Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex pottuilee edelleen

Vierailija
23.01.2022 |

Petin, olin salasuhteessa ja avioliittomme hajosi. Eihän se oikein ollut perhettäni ja puolisoni kohtaan. Salasuhteessa muodostui minulle kuitenkin uusi liitto ja hän muutti minun ja lasten luokse.
Mutta onko se oikein, että ex ei edelleenkään suostu mihinkään yhteistyöhön kohta 3 vuoden jälkeenkään? Vain pakolliset asiat lapsiin liittyen, lapset vaihdetaan neutraalissa paikassa ja ex ei aio kuulemma tulla mihinkään lastemme juhliin. Ei halua nähdä minua ollenkaan eikä halua olla sukuni kanssa missään tekemisissä.

Onko tämä oikein?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikein. Jos hän ei kelvannut silloin, niin miksi nyt pitäisi olla sun kanssa hyvissä väleissä?

Vierailija
42/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasi, tääkin on surkea. 0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaihdatko taas uuteen, kun väljähtyy? Ei tuo rakkauden ensihuuma kenenkään kanssa kestä loputtomiin."

"En usko, että niin kävisi. Salasuhteessa tapaaminen mies on minun elämäni mies. Meillä menee kaikki ajatukset ja jutut yhteen, meillä on tosi paljon yhteistä. Rakastan häntä."

Entäpä jos nykyinen pettää sinua.

Onhan se jo jonkun rajan ylittänyt kun varattuun (sinuun) aikoinaan katosi.

Moraali on siis sitä sun tätä.

Ei kaukana pettämisestä. Ilman tuota miestä pettäminen ei olisi sinulta silloin onnistunut. Eli syytä löytyy miehessäkin = moraaliton, oli se itse varattu tai ei.  

Vierailija
44/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopu juhlissa on tärkeintä. Ex pystyy hoitamaan lasten asiat ja se on jo hyvä. Hän haluaa säilyttää välit lapsiinsa. Jos yhteiset juhlat tuntuvat liian kipeiltä, on syytä juhlia erikseen tässä vaiheessa.  Rippijuhlissa voi tulla kirkkoon ja juhlia nuorta sitten erikseen. Isäpuoli vois jäädä kirkosta pois ja osallistua kotona juhliin. Ylppäritkin onnistuu tarvittaessa niin. Häissäkin kirkko onnistuu näin. Tosin niihin on niinpitkä aika, että silloin voi olla tapahtuneesta jo aikaa sen verran, että yhteiset juhlat onnistuvat. Anna toiselle aikaa. Sinä rikoit luottamuksen siihen pyhimpään eli yhteiseen liittoon ja puolisoon. Kolme vuotta toipua petoksesta on vielä lyhyt aika petetylle.

Vierailija
45/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta hitossa on täysin oikein. Hän ei halua nähdä sinua koskaan ja sillä siisti, siihen sinun on tyydyttävä kuten oli exänkin oli tyydyttävä siihen että sinä petit.

Vierailija
46/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopu juhlissa on tärkeintä. Ex pystyy hoitamaan lasten asiat ja se on jo hyvä. Hän haluaa säilyttää välit lapsiinsa. Jos yhteiset juhlat tuntuvat liian kipeiltä, on syytä juhlia erikseen tässä vaiheessa.  Rippijuhlissa voi tulla kirkkoon ja juhlia nuorta sitten erikseen. Isäpuoli vois jäädä kirkosta pois ja osallistua kotona juhliin. Ylppäritkin onnistuu tarvittaessa niin. Häissäkin kirkko onnistuu näin. Tosin niihin on niinpitkä aika, että silloin voi olla tapahtuneesta jo aikaa sen verran, että yhteiset juhlat onnistuvat. Anna toiselle aikaa. Sinä rikoit luottamuksen siihen pyhimpään eli yhteiseen liittoon ja puolisoon. Kolme vuotta toipua petoksesta on vielä lyhyt aika petetylle.

Ja esim lapsen häitä on sen verran harvoin, että on ihan eri asia kuin synttärit vuosittain. Eikä niissä yhteisissä juhlissakaan tarvitse mihinkään exän kumppaneihin tutustua. Voi lyhyesti nyökätä ja keskittyä ihan muuhun.

Vierailija
47/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäh?! Teidän suhde ohi niin minkä hiton takia teidän pitäisi jotain ihmissuhdetta teidän välille muodostaa?🤣 Päästä jo irti.

En minä mitään suhdetta exän kanssa haluakaan, minullahan on tämä uusi mies. Tuntuu vaan kohtuuttomalta, ettei ex hyväksy edelleenkään tapahtunutta. Minkäs sille voi, tapahtunut, mitä tapahtunut. Minusta meidän pitäisi vanhempina voida viettää lasten juhlat paikalla ollen. Ex on sanonut, ettei aio tulla rippijuhliinkaan. Ei kuulemma halua nähdä minua eikä uutta miestäni koskaan.

ap

Exhän nimenomaan hyväksyy tapahtuneen, koska on reagoinut petokseesi niin kuin siihen kuuluukin eli leikata sen aiheuttaja pois elämästä mahdollisimman tehokkaasti. Hän on hyväksynyt sen, että sinä olet hänelle petollinen ja huonosti kohteleva epäluotettava ihminen. Sellaiseen täysin normaalia käytöstä.

Se että sinun mielestäsi lasten juhlia pitäisi juhlia niin, että molemmat vanhemmat ovat paikalla on taas vain omasta itsekkyydestäsi kumpuava mielipide, eikä mikään joka tilanteessa vallitseva totuus. Tuleepa jopa mieleen, että haluatko kenties lähinnä leuhkia tällä uudella miehelläsi exälle ja naamioida sen tämän "hyväksynnän" taakse.  

Vierailija
48/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäh?! Teidän suhde ohi niin minkä hiton takia teidän pitäisi jotain ihmissuhdetta teidän välille muodostaa?🤣 Päästä jo irti.

En minä mitään suhdetta exän kanssa haluakaan, minullahan on tämä uusi mies. Tuntuu vaan kohtuuttomalta, ettei ex hyväksy edelleenkään tapahtunutta. Minkäs sille voi, tapahtunut, mitä tapahtunut. Minusta meidän pitäisi vanhempina voida viettää lasten juhlat paikalla ollen. Ex on sanonut, ettei aio tulla rippijuhliinkaan. Ei kuulemma halua nähdä minua eikä uutta miestäni koskaan.

ap

Exhän nimenomaan hyväksyy tapahtuneen, koska on reagoinut petokseesi niin kuin siihen kuuluukin eli leikata sen aiheuttaja pois elämästä mahdollisimman tehokkaasti. Hän on hyväksynyt sen, että sinä olet hänelle petollinen ja huonosti kohteleva epäluotettava

Minusta tuo otsikon pottuilee sana on erikoinen. Ikään kuin exä muka toimisi tavallaan vain ap:n kiusaksi. 

Vierailija
49/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kohtelee sinua yhtä viileästi, kun sinä hoidit erosi... Oikein sulle! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi