Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniin kaverin kanssa

Vierailija
23.05.2015 |

Onko teillä ns. näyttäviä kavereita? Kun olette jossain kahdestaan kaverinne kanssa, kaikkien katseet ja huomio kiinnittyvät nimenomaan häneen?

Itselläni on todella kaunis (työ)kaveri, jonka vieressä olen ihan olematon. Välillä on raivostuttavaa, kun työtilaisuuksissa (lähinnä jossain iltajuhlissa/asiakastapaamisissa) saattaa jäädä ihan varjoon. Se on toisaalta mielenkiintoista, kuinka yksi ihminen voi saada niin paljon huomiota aina. Ennen en edes sitä tajunnut, mutta nyt kun olen jäänyt todella töissäkin varjoo, niin pistin asian merkille.

Miten toimitte tilanteissa? Oletteko vain siinä, vaikka teille ei puhuta tai kiinnitetä mitään huomiota, vai lähdettekö pois?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on hauskaa kulkea kauniiden kaverien kanssa kun heitä usein lähestytään eikä tiedä minne ilta vie. Tulee kutsuja jatkoille ja mielenkiintoisia tuttavuuksia. Kauniista ystävistä on hyötyä!

Vierailija
2/12 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:24"]

Mun mielestä on hauskaa kulkea kauniiden kaverien kanssa kun heitä usein lähestytään eikä tiedä minne ilta vie. Tulee kutsuja jatkoille ja mielenkiintoisia tuttavuuksia. Kauniista ystävistä on hyötyä!

[/quote]

Voihan se olla näinkin! Mutta silloin olisi kiva itsekin saada jotain juttuseuraa. On tosi tylsä olla kolmantena pyöränä.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi ystävä joka kääntää kaikkien päät. Todella kaunis ja sen lisäksi vielä karismaattinen ja hauska. En mä paikalta poistu vaan kommentoin muiden juttuja ja ystäväni on onneksi hyvin kasvatettu ja osaa vetää ulkopuolelle jäävät mukaan keskusteluun.

Vierailija
4/12 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:32"]

Mulla on yksi ystävä joka kääntää kaikkien päät. Todella kaunis ja sen lisäksi vielä karismaattinen ja hauska. En mä paikalta poistu vaan kommentoin muiden juttuja ja ystäväni on onneksi hyvin kasvatettu ja osaa vetää ulkopuolelle jäävät mukaan keskusteluun.

[/quote]

Sekin on kyllä taito, ulkopuolisten mukaan ottaminen nimittäin. Tätä eivät kaikki huomiota saavat aina hallitse.

AP

Vierailija
5/12 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi baarissa tapahtui näin: olin kaverini kanssa baaritiskillä. Siihen väliimme tunki joku mies ja alkoi puhua pitkät tovit tälle kaverilleni. Minä jäin miehen selän taakse ihmettelemään, että mitä just tapahtui. Jos olisin siitä lähtenyt menemään omille teilleni, niin kaverini ois suuttunut. Testattu nimittäin on!

Vierailija
6/12 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan mulla oli sama tilanne ystäväni kanssa. Hän oli kaunis, mallimittainen ja upea nainen ja minä 160 senttinen isonenäinen tyttönen. Ravintolassa ystäväni luokse tuli komeita nuoria miehiä jotka eivät luoneet minuun silmäystäkään. Mutta aika usein näillä komistuksilla oli kaveri mukana ja he tulivat sitten minun kanssani juttelemaan. Kaverit olivat yleensä mukavia ja myös he olivat vähän hyvän näköisten ystäviensä varjossa. :)

Vierailija
7/12 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntteja ihmisiä jotka huomioivat vain hyvännäköiset. Itse olen todennut, että hyvä että paljastuu tässä vaiheessa, en halua olla niin pinnallisten ihmisten kanssa tekemisissä.

Vierailija
8/12 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:40"]

Viimeksi baarissa tapahtui näin: olin kaverini kanssa baaritiskillä. Siihen väliimme tunki joku mies ja alkoi puhua pitkät tovit tälle kaverilleni. Minä jäin miehen selän taakse ihmettelemään, että mitä just tapahtui. Jos olisin siitä lähtenyt menemään omille teilleni, niin kaverini ois suuttunut. Testattu nimittäin on!

[/quote]

Juuri tätä tarkoitan :D. Miehet todella röyhkeästikin tulevat siihen väliin. 

AP

Vierailija
9/12 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia kauniista ihmisistä juuri pidetään enemmän, ei vain heidän ulkonäkönsä takia, vaan sen mitä se ulkonäkö saa heille aikaan. Varsinkin edustushommissa kauniilla ihmisillä on erittäin kova etu rumiin verrattuna, mutta toki jos omistaisin itse yrityksen niin haluaisin mieluummin, että sitä olisi edustamassa kaunis, formaalin ja terveen näköinen ihminen, kuin esimerkiksi aknen riivaama ylipainoinen tyyppi.
Olen myös varma, että designer -vaatteiden myyjille on jonkinlainen naamaraja, koska aina hieman kalliimpia vaateostoksia tehdessä on myyjänä ollut erittäin kauniita henkilöitä, oma salaliittoteoriani on se, että ne jotka siellä työskentelee ja eivät ole niin kauniita, ovat päässet suhteilla sisään.

Vierailija
10/12 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:54"]Juntteja ihmisiä jotka huomioivat vain hyvännäköiset. Itse olen todennut, että hyvä että paljastuu tässä vaiheessa, en halua olla niin pinnallisten ihmisten kanssa tekemisissä.
[/quote]

Niin, kun esim baarissahan etsitään vaan sitä luonnetta......... :D

Vierailija
11/12 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:00"]

Tämän takia kauniista ihmisistä juuri pidetään enemmän, ei vain heidän ulkonäkönsä takia, vaan sen mitä se ulkonäkö saa heille aikaan. Varsinkin edustushommissa kauniilla ihmisillä on erittäin kova etu rumiin verrattuna, mutta toki jos omistaisin itse yrityksen niin haluaisin mieluummin, että sitä olisi edustamassa kaunis, formaalin ja terveen näköinen ihminen, kuin esimerkiksi aknen riivaama ylipainoinen tyyppi.
Olen myös varma, että designer -vaatteiden myyjille on jonkinlainen naamaraja, koska aina hieman kalliimpia vaateostoksia tehdessä on myyjänä ollut erittäin kauniita henkilöitä, oma salaliittoteoriani on se, että ne jotka siellä työskentelee ja eivät ole niin kauniita, ovat päässet suhteilla sisään.

[/quote]

Tämä on kyllä täysin totta, että myyjät sen kuin kaunistuu mitä kalliimpiin liikkeisiin menet. Paitsi marimekolla on melkein aina sellaisia 40-60 vuotiaita, toki ikäisikseen kauniita rouvamaisia henkilöitä myyjinä, mutta eiköhän niiden kohderyhmäkin ole siinä 40-60 vuotiassa.

Vierailija
12/12 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:00"]

[/quote]

Niin. Mikä nyt on kellekin kaunista. Toki, onhan yleinen kauneuskäsitys vahva, olkoot jokainen itse mitä mieltä haluaa.

Ymmärrän tämän, että joihinkin töihin halutaan sinänsä kauniita naisia. Mutta sääli sinänsä, että ulkonäkö näkyy jo työasioissakin.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi