Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana, +16 kg, arvaa montako vastekokoa

Vierailija
24.05.2015 |

Olen raskaana rv 39. Kiloja tullut n.16. Arvaa montako vaatekokoa olen kasvanut!?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Lähtöpaino 55kg ja nyt rv 37 menossa, painan 68kg. Menee edelleen samat 36 koon äitiysfarkut mitä alkuraskaudessa, paidoissa on S- ja M-koko. Mullekin on sanottu että kiva kun on vaan masu.. Itse huomaan ylimääräistä takapuolessa ja posket ovat pyöristyneet mutta yllättävän paljon kilot ovat vaan "jossain". Tai no tisseissä on + 3 kuppikokoa... Edelliskerralla oli lähtöpaino 52kg ja viimeinen punnitus 71kg. Pituuttahan tässä on hurjat 156cm..

Vierailija
2/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, pahoittelen otsikon typoa. Lihavat sormeni eivät enää mahdu näppäimille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1? Itse olen lihonut muuten vaan 10kg ja käytän edelleen samaa kokoa

Vierailija
4/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et yhtään?

Vierailija
5/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiysvaatteet, mut sama koko.

Vierailija
6/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ei yhtään vaatekokoa. Jopa aivan alkuraskaudessa ostetut äitiyspillifarkut mahtuvat edelleen ongelmitta. En tiedä mihin paino on mennyt (paitsi mahaan) koska peilin kautta lihominen ei näy. Moni ulkopuolinen on kommentoinut, että minulle ei ole tullut kiloja lainkaan. Tämän halusin kertoa tiedoksi niille (raskautta kokemattomille), jotka kauhistelevat yli 8-10 kg painonnousua raskaudessa.
Ap

Vierailija
7/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lähtöpaino oli 54 kg.
Ap

Vierailija
8/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kasvanut yhdellä koolla, vaikka painoa on tullut "vaan" 7,5kg. Rv35 menossa.
Luulen että johtuu siitä että edellinen koko oli juuri ja juuri sopiva, s/36. Jo alkuraskauden turvotuksen aikana vaihdoin m/38 kokoon. :)

Vierailija
9/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtöpaino oli lähes sama kuin sulla, raskausaikana painoa tuli 20 kg ja vaatekoko suureni melkein kolmella. Onneksi kilot lähtivät nopeasti poiskin (ja vähän ylimääräistäkin katosi samalla).