Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia sairaalloisen mustasukkaisesta kumppanista

Vierailija
24.05.2015 |

Mistä kaikesta tämä kumppani oli mustasukkainen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yksi vanha työkaveri ei saanut käydä koskaan työpaikan bileissä (olimme lähes kaikki naisia). Mies haki vaimonsa sina töistä ja saattoi patsastella sinne "asikkaaksikin" kesken päivän. Tarkoituksena oli kytätä, antaako vaimo erityistä asikaspalvelua miehille. Täysin absurdi ajatus.

Lopulta mies tappoi mustasukkaisuuksissaan työkaverini. Kuinka toivonkaan, että näin ei olisi käynyt. Nainen oli niin alistettu, että työkavereiden apu ei auttanut.

Vierailija
2/6 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin ukko tutkiskeli omakotitalonsa kuntoa. Saunan pesuhuoneen ikkunanpokasta oli maali kulunut. Tästä raivo ja huuto vaimolle. Ikkunasta on kuulemma vaimon rakastajia könynnyt sisään ja raapinut maalin. Akkahan on huora siis satavarmasti. Kumma miten niinkin hieno ja korkeamoraalinen mies sitten viitsi olla semmoisen lorton kanssa kuitekin naimisissa...

Kämppäkaverille tuli postissa postikortti jossa luki että Onnea Syntymäpäivän Johdosta ja allekirjoituksena joku miehen nimi. silloisella poikkiksella, Herra oikeustieteen opiskelijalla kaatui kuppi ihan täysin. Ensin kuului yökausia matalaa jupinaa kämmpiksen puolelta. Tyttis haukuttiin ja syyteltiin tunteja. Itkua tirhrustettiin, mutta syyttet oli vakavia. Sitten se alkoi randomina soitella mulle ja kysellä että olenko koskaan tavannut "Mattia" tai tunnenko ketään "pekkaa". En edes tajunnut, että mua oltiin sekoittamassa tähän postikorttijupakkaan. Ihmettelin vaan että en mä tunne ketään mattia, tsori.

Sitten tuli puheluja mulle (siis opiskelijaboxin kämppikselle, ei mtn ystäviä tai tunnettu ikinä ennen). Herra Oikeustieteen Opiskelija oli ottanut yhteyttä yhts:ään kuulemma. Sieltä oli neuvottu tulemaan vaan suoraan testeihin. Tämä kerrottiin mulle orakkelimaisesti Viestinä, että "tiedoksi vaan" Mun olis ilmeisesti pitänyt viestittää testeihin menosta tälle nynnylle kämppikselle, joka piilotteli jossain vanhempiensa luona.

Ilmeisesti postikortti oli laukaissut Herra Tulevan Tuomarin mielessä epäilyn siitä,että leväperäiseltä tyttöystävältä olisi tarttunut sukupuolitauti. Aids:n mahdollisuutta väläyteltiin.

Ne meni sitten myöhemmin naimisiin. Herra Oikeustietelijällä oli kuulemma silloin vain  tenttipaineita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo ja siitä meillä saatiin myös kriisi, kun olin viikannut pyykit vähän miten sattuu, niinkuin teen aina, oon vähän huithapeli. Osa pyyhkeistä oli siis taiteltu erilailla kun loput ja sellasta. Asiahan oli siis pakostakin niin, että niitä on joku mies ollut mun kanssa viikkaamassa.

Vierailija
4/6 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kontrollointi ja kyttääminen naamioitiin huolehtimiseksi ja pariskunnan yhdessäolon lisäämiseksi. Töihin ei saanut mennä itse, vaan sain kyydin. Töistä mua tultiin hakemaan "yllätyksenä". Tarkoitus oli yllättäen tarkistaa että liikunko miespuolisten työkavereiden kanssa ja että lähdenkö tosiaan töistä silloin kun sanoin. Kun sanoin suoraan, että mua ei tarvitse tulla hakemaan töistä, sillä kävelen mielellään ja saan samalla vähän tuuletella ajatuksiani työpäivän jälkeen, niin alkoi kauhea syyllistäminen. Että ookkei, jos sä sitten välttämättä haluat kävellä vesisateessa ja hyväähän mä vaan tarkotin kun tulisin hakemaan, mutta jos se ei rouvalle kelpaa niin ei sitte jne jne. Olin vaan hiljaa ja annoin natkuttaa. 

Kaupassa ei saanut käydä yksin. Mies tulee niin mielellään mukaan auttamaan kantamisessa. Eli kattomaan etten vaan puhu kenenkään kanssa. 

Kuntoilemassa olis pitänyt käydä yhdessä. Kun sanoin että työnantajan antamat liikkasetelit käy vaan naisten salille, niin kyllä sitä tuhahdeltiin ja huokailtiin. Se oli voi voi.  Tietysti mies halusi viedä ja hakea jos menin salille. 

Argumentit kyttäämiseen oli aina että kyllä parikuntien kuuluu olla yhdessä ja kyllä pariskunnat liikkuu yhdessä. Joo niin varmaan, mutta ei koko aikaa eikä 24/7.  Tarviin omaa aikaa ja aikaa olla vaikka yksin.

Pelkästään kirjan lukeminen oli ajan haaskausta ja häneltä pois. Sehän ei kirjoja lukenut mutta kyttäs mun lukemisia, se oli kuulemma turhaa. 

On epävarma paperitiikeri, konservatiivinen itseään vahvempien mielistelijä ja heikompien alistaja. Nykyään ex.

Vierailija
5/6 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemuksia, yli kolmenkymmenen vuoden ajalta. En jaksa edes kertoa, mitä kaikkea paskaa elen saanut niellä.

Tilanne korjaantui kerralla, kun viimeisimmän avioerouhkauksen jälkeen hain eropaperit ja sanoin, että tästä se lähtee. Loppui erouhkailut siihen, ja annoin kuin annoinkin vielä yhden mahdollisuuden, tiukoilla käytössäännöillä. Nyt on mennyt jo vuosi että olen saanut elää elämääni normaalisti. Saas nähdä... Mä olen ihan valmis pistämään pillit pussiin vaikka heti, jos tilanne palaa entiseen.

Vierailija
6/6 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakkaisen sukupuolen kanssa ei saanut mieluummin olla missään tekemisissä. Muutaman kerran mut nolattiin pahoin, jos esim. vaikka entinen miespuolinen luokkakaveri tuli moikkaamaan baarissa, niin pian oli vihainen mies vieressä kertomassa että olen varattu. Ja omia kavereita mulla ei saanut olla, hänen kavereiden kanssa sain olla tekemisissä mutta vain toki hänen kauttaan tai kanssa. Jos vaikka joskus juttelin jonkun kanssa, niin ettei hän kuullut keskustelua, jouduin illalla tenttiin jossa oli parempi muistaa kaikki mitä on puhuttu.

Perheeni ja lemmikkini olivat mulle hänen mielestä tärkeämpiä kuin hän, jos huomioin niitä tai kerroin pitäväni niistä kovasti.

Töihin ajettiin perässä kattomaan oonko varmasti mennyt töihin enkä johonki muualle. Meidän työnantaja myös maksaa samana päivänä kaikille kesälomarahat, vaikka ollaan eri aikoihin lomalla. Kun siis sain lomarahat vaikken ollut lomalla, mies raivostui että olen hänelle valehdellut että käyn töissä vaikka oikeesti oon ollut lomalla kun kerta rahat tulee.

Olin huora ja epäluotettava ja mun "selityksille" naurettiin ivallisesti, kun kerroin että olin katsonut hetken jonkun miehen hienoa tatuointia, en katsonut koska tunsin himoa miestä kohtaan. Katsomiseksi riitti vilkaisu.

Kerran hän puhui että oli joskus harkinnut tappaa eksänsä koiran, kun oli kuullut juoruja eksän viihtyneen toisen miehen kanssa baarissa.

10kk olin nuorena ja typeränä tällaisen kanssa ennenkuin heitin pihalle. Nykyisessä suhteessani en joudu kokemaan mustasukkaisuutta, eikä miehenikään. Tuossa oli mun elämälle enempi kun tarpeeksi, enkä tosiaan halua samaa sontaa itse ympärilleni levittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän