Mistä voi johtua että välillä tyyppi tervehtii iloisesti
ja tietyn henkilön läsnäollessa ei tervehdi ollenkaan!? Outoa
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:00"]
Ei kehtaa näyttää että tuntee sinut
[/quote]
Mutta kun tämä toinen henkilö kyllä kehtaa. Tervehtii aina iloisesti ja juttelee.
Muita ehdotuksia? Ihmetyttää tosi paljon.
Mistä tahansa? Ainakin jos et kerro vähän tarkemmin
Se aattelee, että riittää kun tämä toinen tyyppi tervehtii.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:09"]
Vihaa sitä toista tyyppiä
[/quote]
No miksi sitten minut ignoraa ihan täysin jos tätä toista vihaa??
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:10"]
Se aattelee, että riittää kun tämä toinen tyyppi tervehtii.
[/quote]
Aika hassua kyllä. Jos paikalla on joku muu niin tervehtii silloin. Luulisi että olisi sitten aina sama juttu.
Sä haet vastaukseksi selvästi sitä, että on suhun ihastunut, mutta ei me sellaista vastausta voida näillä pohjatiedoilla antaa, sorry.
Tervehtii sinua kun olet yksin mutta ei kun olet toisten kanssa vai tervehtii sinua kun on itse yksin mutta ei kun on toisten kanssa?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:15"]
Sä haet vastaukseksi selvästi sitä, että on suhun ihastunut, mutta ei me sellaista vastausta voida näillä pohjatiedoilla antaa, sorry.
[/quote]
En todellakaan hae. Ei ole sellaisesta tapauksesta kyse. Mutta on oikeasti loukkaavaa kun muuten on aina tosi ystävällinen, mutta sitten yhtäkkiä aina kun se yksi tyyppi on niin on tuollainen.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:16"]
Tervehtii sinua kun olet yksin mutta ei kun olet toisten kanssa vai tervehtii sinua kun on itse yksin mutta ei kun on toisten kanssa?
[/quote]
Tevehtii kun on yksin tai muiden seurassa. Mutta kun paikalla on yksi tietty henkilö joka myös tuntee minut ja aina juttelee. Niin silloin ei tervehdi ja on kuin olisin ilmaa.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:21"]
[/quote]
Tevehtii kun on yksin tai muiden seurassa. Mutta kun paikalla on yksi tietty henkilö joka myös tuntee minut ja aina juttelee. Niin silloin ei tervehdi ja on kuin olisin ilmaa.
[/quote]
Oletteko parempia tuttuja tämän toisen tyypin kanssa tai onko hän todella puhelias? Jos ei saa suunvuoroa tältä toiselta tai ajattelee, että sinua ei kiinnosta hänen juttunsa kun tämä toinen on paikalla
Itselleni tulee mieleen että on haukkunut minua tälle tyypille tai jotain ja siksi sitten käyttäytyy minua kohtaan hänen seurassaan näin. Luulisi että nyt edes tervehdyksen voisi silti sanoa vaikka ei mitään muuta.. ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:21"]
[/quote]
[/quote]
Oletteko parempia tuttuja tämän toisen tyypin kanssa tai onko hän todella puhelias? Jos ei saa suunvuoroa tältä toiselta tai ajattelee, että sinua ei kiinnosta hänen juttunsa kun tämä toinen on paikalla
[/quote]
En ole. Mutta hän saattaa kyllä luulla niin toki.
No jos se on jotenki ujo, jos on muita läsnä. Ehkä se toimii muidenkin kans samalla lailla.
Ei kehtaa näyttää että tuntee sinut