Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkoti ongelma

Vierailija
24.05.2015 |

Tilanne on se, että olen tällä hetkellä kotona lasten kanssa. Nuorin on 1v 2kk. Olen ollut monta vuotta kotiäitinä. Välillä käynyt osa-aika töissä. Nyt olen kuitenkin ihan rikkipoikki kotona olemiseen. Siis ihan niin, että tunnistan masennuksen oireia ( takana aikaisemmin hoidettu masis).

Taloudellisesti töihin paluu ei ole kovin kannattavaa, koska saan vielä khtuen kuntalisineen kolmesta lapsesta., mutta henkisen hyvinvoinnin takia olen valmis luopumaan siitä.

Mutta sitten syyt miksen ole varma töihinmenosta; en raaski kertakaikkiaan laittaa alle 2vuotiasta hoitoon. Nyt jo olen ihan ahdistunut vaikka kaikki on suunnitteluasteella. Hoitopäiviä tulisi olemaan 4/vko noin 6 tuntia/pvä.

Toinen syy on se, että mies ei ollenkaan kannusta töihinmenoa. Hän ei ymmärrä miten ahdistunut kotona, vaikka kuinka yritän selittää.

Hoitopaikkaa en ole hakenut vielä. Ajattelin aloittaa joulun jälkeen. "Vauva"olisi silloin 1v 10kk.

Mitä mä teen????

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menet tietysti töihin jos sun hyvinvointi on siitä kiinni. Tuskin ne lapsetkaan masentuneelta äidiltä saa tarvitsemaansa. Sit jaksat taas olla hyvä äiti, kun saat muuta ajateltavaa. Jos sun mies ei ymmärrä niin sit ei ymmärrä. Se on sun elämä ja terveys!

Vierailija
2/3 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jää kotiin lasten kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies voisi vuorostaan jäädä kotiin?

On ihan normaalia väsyä monen vuoden kotonaoloon, ymmärrän sinua hyvin. Sano miehelle, että näin nyt vain on, ymmärsi hän tai ei.

Jos et millään halua laittaa pienintä vielä hoitoon niin olisiko yhtenä vaihtoehtona laittaa isommat osapäivähoitoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi