempi, mutta yksi mies oli ihan ok sängyssä mutta vähän tylsä ja hänen ominaistuoksunsa ei tehnyt minuun vaikutusta. Lisäksi kommentoi vapautuneesti kakallakäyntiään ja olen niin hienohelma että en tykkää noista puheista, varsinkaan uuden tuttavuuden kanssa eikä varsinkaan romanttisen tuttavuuden. Kaverissa sama ärsyttäisi, mutta ei haittaisi. Sinuna tarkistaisin ettei sinulla ole mitään ällöttävää tapaa.

Sä sopisit pilkkujen puutteen perusteella ap:lle hyvin.

Vierailija
22/27 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvempi haluaa mitään vakavaa miehestä jolta kaikki naiset tietää saavansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama neuvo. Varaa kylpyläloma Serbiaan/Bulgariaan. Siksi noihin kahteen ettei tule huteja. Kerro profiilissa mitä olet vailla ja lupaavasi vakaat olot tulevalle kotirouvalle.

Vierailija
24/27 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen paljon nuorempi, mutta yksi mies oli ihan ok sängyssä mutta vähän tylsä ja hänen ominaistuoksunsa ei tehnyt minuun vaikutusta. Lisäksi kommentoi vapautuneesti kakallakäyntiään ja olen niin hienohelma että en tykkää noista puheista, varsinkaan uuden tuttavuuden kanssa eikä varsinkaan romanttisen tuttavuuden. Kaverissa sama ärsyttäisi, mutta ei haittaisi. Sinuna tarkistaisin ettei sinulla ole mitään ällöttävää tapaa.

Tsekkaa Tinderistä kreikkalaiset miehet. Pyydä käymään 😁

Vierailija
25/27 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sänkytaidot ei nähdäkseni ole ongelma koska moni haluaa pelkkää seksiä uudestaan Ap.

Vierailija
26/27 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seksisuhteessa miehen kanssa, joka tupakoi. En voi sietää tupakanpolttoa, mutta hyvä seksi korvaa asian osittain, mutta mitään seurustelusuhdetta en aloittaisi tupakoitsijan kanssa. 

Vierailija
27/27 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen nainen. Takana kyllä yli 10v parisuhde josta pari lasta. Toisaalta kotona asuvien lasten takia en ole suuresti etsinyt parisuhdetta, mutta huomaan että olisin erittäin suosittu seksisuhteisiin, kukaan minua kiinnostava mies ei kuitenkaan ole ehdotellut parisuhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan