Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex pottuilee edelleen

Vierailija
23.01.2022 |

Petin, olin salasuhteessa ja avioliittomme hajosi. Eihän se oikein ollut perhettäni ja puolisoni kohtaan. Salasuhteessa muodostui minulle kuitenkin uusi liitto ja hän muutti minun ja lasten luokse.
Mutta onko se oikein, että ex ei edelleenkään suostu mihinkään yhteistyöhön kohta 3 vuoden jälkeenkään? Vain pakolliset asiat lapsiin liittyen, lapset vaihdetaan neutraalissa paikassa ja ex ei aio kuulemma tulla mihinkään lastemme juhliin. Ei halua nähdä minua ollenkaan eikä halua olla sukuni kanssa missään tekemisissä.

Onko tämä oikein?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh?! Teidän suhde ohi niin minkä hiton takia teidän pitäisi jotain ihmissuhdetta teidän välille muodostaa?🤣 Päästä jo irti.

Vierailija
2/33 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

” Vain pakolliset asiat lapsiin liittyen, lapset vaihdetaan neutraalissa paikassa”

Pisteet miehelle👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vamppe mikä vamppe

Vierailija
4/33 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, me vaihdettiin tasan yksi viesti exän kanssa joka toinen viikko, jossa oli lapsen aikataulu ja toinen vastasi ok. Nyt lapsi hoitaa sen jo itse tuleeko vai eikö.

Vierailija
5/33 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tai väärin, mitä väliä sillä om?

Vierailija
6/33 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suostu yhteistyöhön, mutta kuitenkin lasten asiat hoidetaan ja pitää lapsiin suhdetta ja yhteyttä? Mitä tuo on, jos ei yhteistyötä? 

Vierailija
7/33 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikein.

Fiksu mies.

Vierailija
8/33 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin sen kuulukin eron jälkeen mennä.

Vierailija
9/33 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäh?! Teidän suhde ohi niin minkä hiton takia teidän pitäisi jotain ihmissuhdetta teidän välille muodostaa?🤣 Päästä jo irti.

En minä mitään suhdetta exän kanssa haluakaan, minullahan on tämä uusi mies. Tuntuu vaan kohtuuttomalta, ettei ex hyväksy edelleenkään tapahtunutta. Minkäs sille voi, tapahtunut, mitä tapahtunut. Minusta meidän pitäisi vanhempina voida viettää lasten juhlat paikalla ollen. Ex on sanonut, ettei aio tulla rippijuhliinkaan. Ei kuulemma halua nähdä minua eikä uutta miestäni koskaan.

ap

Vierailija
10/33 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mies käy lastensa juhlissa joissa exä on paikalla, ja yhteydenpito on pelkästään kirjallista. Hän ei ole varmaan vuoteen edes kuullut exänsä ääntä.

Vierailija
11/33 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on asiallinen, sinulla taas on jotain vikaa aivoissa, kun luulet teidän voivan olla jotain "best friends forever", kun vain hankala exä antaisi vihdoin anteeksi ja unohtaisi menneet.

Vierailija
12/33 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aina kahdet synttärit ja kaksi joulua. Rippipäivänä iskä tuli kirkkoon ja illalla mentiin yhdessä syömään. Se ikään kuin kuuluu eroon, että lapsella on kaksi perhettä.

Vierailija
13/33 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon enemmän oikein kuin se, että pettävä vanhempi ei eroa suhteesta ennen uuden suhteen alkua. On myös paljon oikeammin kuin se, että 3 vuodessa lapset ovat kokeneet, sen, että vanhempi pettää toista vanhempaansa, vanhempien eron ja vielä sen, että se pettävän vanhemman uusi kumppani muuttaa omaan kotiin. Hirveä muutosten kielteisten muutosten määrä lapselle. Tuohon verrattuna se, että petetty vanhempi ei tule lapsen juhliin, joissa pitää nähdä pettäjää ja tämän petoskumppania on hyvin pieni asia.

Vierailija
14/33 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
15/33 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselliselta eksäsi kuulostaa

Vierailija
16/33 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä mitään suhdetta exän kanssa haluakaan, minullahan on tämä uusi mies. Tuntuu vaan kohtuuttomalta, ettei ex hyväksy edelleenkään tapahtunutta. Minkäs sille voi, tapahtunut, mitä tapahtunut. Minusta meidän pitäisi vanhempina voida viettää lasten juhlat paikalla ollen. Ex on sanonut, ettei aio tulla rippijuhliinkaan. Ei kuulemma halua nähdä minua eikä uutta miestäni koskaan.

ap

En minäkään ole viettänyt lasten juhlia yhdessä ex-miehen kanssa, vaikka meillä ei ollutkaan mitään pettämistä taustalla. Juhlat erikseen on ihan ok.

Vierailija
17/33 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että sulle käy vielä samoin, kuin mitä itse teit. <3 Olet mulkku, vaikka haluatkin uskoa tuohon "menneet on menneitä, ja toi toinen on tyhmä, kun ei siitä pääse yli". Toivottavasti tämä asia, ettei yhteisiä juhlia voi lapsille olla, rassaa sinua vielä pitkään. Ja se on muuten sinun syysi.

Vierailija
18/33 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi hän pitäisikään hyväksyä? Että sinulle tulee parempi mieli? Ota nyt hyvä ihminen teostasi vastuuta äläkä odota sitä muilta, että he taipuu sinun elämään. Maailma ei pyöri sinun navan ympärillä. Suurin osa ero perheistä viettää ne synttärit, joulut, yms erikseen.

Vierailija
19/33 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei exän tarvitse hyväksyä sitä ikinä. Hänellä ei ole velvollisuutta hyväksyä hänen pettämistään. Sinähän et hyväksy edes pienempää asiaa: sitä, että hän ei lepertele sinulle, koska olet pettänyt. Näytä nyt mallia siinä hyväksymisessä, puhu exästä ja tämän toiminnasta lapsille oikealla tavalla: Kun lapsi on pettynyt, että vanhempi ei tule juhliin, niin joka kerran sanot, että ymmärrät sen, että tämä ei tule, koska sinun tekemisesi on loukannut tätä vanhempaa todella kovasti.

Nyt ryhdyt sille hyväksymisen tielle.

Vierailija
20/33 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä petit ja tuhosit kaksi elämää (lapsesi ja ex-miehesi) teoillasi, joten sinulta ei kysytä, eikä sinulla ole oikeutta vaatia mitään liennytyksiä ex-mieheltäsi. Pettäjät ovat mielisairaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi