Saako teidän 13v katsoa Euroviisut loppuun asti?
Nehän jatkuvat yömyöhään. Mun tyttö kovin vänkää, että haluis katsoa.
Kommentit (16)
No eivätköhän nuo saisi, 12-vuotiaskin. Mutta vanhempi on jo nukkumassa, ja nuorempi puuhaa jotain muuta.
Hei, mä katon täällä viisuja 5-vuotiaan kanssa! Tuskin jaksaa valvoa loppuun asti (tuskin minäkään), mutta saa katsoa ihan niin pitkään kuin haluaa. Huomenna ei ole mitään menoa, lapsi saa pitkään. Pitäiskö sun ap relata vähän?
Lapsuuden hauskimpia muistoja on Euroviisu-illat, kun valvottiin koko perhe loppuun asti ja voittajaa veikkaillen. Taisin olla 7 kun tämä perinne alkoi :).
13v? missä maailmassa elät? Olin 14 kun harrastin ekan kerran seksiä. Euroviisujen katseluun lauantaiiltana ei sun tytär kyllä kuole ja ei siitä muutenkaan haittaa ole. Ehkä se olisi ihan kiva "molemmille".
Meillä halusi katsoa viime vuonna, mutta nukahdettiin molemmat ennen äänestyksen alkua. Nyt ollaan viisaampia ja laitettiin tallentumaan kovalevylle . Vanha mamma (minä siis) en jaksa valvoa.
Meillä 13 vuotiaalla nukkumaan menoaika klo 22 oli sitten viikonloppu tahi arki. Muutoin seuraava päivä menee kiukutteluksi...
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:35"]13v? missä maailmassa elät? Olin 14 kun harrastin ekan kerran seksiä. Euroviisujen katseluun lauantaiiltana ei sun tytär kyllä kuole ja ei siitä muutenkaan haittaa ole. Ehkä se olisi ihan kiva "molemmille".
[/quote]Lumppu
aloitus kertoo kyllä aika paljon. Ap taitaa olla hyvin ärsyttävä nipottajaakka.
Voi herranjestas. Ei oo lapsia, mutta anna nyt sen valvoa.
Meillä 11-vuotias saa. Miksei saisi, huomenna vapaa päivä. Me vanhemmat taidetaan kyllä mennä jo aiemmin nukkumaan .
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:35"]13v? missä maailmassa elät? Olin 14 kun harrastin ekan kerran seksiä. Euroviisujen katseluun lauantaiiltana ei sun tytär kyllä kuole ja ei siitä muutenkaan haittaa ole. Ehkä se olisi ihan kiva "molemmille".
[/quote]Lumppu
[/quote]
? Oletko katelinen kun aloitit nauttimaan elämästä vasta aikuisenä? Mun teinielämä oli kyllä aika kiva.
En keksi mitään syytä miksei saisi. Ei ketään voi muutenkaan pakottaa nukahtamaan, sama kai valvooko sängyssä vai sohvalla.
Katsoi viime vuonna, olis siis 13v. Nyt ilmoitti että ei kiinnosta, mutta tuossahan tuo istuu sohvalla voeressä.
Miksei saisi?