Meillä ei ole ollut vuoteen seksiä
ja mies oli huolissaan, että pettäisin. On siis itse se haluton osapuoli. En kyllä näe miten toisten seksin harrastaminen olisi häneltä pois?
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:53"]
ja mies oli huolissaan, että pettäisin. On siis itse se haluton osapuoli. En kyllä näe miten toisten seksin harrastaminen olisi häneltä pois?
[/quote]
Meillä ei ole ollut moneen vuoteen, eikä se haittaa mitään, päinvastoin.
Parisuhde on paljon parempaa, kun kumpikaan ei ole himojensa orjia.
Voi olla, että kun kiireet loppuu niin ette jaksa kauan toistenne naamoja katsella :)
Oletko kysynyt mieheltäsi, että miksi se ei anna munaa ja sanonut, että kerta vuodessa ei ole ok?
Minulla on se periaate, että kyllä seksiä saisi olla kerran pari kuussa vaikka pikaistakin, niin kyllä se kuitenkin sen suhteen laadun kertoo. ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 09:58"]
Ja meillä ei 1,5 vuoteen :) Työ ja muut kiireet menee edelle, silti olemme ihan onnellisia. Tarvittaessa itsenäiset keinot käytössä, sopii paremmin kiireisten, perheellisten uraihmisten aikatauluihin. Ehkä sit joskus eläkkeellä, mutta tällä hetkellä kumpikaan ei sitä äheltämistä edes kaipaa.
[/quote]
Oletko ihan varma, ettei kumpikaan kaipaa? Erään uraperheen isä on ainakin kuumana kimpusss, kun kotona seksi loppunut kiireiden ja lasten myötä. Yritän häntä sittrn aktiivisesti pitää itsestäni loitolla.
Meillä ei ollut kuuteen vuoteen. Nyt vuoden sisään olen kyllä saanut vierasta patukkaa
Mulla ei oo yli 3vuoteen ja tuskin enää tulee koskaan olemaan.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:02"]
[/quote]
[/quote]
Pessimisti ei pety. Itse kyllä haluaisin seksiä usemmin kuin 1-6 viikon välein, kuten meillä nykyään on. Olen lopettanut yrittämisen ja se on kyllä helpottanut omaa oloa valtavasti, kun lähtee siitä olettamasta että seksiä ei ole ja hoitaa itsenäisesti päivittäiset tarpeensa. Seksiä on sitten jos on ja tällä harrarrastustiheydellä se on usein laatua "työntö sisää, mylväisy ja ulos". Ehkä tässä lähtee akka vaihtoon kunhan tuo juniorikin tulee aikuiseksi.
t.mies
Minkä ikäisiä olette? Nukutteko samassa sängyssä? Ulottuuko se kiire sinne sänkyynkin, kun tulee aika mennä iltaisin nukkumaan? Eikö tee mieli koskettaa toista ja olla lähellä? Onko suutelu myös loppunut?
Kokeilkaa anaaliin. Peppupano piristää.
Koittakaa nyt vähän panostaa.. Minusta kovin surullista jos parisuhteesta tulee yhtäkkiä täysin seksitön!
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:13"]
Minkä ikäisiä olette? Nukutteko samassa sängyssä? Ulottuuko se kiire sinne sänkyynkin, kun tulee aika mennä iltaisin nukkumaan? Eikö tee mieli koskettaa toista ja olla lähellä? Onko suutelu myös loppunut?
[/quote]
Pian 40-v, ei nukuta yhdessä tai kosketella.
10 vielä kyselee lisää: oletteko lakanneet ajattelemasta myös ulkonäköön liittyviä juttuja? Esim. jos ostaisin tämän seksikkään mekon, niin tykkäisikö mies jne. Ja romantiikka? Onko enää kynttiläillallisia vai onko se osa-alue myös haudattu parisuhteesta pois?
Se voi olla, että monet on jumittuneet niihin kulissiliittoihinsa, jos muuten hermot kestää toista. Odotetaan että lapset kasvaa ja toinen ei innosta mitenkään ja sen verran huomioi, ettei päälle istu.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:05"]
Ja meillä ei 1,5 vuoteen :) Työ ja muut kiireet menee edelle, silti olemme ihan onnellisia. Tarvittaessa itsenäiset keinot käytössä, sopii paremmin kiireisten, perheellisten uraihmisten aikatauluihin. Ehkä sit joskus eläkkeellä, mutta tällä hetkellä kumpikaan ei sitä äheltämistä edes kaipaa.
[/quote]
Oletko ihan varma, ettei kumpikaan kaipaa? Erään uraperheen isä on ainakin kuumana kimpusss, kun kotona seksi loppunut kiireiden ja lasten myötä. Yritän häntä sittrn aktiivisesti pitää itsestäni loitolla.
[/quote]
Ei, en voi toki olla ihan varma. Voin luottaa vain siihen, mitä minulle on sanottu ja mitä itse sanon. Jos joku haluaa pettää ja olla toisten kimpussa niin eipä voi minkään. Tai jos alkaa naamat myöhemmin kyllästyttää kun kiireet loppuu niin so be it. Oikeasti vain itseensä voi luottaa 100%, kenen tahansa muiden osalta olet aina epävarmoilla vesillä. Tai voihan se olla, että fuulaamme koko ajan tässä liitossa itseämmekin.
Tällä hetkellä uskoisin kuitenkin korkean elintason, työuran molemminpuolisen mahdollistamisen ja tasapainoisen perhe-elämän sukulaisten tukiverkkoineen kuitenkin olevan molemmille ok. Seksiä vain ei ole koska harvoin pystytään/ehditään olemaan niin kauan kahden, että viitsisi relata ja virittäytyä. Nytkin toinen työreissussa jo ja toinen sellaiselle illalla lähdössä. Muutoin asiat hyvin. Elämä on.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:02"]
[/quote]
[/quote]
Pessimisti ei pety. Itse kyllä haluaisin seksiä usemmin kuin 1-6 viikon välein, kuten meillä nykyään on. Olen lopettanut yrittämisen ja se on kyllä helpottanut omaa oloa valtavasti, kun lähtee siitä olettamasta että seksiä ei ole ja hoitaa itsenäisesti päivittäiset tarpeensa. Seksiä on sitten jos on ja tällä harrarrastustiheydellä se on usein laatua "työntö sisää, mylväisy ja ulos". Ehkä tässä lähtee akka vaihtoon kunhan tuo juniorikin tulee aikuiseksi.
t.mies
[/quote]
mul oli tämmöstä ennen. Nyt saan aivan ihanaa seksiä silloin tällöin vietaalta
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:13"]
[/quote]
Pian 40-v, ei nukuta yhdessä tai kosketella.
[/quote]
sama kun meillä. Mä hommasin salarakkaan ja on kuin oisin elossa taas.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:18"]
[/quote]
[/quote]
Ei, en voi toki olla ihan varma. Voin luottaa vain siihen, mitä minulle on sanottu ja mitä itse sanon. Jos joku haluaa pettää ja olla toisten kimpussa niin eipä voi minkään. Tai jos alkaa naamat myöhemmin kyllästyttää kun kiireet loppuu niin so be it. Oikeasti vain itseensä voi luottaa 100%, kenen tahansa muiden osalta olet aina epävarmoilla vesillä. Tai voihan se olla, että fuulaamme koko ajan tässä liitossa itseämmekin.
Tällä hetkellä uskoisin kuitenkin korkean elintason, työuran molemminpuolisen mahdollistamisen ja tasapainoisen perhe-elämän sukulaisten tukiverkkoineen kuitenkin olevan molemmille ok. Seksiä vain ei ole koska harvoin pystytään/ehditään olemaan niin kauan kahden, että viitsisi relata ja virittäytyä. Nytkin toinen työreissussa jo ja toinen sellaiselle illalla lähdössä. Muutoin asiat hyvin. Elämä on.
[/quote]
Eikö se kulissi olisi täydellinen, kun saisitte sen seksin ja lahjojen ostamisen siihen vielä mukaan?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:23"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:18"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eikö se kulissi olisi täydellinen, kun saisitte sen seksin ja lahjojen ostamisen siihen vielä mukaan?
[/quote]
kieltämättä, olisi :) mutta eikö lopulta koko elämä ole tilapäinen kulissi, eli sen sitten miten vain.