Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

CDC: Rokottamattomat saavat omikronin 5x kertaa todennäköisemmin kuin buustatut

Vierailija
23.01.2022 |

Ei kannattaisi luottaa liikaa niihin "tanskan numeroihin".

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että naurattaa lukea rokottamattomien ja maskittomien jotka ovat saaneet "hymyillä ja hengittää raitista ilmaa" päivityksiä facessa nyt kun sairastelevat omikronia. Ollaan kärvistelty kuolemanpelossa ja tuskassa. Melkein tekisi mieli kuittailla että onneksi mulla ei ole tuollaista sillä olen rokottautunut ja käyttänyt ffp-suojainta.

He saavat sitten vastaukseksi muilta hörhökavereiltaan että kyseessä on 5g, 6g, ylösnousemus tai kristallikehon muodostuminen tai keskusauringon säteily, joku jopa kertoi käyneensä tehohoidossa itsekin ja se oli kuulema ollut initiaatio toiselle taas oli suursiivous kaikilla tasoilla. Avuksi suositellaan kuusenneulasteen juomista(puhdistaa kehoa piikkiproteiinista), muuttamista pois 5g maston läheltä, homeopatiaa, jeesusta, valonsäteitä.

Hupaisaa, näitä tulee lisää, eilenkin olivat joukkolevittämässä omikronia miekkarissa, oliko siellä 4000 follaria. Saapi nauraa sitten kun hoksaavat saaneensa tartunnan :D

Kaikkihan tämän tartunnan luultavasti tulee saamaan, kyllä on ymmärrys hävinnyt, jos naurattaa, että flunssaan sairastuu😂 Suosittelen sinua hankkimaan elämän mitä voisit elääkin ja vielä nauttia siitä elämästä❤️ Itse olen rokottamattomana sairastanut koronan, ihan perus flunssa😀 Mä pidän mun keuhkot kunnossa, en käytä maskia.

Muista sitten hokea kun olet sairaalassa ja sulle asetetaan happiviiksiä tai kenties hengityslaitetta että "mä pidän mun keuhkot kunnossa, mä pidän mun keuhkot kunnossa " :D :D :D voi sitten vaikka delata ylpeänä ja hautakiveen voidaan kirjoittaa: hän ei kertaakaan pitänyt maskia!

Vierailija
22/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen kuinka te jaksatte tätä samaa viikosta toiseen?

Mä haluaisin kyllä keskustella koronasta, mutta ihan muulla tasolla kun tällä jatkuvalla jankkaamisella.

Ois kiva puhua vaikka siitä, että mua alkaa ärsyttämään tämä pelottelu. Suuntaan tai toiseen!

Huomisesta ei kukaan tiedä, mutta alan itsekin huomaamaan, että tämä kaikki vaikuttaa psyykkeeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perheemme sai Koronan. Kolmesti rokotettu ja rokottamattomat.

Vierailija
24/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin kyllä keskustella koronasta, mutta ihan muulla tasolla kun tällä jatkuvalla jankkaamisella.

Ois kiva puhua vaikka siitä, että mua alkaa ärsyttämään tämä pelottelu. Suuntaan tai toiseen!

Huomisesta ei kukaan tiedä, mutta alan itsekin huomaamaan, että tämä kaikki vaikuttaa psyykkeeseen.

Yksinkertainen neuvo: lopeta se valtamedian propaganda katsominen koronasta. Se on yksinkertaista. Nyt vaan toteutat sen ja saat hyvän mielen. Lopeta koronan miettiminen, olet turvassa jos et ota piikkiä muuten sitä koronaa ei tarvi pelätä ollenkaan. Mitään koronaa ei nimittäin ole olemassa vaan se on brändätty ja lavastettu normaali flunssasta "koronaksi" minkä tarkoituksena vain pelotella ihmisiä piikille ja sairastuttaa ittensä niillä. Propaganda sitten vie kaiken energian kehosta ja luovutat ja menet ottamaan sen piikin vaikka kaikki mitä kuulit päättäjiltä ja valtamediasta oli valhetta.

Näinpä. Kannattaa välttää lukemasta valtamediaa ja keskittyä seuraamaan tokentuben asiantuntijoita. Heiltä saat tietää miten rokotetut kuolevat helmikuussa ja rokottamattomat laitetaan leireille ja heidän lapsensa adrenokromituotantoon ja hunting gameseihin. Eli kaikki hyvin ja hyvä mieli!

Vierailija
25/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekkö nää lammas tajua vielä kuinka korruptoitunut tuo CDC on? Se on Amerikan THL ja siellä Amerikassakanan kukaan ei usko tuo CDC:tä enää pätkääkään. Aika herätä sieltä syvästä unesta ja lopettaa näitten valheitten uskominen. Sua kusetetaan ku viimeistä päivää.

En tiedä mikä on CDC. Tiedän, että mun mummin koulukavereita kuoli lastemnauteihin ja mm. Espanjan tautiin. Mun vanhempien ikäluokasta moni joutui sairaalaan tavallisten lastentautien takia. Polioepidemia riehui viimeksi joskus 60-luvulla vissiin. On ihan realistista ajatella, että ihminen voi kuolla tai vammautua tautien seurauksena. Tämä on teiltä rokotevastustajilta jotenkin jäänyt havsitsematta.

Vierailija
26/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen neuvo: lopeta se valtamedian propaganda katsominen koronasta. Se on yksinkertaista. Nyt vaan toteutat sen ja saat hyvän mielen. Lopeta koronan miettiminen, olet turvassa jos et ota piikkiä muuten sitä koronaa ei tarvi pelätä ollenkaan. Mitään koronaa ei nimittäin ole olemassa vaan se on brändätty ja lavastettu normaali flunssasta "koronaksi" minkä tarkoituksena vain pelotella ihmisiä piikille ja sairastuttaa ittensä niillä. Propaganda sitten vie kaiken energian kehosta ja luovutat ja menet ottamaan sen piikin vaikka kaikki mitä kuulit päättäjiltä ja valtamediasta oli valhetta.

Näinpä. Kannattaa välttää lukemasta valtamediaa ja keskittyä seuraamaan tokentuben asiantuntijoita. Heiltä saat tietää miten rokotetut kuolevat helmikuussa ja rokottamattomat laitetaan leireille ja heidän lapsensa adrenokromituotantoon ja hunting gameseihin. Eli kaikki hyvin ja hyvä mieli!

Ei ei. Ei sun tarvi tätä Tokentubea tähän ottaa. Ei tarvi seurata mitään.

Vierailija
27/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekkö nää lammas tajua vielä kuinka korruptoitunut tuo CDC on? Se on Amerikan THL ja siellä Amerikassakanan kukaan ei usko tuo CDC:tä enää pätkääkään. Aika herätä sieltä syvästä unesta ja lopettaa näitten valheitten uskominen. Sua kusetetaan ku viimeistä päivää.

En tiedä mikä on CDC. Tiedän, että mun mummin koulukavereita kuoli lastemnauteihin ja mm. Espanjan tautiin. Mun vanhempien ikäluokasta moni joutui sairaalaan tavallisten lastentautien takia. Polioepidemia riehui viimeksi joskus 60-luvulla vissiin. On ihan realistista ajatella, että ihminen voi kuolla tai vammautua tautien seurauksena. Tämä on teiltä rokotevastustajilta jotenkin jäänyt havsitsematta.

Mun isä oli pitkään tuberkuloosihoitolassa ja sai tuberkuloositodistuksen. Keuhkot tuhoutui 80 prosenttisesti. Rokottamattomia ei kiinnosta pätkääkään jos joku sairastuu vakavasti tai kuolee kulkutautiin. He pitävät itseään niin voimakkaana rotuna että ei tällaiset taudit heihin yllä, hehän pitävät itsensä terveinä raittiilla ilmalla ja hymyillä.

Vierailija
28/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomana sairastettu betavariantti. Ei ole deltaa tai omikronia näkynyt.

Lasten koulussakin oli joulukuussa enemmän poissaoloja kuin nyt, silti vouhkataan etäkoulusta.

Vierailija
29/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässä odottelen kovasti että koska tauti iskisi. Olen altistunut kunnolla koronalle parin viikon sisään jo kaksi kertaa.

Mutta ei oo tarttunut. 🤷🏼‍♀️

Yksi rokote mulla on, mutta rokottamattomaksihan mut luokitellaan.

Ei muuten luokitella, vaan 1 annoksen saaneeksi

Jos et ole huomannut, tilastoissa erikseen 1, 2 ja 3 annosta saaneet.

Rokottamattomilla ei yhtään tai 1. annos juuri otettu jolloin vasta-aineet vasta muodostumassa.

Vierailija
30/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummaa että meillä töissä sairastuu rokotetut. Itse altistuin ja ei tullut tautia.

Oireettomia sairastajia on n 10- 20%. Kukaan ei voi vannoa, ettei ole sairastanut.

Vierailija
31/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummaa että meillä töissä sairastuu rokotetut. Itse altistuin ja ei tullut tautia.

Asia on jo yleisesti tiedossa kaikkialla maailmalla. . miksi rokotetaan. Pistää miettimään. . .miksi.

No jaa. Itsellä nyt kohta 30 altistumista sitten joulukuun puolen välin. Ei ole tarttunut.

3.rokotus ensi viikolla.

Riippuu pitkälti altistumisen kestosta yms. Onko siis 5min vai esim 2h samassa joulupöydässä tai sohvalla vierekkäin jutellen.

Altistumista molemmat ovat, mutta 5min 1m päässä ei luultavasti tartuta.

Lisäksi et edelleenkään voi yhdestä tapauksesta päätellä mitään väestötason osalta.

Eihän kaikki tupakoitsijatkaan saa keuhkosyöpää ja espanjantaudistakin suurin osa selvisi hengissä, vaikka tappoi vähintään 50 miljoonaa.

Osa ei sairastunut lainkaan ja osa sairasti oireetta senkin.

Vierailija
32/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dengvax rokoteen haittoihin kuului että denguekuumetta aiemmin sairastamattomat mutta rokotetut saivatkin sitten taudin vakavamman muodon. Jos olit sairastanut taudin ja sitten rokotettu niin sitten muut kolme varianttia tuli lievempinä. Onkohan tässä mitään samaa havaittavissa ?

Miksi otat denguekuumerokotuksen koronaa vastaan?

Vierailija
33/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että naurattaa lukea rokottamattomien ja maskittomien jotka ovat saaneet "hymyillä ja hengittää raitista ilmaa" päivityksiä facessa nyt kun sairastelevat omikronia. Ollaan kärvistelty kuolemanpelossa ja tuskassa. Melkein tekisi mieli kuittailla että onneksi mulla ei ole tuollaista sillä olen rokottautunut ja käyttänyt ffp-suojainta.

He saavat sitten vastaukseksi muilta hörhökavereiltaan että kyseessä on 5g, 6g, ylösnousemus tai kristallikehon muodostuminen tai keskusauringon säteily, joku jopa kertoi käyneensä tehohoidossa itsekin ja se oli kuulema ollut initiaatio toiselle taas oli suursiivous kaikilla tasoilla. Avuksi suositellaan kuusenneulasteen juomista(puhdistaa kehoa piikkiproteiinista), muuttamista pois 5g maston läheltä, homeopatiaa, jeesusta, valonsäteitä.

Hupaisaa, näitä tulee lisää, eilenkin olivat joukkolevittämässä omikronia miekkarissa, oliko siellä 4000 follaria. Saapi nauraa sitten kun hoksaavat saaneensa tartunnan :D

Kaikkihan tämän tartunnan luultavasti tulee saamaan, kyllä on ymmärrys hävinnyt, jos naurattaa, että flunssaan sairastuu😂 Suosittelen sinua hankkimaan elämän mitä voisit elääkin ja vielä nauttia siitä elämästä❤️ Itse olen rokottamattomana sairastanut koronan, ihan perus flunssa😀 Mä pidän mun keuhkot kunnossa, en käytä maskia.

Oliko testattu?

Näitähän tulee vastaan, että sairastettu nuhaba, vaikka ennen omikronia nuha nyt ei edes taudin oire, saati ainoa oire. Ei nuha edelleenkään ole omikrinin hallitseva oire, vaan kurkkupireet ja yskä tavallisempaa.

N.50% aiempia variantteja oireettomasti sairastaneista keuhkovaurioita. Korona voi siis vaurioittaa keuhkoja, vaikka sairastuisi oireetta.

Sen jälkeen voikin sitten selitellä, rttä aina pitänyt keuhkoista hyvää huolta ja silti kävi näin. Ei edes rappuja pysty kävelemään pysähtymättä 1-2 kerrosta.

Elämästä on nautittu kuule kevään 2020 jälkeen, jolloin liki oireeton korona iski ja vaurioitti keuhkojani. Minusta tuli keuhkopolin asiakas.

Ei riskitekijöitä, ei ylipainoa, ei puutoksia, kova kunto, ikää alle 40v.

Sairaslomalle en onneksi joutunut, mutta liikunta entiseen malliin ei onnistu, kun keuhkot eivät kestä. Sanasta syystä maskin käyttö hankalaa.

Puhdasta happea on hankittu niin meren rannoilta mm.Norjassa, Alpeilta kuin Lapistakin.

Ehdin sairastua ennen kuin maskeja alettiin oikeasti suositella lockdownin aikaan eli eipä maskeilla oltu keuhkoja rasitettu.

Vitjatti teidän besserwissereuden kanssa! Kun itsellä ei ole ollut mitään, niin ei muillakaan voi ja oma napa on maailmankaikkeuden keskus.

Siksi teitä ei jakseta.

Vierailija
34/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaako oma uskosi tokentuubiin ja muihin huuhaa-alustoihin jo järkkyä, varoitteletko tavallaan itseäsi kurkkaamasta sinne sitenkin, josko se taas vakuuttaisi sinua uskossasi....

Vierailija
35/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tässä ole hirveästi keskusteltavaa tai epäselvää. Lähinnä sitä olisi syytä pohtia, että karkasiko korona vahingossa labrasta vai tarkoituksella. Viitteenä tarkoitukselliauuteen on EUn suunnittelema "rokotepassi", jota alettiin suunnitella ja ajamaan sopivasti ennen koronaa ja suunnitelmassa käyttöönottovuosi on yllättäin 2022. Ja nythän Marin ja Kiuru puhuvat passista "itsenäisenä työkaluna", eikä siihen liity koronatilanne mitenkään. Muun muassa THL pitää passia hyödyttömänä, mutta poliittisesti tuota passia nyt laajennetaan unionissa.

Koronan vaarallisuutta on liioiteltu, kuten THLn Salminenkin on todennut. Jokainen voi miettiä syytä miksi meille on syötetty pelkopropagandaa nyt kaksi vuotta, kun korona on todellisuudessa vaarallinen lähinnä vanhuksille. Enemmistö jo tässä vaiheessa tajuaa ettei kyse ole ollut vain terveysturvallisuudesta.

Luepa EU:n papru uudestaan. Siinä ei puhuta halaistua sanaa koronasta ja kyse on laajemmin rokotusohjelman ja rokotusten kirjaamisen yhtenäistämisestä EU:ssa. Samalla pyritään takaamaan rokitusohjelmaqn kuuluvien rokotteiden saatavuus kautta EU:n.

Käsittää siis lapsena saadut rokotukset kuten MPR:n, polion, tuberkuloosin jne.

Edelleen riskiryhmiin kuuluu muitakin kuin ikääntyneitä.

Erikseen long covid.

Mutta kun pölvästit ei tajua ja tuojottaa kuilleita ymmärtämättä, että suurin osa heikkokuntoisista vanhuksista ei koskaan edes päädy teholle, josta Suomessa 85-90% pääsee elossa toipumaan ja pandemian edetessä keski-ikä teholla on koko ajan tippunut ja on nyt n.50v, niin minkäs tyhmyydelle ja itsepäiselle jankkaamiselle voi.

Vierailija
36/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaako oma uskosi tokentuubiin ja muihin huuhaa-alustoihin jo järkkyä, varoitteletko tavallaan itseäsi kurkkaamasta sinne sitenkin, josko se taas vakuuttaisi sinua uskossasi....

Kyllä joillakin alkaa uskonsa horjua. Koronakapinallisten ryhmässäkin joku jo hoksasi alkaa ihmetellä että missä ne rokotettujen massakuolemat viipyy kun hänen läheisistään kukaan rokotettu ei ole vielä kuollut :D muut sitten hyökkäsivät siihen hekumoimaan että kyllä ne rokotetut vielä kuolevat ja saavat mitä ansaitsevat

Vierailija
37/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rarehanu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei väitteesi ainakaan sairaalahoidossa, tehohoidossa tai kuolemissa näy, vaan juuri päin vastoin.

https://yle.fi/uutiset/3-11300232

Ja en edelleenkään ymmärrä mitä se sua/teitä liikuttaa kuka tekee mitäkin omalle terveydelleen? Eikö se ole oma valinta ottaako riskin vai ei?

Sivusta

Vierailija
38/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on valeuutinen. Tässä uutisessa on oikeita tilastoja. Rokotetut sairastuvat, joutuvat sairaalahoitoon ja kuolevat koronaan todennäköisemmin kuin rokottamattomat.

https://www.heraldscotland.com/news/19843315.covid-scotland-case-rates-…

Suomessakin on jo viime kesästä asti yli puolet koronaan kuolleista ollut rokotettuja. Lähde: THL

Sellaista tänään Pietarin kikkakirjasta 🙂. Tai sitten olet apukoululainen 🤭

Vierailija
39/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acdccc kirjoitti:

Mikäs tää acdc olikaan? Pfizerin markkinointiosasto vai joku bändi?

Sitten puuttuu enää Nohynekin väännös Nuhanekuksi niin on setti valmis. Tämä on myöskin yksi defenssi: kun huomaa, että muut ovat oikeassa ja itse alakynnessä, alkaa muiden oikeiden nimien välttely vähän samaan tapaan kuin aikoinaan karhun nimeä ei saanut sanoa, vaan piti sano otso tai kontio

Vierailija
40/40 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teletapit!

Koronapassin vaatimukselta on logiikan pohja pudonnut pois, se tarttuu myös rokotettujen keskuudessa. Eikä koronapassin muutos rokotepassiksi edelleenkään ole loogista. Entä jos henkilö on juuri sairastanut koronan, ei pakkorokottamisessa oli mitään inhimillistä järkeä toteavat ammattilaiset yksikantaisesti. Varsinkaan kun ollaan luopumassa koronataudin yleisvaarallisesta tautiluokittelusta. Ongelman tuo lisäksi se että osaa ei testata, vaikka oireiston kuvaus täyttyisi. Rokotetut levittäisivät keskenään virusta paikoissa joissa passia vaadittaisiin. Ei ole tautiturvallisia tiloja. Nohynekin mielestä ei ole mitään järkeä lähteä rokottamaan kansalaisia kolmen kuukauden välein, koska rokotteen teho tuossa ajassa käytännössä loppuu. Toisaalta vain jokainen maa pyrkii siihen että väestön rokotekattavuus on mahdollisimman korkea. Vaikka tavoitteita ei saavutettaisi.