Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöttekö maustettuja jogurtteja hoikat/laihduttajat?onko ne niin "pahoja"?

Vierailija
24.05.2015 |

Musta olis ihan kiva töissä välipalaksi ottaa tai aamupalaksi esim hedelmäpommi jogurtti. tiedostan kyllä että niissä on sokeria runsaasti,mutta onko yksi jogurtti nyt niin paha? Tarkoitus on laihtua. sekaan voisi jopa laittaa hedelmää,marjaa,pähkinää aamulla.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sekoitan maustettua jugurttia ja rahkaa, ja se on mielestäni ihan toimiva (ja halpa) yhdistelmä.

Vierailija
22/33 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan jokainen syödä mitä haluaa. Ja laihduttaa voi vaikka millä tyylillä, kunhan ei syö liikaa.

Mutta itselleni maistuu sikerijugurtteja huomattavasti paremmin maustamaton jugurtti / piimä / viili + mustikat + pellavasiemenrouhe. Tulee hyvä itsetehty jugurtti ja ihan makealta se mun suussa maistuu, mustikat ovat aika makea marja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai laittaisit sinne hedelmäpommin sekaan hedelmiä?

Vierailija
24/33 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:29"]Steviaa sinne rahkan sekaan!
[/quote]

Makeutusaineet uusimpien tutkimusten mukaan lihottaa. Vältä keinotekoisia makeutusaineita!
[/quote]
Stevia ei ole keinotekoinen makeutusaine toisin kuin aspartaami, mitä esim skyr ja sokerittomat mehukeitot sisältävät.

Vierailija
25/33 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se yksi sokerijugurtti päivässä kenenkään terveyttä tuhoaa. Jos syö muuten perusterveellisesti niin tuskin siitä voi mitään haittaa olla. Nykyään ollaan niin fanaattisia syömisen suhteen... 

Minusta sokerijugurtit ovat ällöttävän makeita enkä syö niitä koskaan. Niissä on niin paljon sokeria, että miellän ne ylimääräiseksi herkuksi, ja minusta on parempiakin herkkuja joita ostaa kun tekee jotain makeaa mieli :)

Vierailija
26/33 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on yleensä liikaa sokeria eli ei kannata syödä. Ota mieluummin rahka johon lisäät mehukeittoa tai marjoja. 

Vierailija
27/33 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh,rahkaa ja mehukeittoa puputan useinkin ja se ei tod ole niin hyvää..mites luonnon jugurtti johon lisää kuivattuja hedelmiä tai hunajaa?

Vierailija
28/33 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän on noita Luonto+ -jugurtteja ja rahkajugurtteja, joita täälläkin yläpalkissa välillä mainostetaan. Ovat muuten todella hyviä, ja niissä on vain hedelmien omaa sokeria. Sen huomaa kyllä jo heti maussa, ei ole sellaista ällömakeutta ollenkaan kuin normijugurteissa, ja silti on makua kivasti. Suosittelen!

Litran jugurteista olen maistanut vaniljaa ja mangoa (mango oli todella hyvää), ja rahkajugurteista sitruunaa, joka oli minusta aivan ihanaa. Jälkimmäinen on tosin jonkin verran kirpeää, niin että närästää, jos syö paljon kerralla.

Vierailija
29/33 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maustettuja rahkoja, jogurtteja tai vastaavia ollenkaan. Aivan turhaa sokeria ja rasvaa. Laske huviksesi, että paljonko niistä tulee ylimääräistä (= turhaa) sokeria vaikka kuukausitasolla, muuta se kcal ja siitä painoksi niin huomaat miten paljon yksi jogurtti per aamu lisää sokerin määrää.

Jos käytät kuivattuja hedelmiä niin muista katsoa nissäkin ne missä ei ole lisättyä sokeria! Monissa nimittäin sitäkin on aivan valtavasti.

Vierailija
30/33 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo. Myös maustamattomassa jukurtissa on sokeria ja kaloreita. Siihen ei kannata lisätä sokeria, enkä suosittele kuivattuja hedelmiä, ne on energiapommeja. Syön itse maustamatonta jukurttia ja marjoja. Toisaalta syön yleensä aika tavallista ruokaa: ruisleipää, usein kalaa ja joka päivä kasviksia ja salaatteja. En ole luonnostaan hoikka, olen jojoillut painon kanssa aikuisikäni. Nyt olen hoikassa kunnossa, imettäminen hoikistanut.

Nainen 37 v.

Vierailija
31/33 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo itsellenne, yhdessä rasvattomassa maustetussa jogurtissa on kaloreita 80kcal 200g, joten ap, syö huoletta jos muu ruokavalio on kunnossa ja olet tietoinen että turhaa sokeria tulee välttää. yski jogurtti ei tee pahaa kellekkään,painvastoin,jos se saa ihmisen tyytyväiseksi niin antaa palaa.

Vierailija
32/33 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö.Olen mielestäni hoikka 52/168 joten mielestäni en kaipaa laihduttamista.Maustetut jugurtit ovat mielestäni vaan liian makeita.Syön ainoastaan maustamatonta jugurttia . Rahkavouhotusta en ymmärrä.

Vierailija
33/33 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:29"]Steviaa sinne rahkan sekaan! [/quote] Makeutusaineet uusimpien tutkimusten mukaan lihottaa. Vältä keinotekoisia makeutusaineita! [/quote] Stevia ei ole keinotekoinen makeutusaine toisin kuin aspartaami, mitä esim skyr ja sokerittomat mehukeitot sisältävät.

[/quote]

Stevia ei olekaan niin terveellinen makeutusaine, kuin aluksi luultiin. Ja käyttörajat per päivä ovat yllättävän alhaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän