Miksi minua ei kuunnella?
Otsn töissä palaverissa esille asian X, kukaan ei lämpene ehdotukselleni/idealleni vaikka esitän sen mielestäni selkeästi ja perustellen. En jää jaarittaan. Seuraavassa palaverissa viereinen kollega esittää minulta kaappaamansa idean, ja kaikki alkavat syttyä idealle/ehdotukselle ( eikä sit ole edes tarvinnut millään tavalla perustella). Näin on käynyt monta kertaa... Miksi en saa ideoitani läpi? Miksi ajatuksiani ei arvosteta, tai sitten vain toisen esittämänä??
Kommentit (10)
Mielestäni tuo kollegasi idea kuulostaa hienolta. Miksi siis kitiset siitä?
Et ole uskottava ja olet nuori nätti nainen. Ehkä lyhytkin?
Koska olet järkyttävä läskikasa ja dille.
En tiedä mistä ap puhui, mutta minulla on ongelma, että minua ei kuunnella ja olisi hyvä jos tähän nyt saisin tukea kaikilta ketjuun osallistuvilta.
En ole nätti, enkä ole nuori. Alkanut tilanne harmittamaan, kun ongelma on niin ilmeinen, ideoitani kaapataan, itselläni ne eivät mene läpi mutta muiden täysin sama idea uppoaa työyhteisöön.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:00"]Koska olet järkyttävä läskikasa ja dille.
[/quote]
Ja mistä pystyt näin sanomaan??? Ensinnäkin olipas rumasti sanottu! Toisekseen en edes ole läski enkä dille. Taattua AV ilkeilyä taas...
AV on sairaita ihmisiä täynnä. Mielisairaita.
Sori, mä en kuunnellu, mitä sä sanoit?