Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35-45 naiset. Mitä meikkä laitat kasvoillesi?

Vierailija
16.05.2015 |

Niin ja kuvaile minkä näköinen olet ja laita ikä vastaukseen. Kiitos naiset!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:56"]

Niin ja kuvaile minkä näköinen olet ja laita ikä vastaukseen. Kiitos naiset!

[/quote]

miksi kiinnostaa?

Vierailija
2/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meikkilaatu ja ulkonäkö liittyy toisiinsa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun tossa kysyttiin meikkää. En tiedä mitä se on.

Vierailija
4/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoide, puuteri, eyeliner, mascara, poskipuna, huultenrajauskynä ja huulipuna.
Töissä käytän huulipunan sijaan huulikiiltoa.
N37
Ja näytän varmaan ihan perseeltä, vaikea se on mennä ite puolueettomasti sanomaan.

Vierailija
5/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän nineraalimeikkipuuteria, peitepuikkoa, poskipunaa, luomiväriä, kajalia, ripsiväriä ja huulikiltoa.

Kaikki luonnonkosmetiikkaa. Ikä 37v. Hiukset tummat, luonnonkiharat ja vyötärölle.

Ole hyvä! :)

Vierailija
6/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkä?

Vierailija
7/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin outo kysymys, mutta vastataan nyt. Olen 36-vuotias nainen. Arkisin käytän meikkivoidetta ja joskus myös huulipunaa. Jos lähden edustamaan laitan lisäksi ripsiväriä. Mulla on pitkät, luonnontilassa olevat hiukset ja olen normaalipainoinen. En ole mielestäni erityisen kaunis tai ruma.

Vierailija
8/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Ripsiväriä, muutama sipaus kulmakynällä ja oikeastaan siinäpä se. Joskus laitan cc-voidetta ja aurinkopuuteria aavistuksen. Ikää 41, hiukset olkapäille, luonnonkiharat ja paksut, värinä nyt kupari. Ihan tavallisen näköinen olen, hymyilen paljon ja hymykuopat löytyy molemmista poskista. Hampaat ovat nätit. Olen lyhyen läntä ja normaalipainoinen.

Vierailija
9/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värivoide, valokynä, puuteri, kulmakynä, poskipuna, aurinkopuuteri, silmänmeikin alusvoide, luomiväri, kajalkynä, ripsiväri ja sävytetty huulirasva tai huulipuna...
Olikohan tuossa kaikki? :) Arkkimeikkiin töihin nämä kaikki.
Olen hoikka, keskipituinen, hiukset hieman olkapäiden alapuolelle ja oma hiusten väri (vaaleanruskea).
Ikä 40v.

Vierailija
10/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on menossa laiskuus ja innostumattomuus meikkaamisen suhteen. Tavallisesti sipasen vähän peiteainetta mustiin silmänalusiin ja pariin ihovirheeseen. Jos on innostusta laitan meikkivoidetta, puuteria, kajalia, ripsaria, poskipunaa, huultenrajauskynää ja huulipunaa. En kyllä muista milloin viimeksi oli intoa. Ikää 37 v. Vaalea, kalpea iho, suht tummat kulmat ja ripset, pitkät hiukset. Mieluiten pukeudun mekkoihin ja hameisiin. Näytän varmaan aika "luonnonlapselta".

Vierailija
11/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:18"]

Jotenkin outo kysymys, mutta vastataan nyt. Olen 36-vuotias nainen. Arkisin käytän meikkivoidetta ja joskus myös huulipunaa. Jos lähden edustamaan laitan lisäksi ripsiväriä. Mulla on pitkät, luonnontilassa olevat hiukset ja olen normaalipainoinen. En ole mielestäni erityisen kaunis tai ruma.

[/quote]

Missä asut ja mitä harrastat?

Vierailija
12/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB-voidetta.

Olen hoikka, ruma nenä, rumat hampaat, värjäämättömät hiukset luonnonkiharoilla. Siniset silmät, ohuet, mutta pitkät ripset. Ikä 34v.

Vierailija
13/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkiä laitan ruskeaa ripsiväriä (clinique) ja vaaleamman ruskeaa kulmaväriä (lancome). Joskus muistaessani myös meikkipuuteria (clinique) tai huulipunaa.

tätä ennen olen toki pessyt ja kosteuttanut naamani. 

Olen 42-vuotias senioritutkija. Semijohtavassa asemassa. Näytän ihan tavalliselta, iho on kohtullisen hyvä: voin kulkea meikittäkin, mutt silloin olen väritykseltäni aika lähellä lautasellista grahamjauhoja. Kauhean kaukana lautasesta ei ole meikattunakaan, mut vähän kumminkin ryhtiä ne tuo.

Vierailija
14/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotias työssäkäyvä totaaliyh. Arkimeikkinä käytän meikkivoidetta, aurinkopuuteria ja ripsiväriä. Yleensä myös joko huulikiiltoa tai sävytettyä huulirasvaa tms. Teen asiantuntijatyötä joten ylenpalttinen meikkaus ei kuulu ammattiini. Ei olisi kyllä aikaakaan - mieluummin nukun aamulla ylimääräiset 15 minuuttia kuin meikkaan. Näytän varmasti freesimmältä näin :) Iho on hyvä, näytän ikäistäni hieman nuoremmalta.

Vierailija
15/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse ripsi- tai kulmaväriä.bb-voidetta ja läpikuultava huulipuna tai kiilto.

Vierailija
16/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitevoide, puuteri, poskipuna, kulmakynä, ripsari, eyeliner ja vähän luomiväriä. Olen pitkä, hoikka ja laitettuna oikein edustava 46 v.

Vierailija
17/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmissa on kestoväri, hiuksissa hyvä puolipitkä kampaus ja väri, naamaan laitan ripsiväriä, ehkä rajausta, cc-voidetta, joskus luomiväriä. Huulikiiltoa vähän ja olen valmis. Olen 39 vuotias nainen.

Vierailija
18/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primer, cc-voide, irtopuuteria aavistus, aurinkopuuterilla varjostukset, poskipunaa, kulmaväri, ripsiväri, huulikiilto.

Ikä 39, näytän nuoremmalta. Vaaleat pitkät hiukset, normipainoinen, klassinen tyyli, ihan nätti.

Vierailija
19/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanelin meikkivoide ja saman merkin mascara. Nainen 44 v. Vaaleat pitkät hiukset, klassinen ja vapaa-ajalla urheilullinen tyyli.

Vierailija
20/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

42v ja hyväihoinen. Ei ryppyjämutta mustapäitä hiukan tulee. Lumenen cc-voide. Poskipuna. Taivutan ripset ja ripsiväri. Huulten rajaus kynällä ja täytän sillä samalla. Tummat kulmat luonnostaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme