Nälkä kun ei herkkuja. En keksi mitä söisin että lähtisi nälkä...
Kommentit (29)
Miten ap ajattelit just kuin minä! Olisipa jotain herkkua, Tupla, hyvä jätski tai sipsiä ja dippiä, pieni limppapullo, aaah...Jääkaapissa tällä hetkellä ketsuppi, sinappi, vähän voimariinia, perunoita... leipä ja maito loppunut...
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla rahkaa ja jauhoja, kananmunia? Paista amerikkalaisia pannareita.
Ai niin, eihän nihin tarvi ees kananmuniakaan, vaan leivinjauhetta vaan. Rahkan lisäksi jotain nestettä ohentamaan taikinaa, ihan mikä vaan käy.
Mikäs lauantai se sellainen on jos ei herkkuja ole?
Vierailija kirjoitti:
Miten ap ajattelit just kuin minä! Olisipa jotain herkkua, Tupla, hyvä jätski tai sipsiä ja dippiä, pieni limppapullo, aaah...Jääkaapissa tällä hetkellä ketsuppi, sinappi, vähän voimariinia, perunoita... leipä ja maito loppunut...
Keitä ensin perunalohkoja kuorineen suolavedessä, sen jälkeen paista ne oivariinissä pannulla ruskeaksi. Mausteeksi hieman suolaa ja pippuria. Dippaa vaikka ketsuppiin.
Täällä eräs jolla pizzataikina nousemassa!
Ohuita salami- viipaleita, ihanan mehevää vihreää, tuoretta jalapenoa, jo kaksi tuntia keittynyttä tomaattikastiketta, erikoisjuustoseokseni joka venyy ihanasti, ananasta, tomaattia...
M40+, sinkku (Voisin tehdä deittiprofiilin tälläisen mainoksen, varmasti naiset tulisivat luokseni!)
Olipa hyvää itse tehty pizza tänä iltana. Suurin osa jäi huomiseksi. Päivällä tein uunissa kinkkukiusausta, siitä osa pakasteeseen kiireisen päivän varalle. Tekisinkö huomenna kesäkeiton tapaisen, mutta kolmen juuston kermalla? Söin sellaista 1. kerran lentokentän ravintolassa joskus. Banaaniletut myös hyviä. Hapankorppu oivariinilla...ai jai!
Vierailija kirjoitti:
Olipa hyvää itse tehty pizza tänä iltana. Suurin osa jäi huomiseksi. Päivällä tein uunissa kinkkukiusausta, siitä osa pakasteeseen kiireisen päivän varalle. Tekisinkö huomenna kesäkeiton tapaisen, mutta kolmen juuston kermalla? Söin sellaista 1. kerran lentokentän ravintolassa joskus. Banaaniletut myös hyviä. Hapankorppu oivariinilla...ai jai!
Aloittaja kirjoittaa nälästä ja tulette tänne kertomaan mitä herkkuja olette syöneet ja mitä kaapissa on. Kiusaajaluonne?
0.5l Tee hunajalla