Haisen mummolle
Olen kuulema alkanut haista mummolle vaikka ole vasta 42.
Alakoululaiset on niin rehellisiä.
Kommentit (31)
Kannattaisi käydä aktin jälkeen pesulla.
Pese hiukset, alapää ja vaatteet useammin.
Lääkkeet ja ketoosissa oleva keho.
Ja sitten tietysti voi olla hometalon haju.
Ei lapset haista hometalon hajua, jos asuvat siellä itsekin, se tarttuu ikään katsomatta.
Sano niille koululaisillesi, että oikea sijamuoto on mummolta. Sinä haiset mummolta.
Opettajan luulisi tietävän, mikä ero on näillä lauseilla:
Ruoka maistuu koiralle vs. Ruoka maistuu koiralta
Tihi, pehi, vihi, pähi ja mitä näitä on?
Minä tunnen yhden mummon jota olen saanut nuuhkia, niin hän kyllä tuoksuu aivan raikkaalta ja on muutenkin viriilissä kunnossa. Jopa kauniskin.
Ihana pullantuoksuinen mummeli.
t.mies
Kannattaa kuoria ihoa vaikka kerran viikossa. Markkinoilla on myös päänahan kuorintaan tarkoitettua shampoota. Puhtaat vaatteet joka päivä ja myös rintaliivit pestään päivittäin. Jos on ihopoimuja esim rintojen aluset niin huolellinen pesu ja kuivaus myös poimun alta. Ulostamisen jälkeen alapesu ja taas huolellinen kuivattaminen ennen pukeutumista. Jos haluaa tuoksua hyvältä niin peseytymisessä ei voi tehdä kompromisseja ja painella menemään rasvaisilla hiuksilla toivoen, että kukaan ei huomaa.
Milloin vaginasi on viimeksi litissyt kun kookas suonikas on soutanut siellä reunoja venytellen saaden sinut huohottamaan ja anomaan lisää?
Ala-asteella luokkakaverini haisi "vanhainkodille". Kai se riippuu myös siitä mitä syö.
eli kamferitipoille, hota-pulverille, nivea-voiteelle ja villasukille. Kyllähän siinäkin tuoksucocktailissa selkeä oma nuottinsa on.
Eli olet kuolemassa. Niillä on oma hajunsa.
Jos syöt paljon erilaisia lääkkeitä niin sehän jo riittää.