Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hitto kun haluttaa tupakkaa! Lopetin 10v sitten

Vierailija
23.05.2015 |

Polttamisen kun aloin odottaa esikoista. Ja se kävi helposti. Ei ollut mitään ongelmaa kun vasta nyt. Näen unia tupakasta ja aina välillä tulee hirveä himo. Miten pääsen tästä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tapahtuu kun juo liikaa limua! Nyt nukkumaan Irmeli!!

Vierailija
2/9 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy tiukkana. Tupakka vie sun rahat ja terveyden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No join kyllä kokis tölkin saunassa. En oo mitään alkoholia suuhuni laittanut. Ap

Vierailija
4/9 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsi...itse meen nyt nauttimaan tupakan! Kärsin sitten muutaman vuoden kuluttua vasta..

Vierailija
5/9 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lopettanut neljä kertaa. 2x raskauden takia. Ja kaks kertaa muuten vasn. Nyt olen ollut 4 pv polttamatta ja kyllä se nyt saa loppua lopullusesti. Mulla menee lopettaminen aina pilalle, jos tilee joku "kriisi" tai lähden viihteelle ja juon siideriä.Tiedän, että tulen koko loppuelämäni kaipaamaan tupakkia, mut pakko olla polttamatta lasten ja terveyden takia. Jos tupakka ei olis myrkyllistä polttaisin sitä kaksin käsin. :-) pysy tiukkana ap. Älä polta. Hoe mantraa , että en tarvitse tupakkaa mihinkään!! Mulla on parempi olla ilman sitä.

Vierailija
6/9 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hassua miten tupakka alkaa minuakin himottaa usean vuoden jälkeen..! Noh, täytyy pysyä vahvana:)

Vierailija
7/9 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla loppui eilen tupakan poltto. Ihan sama stoori, kun yllä kutosella. Olen sulle Ap kade - kymmenen vuotta! Hieno saavutus! Mulla 1 pvä... Mieti, kuinka pitkälle olet tahdonvoimalla päässyt!

Vierailija
8/9 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Joskus iskee hirveä himo vaikka lopetin jotain 15v sitten enkä silloinkaan ollut kovin paljoa polttanut.

Vierailija
9/9 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie en oo koskaan ees alottanu (muutaman kerran baarissa poltellu) ja jostains ihmeen syystä ostin nyt tupakkia...Mitähän ihmettä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän