Näin tänään naisen, joka polki miesten pyörällä, siis miesten!
Kommentit (23)
Vanha. Antiikkinen suorastaan…keksi joku uusi.
Ilmeisesti hameen kanssa ylätanko on hankala, mutta onko naisilla nykyään hameita?
Näin tänään naisen, jolla oli housut, siis MIESTEN vaatteet, järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti hameen kanssa ylätanko on hankala, mutta onko naisilla nykyään hameita?
Ylätanko hellii kiveksiä. Mummopyörä on paras!
Mä mietin kyllä miksi ihmeessä siinä miestenkään pyörässä on suora tanko. T. Naisena muutaman kerran genitaalit osumaa ottanut miesten fillarilla.
Eikö miehillä ole vielä isompi riski iskeä kasseja siihen tankoon? Mulla nämä erittäin hyvässä muistissa olevat kivuliaat hetket tulleet kun vauhdissa hypännyt pois satulasta suoraan alas ja muistanut että miesten pyörä.. ai saamari kun muistelenkin sitä kipua :D
Mutta... eihän niin saa tehdä?! Mamma! Mamma!
Saatanan ukkelit, tää on niiden syytä joten prosessiin välittömästi, että loppuu mokoma, ja saadaan kaikki ihmiset munattomaksi :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin kyllä miksi ihmeessä siinä miestenkään pyörässä on suora tanko. T. Naisena muutaman kerran genitaalit osumaa ottanut miesten fillarilla.
Eikö miehillä ole vielä isompi riski iskeä kasseja siihen tankoon? Mulla nämä erittäin hyvässä muistissa olevat kivuliaat hetket tulleet kun vauhdissa hypännyt pois satulasta suoraan alas ja muistanut että miesten pyörä.. ai saamari kun muistelenkin sitä kipua :D
Meinaa taju lähteä kun seisaaltaan polkee vaikka ylämäkeen ja osuu kuoppaan jolloin ketjut pomppaa pois rattailta 😣
Vierailija kirjoitti:
Miesten pyörä on jäykempi, kevyempi ja kestävämpi rakenteensa vuoksi.
Täää on miesten syytä eli heidän salaliittu meitän naisia vastaan ;-D
Näyttikö hän nauttivan siitä ehkä liikaakin?
Oon lapsena pudonnut hajareisin keskitangolle ja muistan edelleenkin tajunneeni, miten vitussa on niin paljon hermopäätteitä.
törkeetä