seksitreffit ulossa,ja KAUHEA rasvapatti alapäässä:((((
reidessä aika lähellä nivusta, ihan järkyttävä violetti sormenpään kokoinen,
kun se ei viikon aikana lähtenyt, kerroin miehelle etukäteen että mulla on karsea paise reidessä,
mies tutki sitä siinä kun oltiin alasti sitten, koitti puristaa mutta ei ollut tarpeeksi kypsä patti vielä, mies sanoi että kun puristi niin siihen päähäh kertyi kyllä sellaista vaaleaa muttei puhjennut, kysyi hakeeko neulan mutta mua nolotti niin että sanoin vaan ettei tarvi.
Seuraavaksi viikonlopuksi se oli kutistunut itsekseen pois.
Kommentit (8)
en osaa kirjoittaakkaan,niin kauhea paniikki iski...
-ap
ukkeli pimeässä peiton alla. Vai jossain työpaikan siivouskomerossako olet ajatellut pyllistää?
tarkoitus on ottaa muutamat valokuvat/ videoida.... ja juuri lähikuvasta:)) kun on kuulemma niin kaunis p*llu... joo,tosi kaunis...
oikeasti.
ja en voi antaa miehen nuollakkaan,kun se huomaa sen patin..kiva,kiva..
-ap
mutta kun itsellä ei ole oikein "seksikäs" olotila:))
noo,täytyy katsoa,mihin se kehittyy....
-ap
... jos mulla olisi tulossa kauan odottamani seksitreffit niin en todellakaan haluaisi hoidella ketään pimeessä peiton alla. Ei tulis pieneen mieleenkään.
Ehkä ap, sun pitäisi vain kertoa tälle kumppanille että haluat treffeille palavasti, mutta on vain yksi vähän nolompi juttu, tulehtunut talirauhanen pimpissä. Ok, en tiedä onko rasvapatti ja tulehtunut talirauhanen todellakaan sama asia (ei takerruta tähän), mutta toi tulehtunut talirauhanen, tai vaikkapa karvatuppi, kuulostaa paremmalta kuin rasvapatti. Mies ei varmasti halua treffejä perua yhden patin takia. Voisin vaikka lyödä vähän vetoa...
Hyviä treffejä!
Jos näyttää ja tuntuu et se vois siitä helposti lähtee ni haudo kuumalla vedellä joku 10-15 min ja tee senjälkeen neulalla pieni reikä siihen kohti mistä se näyttää puhkeavan ja purista sitten... itellä ollu häpyhuulessa joskus ja sain tuolleen sen katoamaan vaikka patti ei ollu viel ihan "valmis".
iik. miten siitä nopeasti eroon??
tiistaina treffit.
en voi piilottaakkaan sitä,kun ei ole karvoja:))
uskaltaisikohan siihen päälle tupsuttaa teepuuöljyä? käytetään kuivattamaan finnejäkin...
APUA?