fetissi isoista häpyhuulista
kuinka monella muulla on fetissi todella isoista häpyhuulista?Itse haluaisin että nainen istuisi naamalleni ja pistäisi nuolemaan ja imemään kaikki mahlat kiimasta valuvasta pillustaan.kaiken kruunaisi että nainen olisi l-xl kokoa tummalla karvoituksella.Tämmöinen nainen kun löytyisikin 09 alueelta.reppumies70(at)gmail.com
Kommentit (15)
Täältä löytyy isot häpyhuulet isorintaisella naisella mutta pillu on kyllä karvaton.. En siis taida kelvata ?
Mulla on sellaiset ja ne on niin oksettavat! En edes kehtaa olla nuoltavana niiden takia :( N26
Minulle ainakin kelpaat 5/5 Terv.3/5
Kohtalotoveri täälläkin. Muista ulkoisista seikoista en ole yhtä kranttu , kunhan vain saisin nuolla kunnolla. Pitkään ja hartaudella ja käyttää samalla sormiani. Mieluiten niin että nainen olisi päällä...
m74hki
Hemmetti yhdellä exällä oli sellaiset. Voi sitä tunnetta, kun työnsi kullin sisään ja ne häpyhuulet menivät varren ympärille. Vieläkin kiihottava ajatus. Nuolemisesta nyt puhumattakaan.
y. m-50
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:58"]Numero 8: pistä postia osoitteeseen kova_runkkaamaan (miukumauku) hotmail,com niin keskustellaan lisää aiheesta. Myös muutkin nuolemisesta tykkäävät naiset saavat kirjoitella!
m74hki
[/quote]
Missäpäin Helsingissä?
Helsingin herra ... Isot tissit ja häpyhuulet ja karvaton pillu kelpaa ?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 15:10"]Helsingin herra ... Isot tissit ja häpyhuulet ja karvaton pillu kelpaa ?
[/quote]
Mä voin tulla kimppaan :) n44
Ulkonäkö tai intiimit yksityiskohdat eivät ole olennaisin asia. Henkinen yhteys, avoin suhtautuminen seksuaalistuuteen ja nautintoon, kiihko... kiima... Tuollaiset asiat merkitsevät enemmän minulle. Ihminen sellaisenaan kuin on - ja halu nauttia. Niin minähän nuolen ;-)
m74hki (lännestä)
Saanko levittää isot häpyhuuleni jonkun kiimaisen miehen naamalle ?
Yllä mainittu parikin yhteystietoa... Kirjoita niin pääset ratsastamaan kielen päälle! :-p
Täällä löytyy. Mun fetissi on nimenomaan roikkuvat sisemmät häpyhuulet pienirintaisella naisella. Victoria Knight käy tästä hyvänä esimerkkinä :)
M40