Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äkkiä laihaksii!!!!?!?

Vierailija
23.05.2015 |

Vittu ku oon päästäny itteni lihomaan näin paljon :( alle vuos sitten painoin 54kg ja nyt 70!!! Housutkaa mee enää vyötäröstä. Mite mä nyt voisin saada painon putoamaan nopeasti? En kehtaa ulkonakaa enää kohta liikkua.. Toimiiks sellanen 3-4pvn vesipaasto niinku detoxina?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:06"]

Vitut on mikään hitaampi aineenvaihdunta. Ihan legendaa toi. Aineenvaihdunnas ei mitään eroja. 

[/quote]

Höpö höpö. Jo pelkästään miesten suurempi lihasmassa tekee miehistä tehokkaampia kalorinpolttokoneita kuin naiset. Eikä nyt sitten pliis aleta jaaritella jostain kaapin kokoisesta fitnessistä vs. maailman anorektisin mies. Puhutaan keskimääräisyyksistä. 

Vierailija
22/26 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:58"]

Minua on aina hämmästyttänyt miten naiset voivat lihoa noin paljon niin lyhyessä ajassa. 

[/quote]

Sama. Itse pitäisi kyllä tosissaan tehdä töitä, että saisin 16 kg lisää painoa vuodessa. Mut naisilla on hitaampi aineenvaihdunta, erilaiset hormonit ja ne on pienempiä = vähemmän kulutusta. 

[/quote]

Mutta naiset myös syövät vähemmän ja naisilla on pienempi maha eli sinne pitäisi mahtua vähemmän ruokaa :D

Alkuperäiseen aiheeseen: vesipaasto on erittäin puhdistava ja saat sillä nesteet pois. Veikkaisin painosi tippuvan neljän päivän paastolla viitisen kiloa. Mutta jos haluat nuo kaikki kertyneet kilot pois niin ei se ihan noin äkkiä onnistu. 
[/quote]
Tämä ei liity aloitukseen, mutta eikö tuo nesteen poisto ole aika turhaa. Jos ihminen ei ole mitenkään turvonnut, sehän tulee heti sitten takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:58"]

Minua on aina hämmästyttänyt miten naiset voivat lihoa noin paljon niin lyhyessä ajassa. 

[/quote]

Sama. Itse pitäisi kyllä tosissaan tehdä töitä, että saisin 16 kg lisää painoa vuodessa. Mut naisilla on hitaampi aineenvaihdunta, erilaiset hormonit ja ne on pienempiä = vähemmän kulutusta. 

[/quote]

Mutta naiset myös syövät vähemmän ja naisilla on pienempi maha eli sinne pitäisi mahtua vähemmän ruokaa :D

Alkuperäiseen aiheeseen: vesipaasto on erittäin puhdistava ja saat sillä nesteet pois. Veikkaisin painosi tippuvan neljän päivän paastolla viitisen kiloa. Mutta jos haluat nuo kaikki kertyneet kilot pois niin ei se ihan noin äkkiä onnistu. 
[/quote]
Kuuluuks sen paaston aikana myös urheilla?

Vierailija
24/26 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:06"]

Vitut on mikään hitaampi aineenvaihdunta. Ihan legendaa toi. Aineenvaihdunnas ei mitään eroja. 

[/quote]

aineenvaihdunta riippuu painosta Ja no myös lihasten määrästä. Lihaksia on luonnollisesti miehillä keskimääräistä enemmän ja ne kehittyvät helpommin. 50 kiloinen mies on anorektikko kun taas lyhyelle naiselle se tarkoittaa hoikkaa vartaloa. 80 kiloinen mies on ihan normaalipainoinen jos on 170-190cm pitkä. Sillä 80 kilon elopainolla saat syödä aika helvetisti enemmän kuin 50kg nainen käyttääksesi edes lepoaineenvaihdunnan.

Vierailija
25/26 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:06"]

[/quote]

aineenvaihdunta riippuu painosta Ja no myös lihasten määrästä. Lihaksia on luonnollisesti miehillä keskimääräistä enemmän ja ne kehittyvät helpommin. 50 kiloinen mies on anorektikko kun taas lyhyelle naiselle se tarkoittaa hoikkaa vartaloa. 80 kiloinen mies on ihan normaalipainoinen jos on 170-190cm pitkä. Sillä 80 kilon elopainolla saat syödä aika helvetisti enemmän kuin 50kg nainen käyttääksesi edes lepoaineenvaihdunnan.
[/quote]
170-180cm pitkä mies ei todellakaan ole normaalipainoinen 80 kiloisena.

Vierailija
26/26 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:02"] [quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:58"] Minua on aina hämmästyttänyt miten naiset voivat lihoa noin paljon niin lyhyessä ajassa.  [/quote]   Sama. Itse pitäisi kyllä tosissaan tehdä töitä, että saisin 16 kg lisää painoa vuodessa. Mut naisilla on hitaampi aineenvaihdunta, erilaiset hormonit ja ne on pienempiä = vähemmän kulutusta.  [/quote]   Mutta naiset myös syövät vähemmän ja naisilla on pienempi maha eli sinne pitäisi mahtua vähemmän ruokaa :D Alkuperäiseen aiheeseen: vesipaasto on erittäin puhdistava ja saat sillä nesteet pois. Veikkaisin painosi tippuvan neljän päivän paastolla viitisen kiloa. Mutta jos haluat nuo kaikki kertyneet kilot pois niin ei se ihan noin äkkiä onnistu.  [/quote] Kuuluuks sen paaston aikana myös urheilla?

[/quote]

Jos jaksat niin voit sä kokeilla :D

Noin lyhyt paasto vetää helposti aika nuutuneeksi. Vireystason ja energisyyden nousu tapahtuu tyypillisesti vasta siinä vaiheessa kun sinä ajattelit jo lopettaa (4. pv). Ei paasto välttämättä laihduttamiseen ole paras keino, mutta terveellistä se on yhtä kaikki.