Haisen mummolle
Olen kuulema alkanut haista mummolle vaikka ole vasta 42.
Alakoululaiset on niin rehellisiä.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ikä ja keinokuituvaatteet.
Tämä pitää paikkansa. Minulla oli keinokuituinen yöpaita ja vaikka en kokenut hikoilevani yöllä, niin iho haisi pahalta aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on mummon haju?
Pinttynyt kitkerä hiki/vieno virtsan vivahde.
Ap:lle suosittelen käyttämään pesukoneen kuumempia ohjelmia ja kunnon pesuaineita. Matalilla lämmöillä ekoillen kenen tahansa vaatteet haisevat vanhalle hielle.
Voi tietty olla ihan vanha ikäkin syynä.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet kuolemassa. Niillä on oma hajunsa.
Baja maja :D
Vierailija kirjoitti:
Eli olet kuolemassa. Niillä on oma hajunsa.
Tiedän ikäihmisiä, jotka ovat haisseet mummolta monta vuotta ja ovat vielä hengissä. Haju taitaa olla sekoitus kerran viikossa peseytyvästä ja vaatteita vaihtavasta lääkkeidenkäyttäjästä. Vettä ei muisteta juoda riittävästi ja aineenvaihduntakin takkuaa.
Vierailija kirjoitti:
Pese hiukset, alapää ja vaatteet useammin.
Asutko vanhassa puutalossa?
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten tietysti voi olla hometalon haju.
Sitä minäkin veikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei lapset haista hometalon hajua, jos asuvat siellä itsekin, se tarttuu ikään katsomatta.
Jos lapset ei asu, mutta heidän mummonsa asuu. Itse ainakin tunnistan sellaisen hajun, mikä lähtee vanhasta talosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä ja keinokuituvaatteet.
Tämä pitää paikkansa. Minulla oli keinokuituinen yöpaita ja vaikka en kokenut hikoilevani yöllä, niin iho haisi pahalta aamulla.
Ja keinokuituinen kaulaliina toinen josta tuon haistan ja jotkut puserot. Tuulettamalla ei saa sitä hajua pois, pestä pitää. Nuorilla ei tule tuota hajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on mummon haju?
Pinttynyt kitkerä hiki/vieno virtsan vivahde.
Ap:lle suosittelen käyttämään pesukoneen kuumempia ohjelmia ja kunnon pesuaineita. Matalilla lämmöillä ekoillen kenen tahansa vaatteet haisevat vanhalle hielle.
Voi tietty olla ihan vanha ikäkin syynä.
Ajattelin ehdottaa samaa: pyykit 60 asteeseen pesuun. Sillä saa museonhajun pois puuvillasta, varmaan siis mummonhajunkin.
Huomasin Omo pyykinpesuneste ja keknokuituvaate, pyykki haisi puhtaana jotenkin tädille. En pysty käyttämään Omoa enää.
Jotkut voiteet tekee sen ja saippua. Vaihda laatua ja haju haviaa