Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni pinnallisuus alkanut ärsyttämään :(

Vierailija
23.01.2022 |

Hän kehuu paljon ulkonäköäni. Kyllä, olen kaunis nainen. Ikää jo 45. Nuorempana olin hyvinkin ulkonäkökeskeinen ja poikakaverit piti olla aina komeita.

Nykyään minua ei kiinnosta muiden ulkonäkö tippaakaan. Pidän itsestäni huolta ja olen huoliteltu itseni takia, en kenenkään muun.

Toivoisin miesystäväni kehuvan luonnettani myös eikä ulkonäköä. Olen todennut että hänellä on huono itsetunto ja hän jopa sanonut joskus, ettei "ansaitse" näin kaunista naista. Mitä ihmettä???

Olenko hänelle vain egon pönkittäjä? Onko hänellä nyt parempi itsetunto kun on saanut kauniin naisen?

Hän jopa kertoo Facebook kavereistaan että heillä ei ole kovin kauniita kumppaneita toisin kuin hänellä. Hän vertaa muutenkin itseään muihin miehiin ja kaupungilla kävellessään tarkkailee katsotaanko häntä. On tämän myöntänyt.

Alkanut toden teolla inhottamaan tuo ulkonäön korostaminen. Luonne on minulle se tärkein ehdottomasti!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä äijän lompakko paksu taida olla kun tuollasia mietit

Vierailija
22/37 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ainakin ihanaa kun mies kehuu! Kehuu toki myös muita asioita kun ulkonäköäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on karmaa aiemmista teoistasi ja pinnallisuudestasi. Nauti hupakko, nauti.

Vierailija
24/37 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa pelottavaa lukea näitä joitain naisten kommentteja. Oletteko noin kateellisia?

Sanonta "nainen on naiselle susi" pitää niin täysin paikkansa.

Vierailija
25/37 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoitsetuntoisiin reppanoihin ei kannata sekaantua.

Tämä on kyllä totta. Ne jotka huutelee, että naisen kannattaa laskea rimaa ja ottaa se tasoaan alempi, ruma mies.

On kokeiltu ja tuloksena, että mies oli huonolla itsetunnolla varustettu. Tapaus oli aivan kuin tämä ap:n mies, jolle oli tärkeää saada ns. trofé-tyttöystävä. Pinnallinen kakkapää joka kerskaili vain autoillaan ja vanhoilla kaadoillaan. Tunnetaidot tai empaattisuus oli pyöreä nolla.

Vierailija
26/37 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän jopa kertoo Facebook kavereistaan että heillä ei ole kovin kauniita kumppaneita toisin kuin hänellä. Hän vertaa muutenkin itseään muihin miehiin ja kaupungilla kävellessään tarkkailee katsotaanko häntä. On tämän myöntänyt."

Voi ap, olet löytänyt todellisen helmen! Joo, varsinkin tuo fb juttu menee jo niin överiksi, että sorry ap, keksi parempi aloitus. Nämä sinun juttusi ovat ihan turhia ja niin noloja, että hävettää sinun puolestasi. Ulkona on mukava talvinen ilma, menehän sinne käyttämään energiaasi ja lopeta tuollaisten myötähäpeää aiheuttavien aloitusten keksiminen.

Jo joku tuollaisen aloituksen uskoo, niin tyhmä on. :D

Vierailija
27/37 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä se alkaa yleensä ärsyttämään, hanki kumppani joka on älyllisesti samalla tasolla kanssasi, jos yksin eläminen ei ole vaihtoehto.

Vierailija
28/37 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hän jopa kertoo Facebook kavereistaan että heillä ei ole kovin kauniita kumppaneita toisin kuin hänellä. Hän vertaa muutenkin itseään muihin miehiin ja kaupungilla kävellessään tarkkailee katsotaanko häntä. On tämän myöntänyt."

Voi ap, olet löytänyt todellisen helmen! Joo, varsinkin tuo fb juttu menee jo niin överiksi, että sorry ap, keksi parempi aloitus. Nämä sinun juttusi ovat ihan turhia ja niin noloja, että hävettää sinun puolestasi. Ulkona on mukava talvinen ilma, menehän sinne käyttämään energiaasi ja lopeta tuollaisten myötähäpeää aiheuttavien aloitusten keksiminen.

En ole ap, mutta tiedän (valitettavasti) kokemuksen kautta, että näitä pinnallisia taunoja löytyy.

Voisin heti nimetä pari +50v miestä, jotka harrastavat tämän tason juttuja. Vaihtavat naista kuin paitaa ja kun ovat fyysisesti kuosissa niin kyllä aina uutta saalista on tarjolla.

Vierailija
29/37 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itsekin ollut pinnallinen. Nyt vaan haluaisit eroon siitä, koska et kykene vastaamaan kauaa pinnallisuuden asettamiin haasteisiin. Kyllä minuakin ärsyttää pinnalliset naiset, koska en ole vielä muunlaisia tavannut.

Vierailija
30/37 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonoitsetuntoisiin reppanoihin ei kannata sekaantua.

Tämä on kyllä totta. Ne jotka huutelee, että naisen kannattaa laskea rimaa ja ottaa se tasoaan alempi, ruma mies.

On kokeiltu ja tuloksena, että mies oli huonolla itsetunnolla varustettu. Tapaus oli aivan kuin tämä ap:n mies, jolle oli tärkeää saada ns. trofé-tyttöystävä. Pinnallinen kakkapää joka kerskaili vain autoillaan ja vanhoilla kaadoillaan. Tunnetaidot tai empaattisuus oli pyöreä nolla.

Sittenhän sinun ei tarvitse laskea rimaa "rumempiin", kun et kerran ole pinnallinen?

Vierailija
31/37 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa valita hyvännäköinen ja mukava mies. Heillä itsetunto yleensä hyvä ja täten eivät ole ulkonäkökeskeisiä tai yritä pönkittää egoaan kaiken aikaa. Ovat sinut itsensä kanssa, toisin kuin miesystäväsi.

No valitsepa ihmeessä 45-vuotiaana hyvännäköinen ja mukava mies.

Vierailija
32/37 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa pelottavaa lukea näitä joitain naisten kommentteja. Oletteko noin kateellisia?

Sanonta "nainen on naiselle susi" pitää niin täysin paikkansa.

Miten et tunnista että nämä ilkeät kommentit on vauvapalstan ulimiesten näppikseltä? No, palstailtuasi pidempään kuin viikon opit huomaamaan todella pienestä, mikä on tavallisen palstailijan ja mikä on ulin tekstiä. Sinuakin epäilen tosin vähän ulimieheksi, toi iänikuinen miesten viljelemä ”nainen on naiselle susi”-juttu kuuluu vain ulimiesten repertuaariin.

Vierailija
33/37 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla kaunis luonne, harvoin kuultu kehu.

Vierailija
34/37 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta tiedän (valitettavasti) kokemuksen kautta, että näitä pinnallisia taunoja löytyy.

Voisin heti nimetä pari +50v miestä, jotka harrastavat tämän tason juttuja. Vaihtavat naista kuin paitaa ja kun ovat fyysisesti kuosissa niin kyllä aina uutta saalista on tarjolla.

Kyllä naiset osaavatkin sitten aina olla uhreja, kun joutuvat aina vain miesten saaliiksi. Ulinaisten ihan oma juttunsa tämä.

Vierailija
35/37 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna yksi esimerkki luonteen kehumisesta🤣

Ihana, kun:

Olet noin eläinrakas

Olet todella hyvä äiti

Olet niin fiksu

Olet aina niin ystävällinen muille

Sinulla on niin hauskoja vitsejä

Naurat aina minun jutuille

Olet niin positiivinen

Mietit ratkaisuja, etkä keskity ongelmiin

Kuuntelet minun huolia

Keksit aina jotain tekemistä

Voisin keksiä vaikka kuinka paljon lisää. Osa noista on luonteen lisäksi taitoja/ominaisuuksia, mutta ei siis ulkonäköä.

Vierailija
36/37 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus miehet tarkoittaa kauniilla myös sisäisesti kaunista. Mun mies kehuu mua aina kauniiksi. Joskus tämä alkoi vaivata ja aloin kysellä että rakastaako hän minua vain koska olen nätti/kaunis, mutta hän sanoi ei. Että persoonani on tärkein ja se kauneus tulee myös sisältä. 

Vierailija
37/37 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kehuu mua kauniiksi mutta sanoo myös usein että olen hauska, söpö, ihana, rakastettava..... =) Oletko sä kade?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi