Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketkä teistä Jenni Vartiaisen solvaajista on oikeasti tavannut Jennin?

Vierailija
23.05.2015 |

Ulkonäkö ja musiikki ovat mielipidekysymyksiä. Sen sijaan tuntemattoman ihmisen luonteen tolkuton dissaaminen ei ole mielipide vaan sairasta. Kuinka moni teistä Jennin haukkujista on tavannut hänet livenä, keskustellut hänen kanssaan? te jotka ette ole tavanneet, teillä ei ole oikeutta hänen persoonallisuuttaan ja luonnettaan solvata. Itse olen jutellut useamman kerran Jennin kanssa duuniasioissa ja häntä upeampaa, lämpimämpää, kivempaa ja vaatimattomampaa ihmistä harvoin tapaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä haukkujat eivät olekaan tavanneet Jenniä, vaan heidän miesystävänsä ovat... :-D

Vierailija
2/20 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:37"]

Ehkä haukkujat eivät olekaan tavanneet Jenniä, vaan heidän miesystävänsä ovat... :-D

[/quote]

Tätä minäkin epäilen. Siinä voisi olla selitys tähän noitavainoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanliekit, mut olisi oikeesti kiva tietää miksi jengi inhoo sitä. En ole ikinä kuullut mitään sellaisia TOSIASIOITA Vartiaisesta minkä vuoksi sitä pitäisi inhota.

Vierailija
4/20 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä (tai muuallakaan) ole kuin yksi vainoaja. Ja hänellä on mt ongelmia....

Vierailija
5/20 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannu jennin ja hän pussasi mua poskelle. Ihan vitun upee leidi. Huumori tosin oli vielä muakin huonompaa mutta ei haitannu. M21

Vierailija
6/20 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:47"]

Ei täällä (tai muuallakaan) ole kuin yksi vainoaja. Ja hänellä on mt ongelmia....

[/quote]

Tämä ei pidä paikkaansa. Kyllä näitä vihaajia on useita, koska kommentit eivät joka ketjussa ole samalta ihmiseltä eikä alapeukuttaa voi kuin kertaalleen.

Vierailija
7/20 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:48"]

Olen tavannu jennin ja hän pussasi mua poskelle. Ihan vitun upee leidi. Huumori tosin oli vielä muakin huonompaa mutta ei haitannu. M21

[/quote]

Kertoiko se sullekkin niitä kainalopierujuttujaan? :) ;)

Vierailija
8/20 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut mutta minä en ookkaan jennin solvaaja. Päinvastoin luulen että olen häneen vähän rakastunut. t Alffauros

Vierailija
9/20 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:48"]

[/quote]

Kertoiko se sullekkin niitä kainalopierujuttujaan? :) ;)

[/quote]

Ei kun niitä miten kaikuva ääni kuuluu kun läpsii perseelle kun on nahkahousut. sain kokeilla.

Vierailija
10/20 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies itse asiassa jutteli bäkkärillä Jennin kanssa Turun Venuksen keikan jälkeen, niistä on Instassa kuvakin yhdessä. Mutta ei siinä mitään kummempaa ollut, normi fanitapaaminen.

Vierailija
11/20 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:47"]

[/quote]

Tämä ei pidä paikkaansa. Kyllä näitä vihaajia on useita, koska kommentit eivät joka ketjussa ole samalta ihmiseltä eikä alapeukuttaa voi kuin kertaalleen.
[/quote]

Itse itsellesi kirjoittelet ja eri laitteesta peukutat

Vierailija
12/20 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko että ihminen jolla on jostain syystä tarve inhota jotakuta suostuu tunnustamaan tämän henkilön positiivisia piirteitä missään tilanteessa? Ei suostu, siinä on ihan sama miten mukava ja ihana tämä toinen on.

Vierailija
13/20 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse en luonnetta ole haukkunut koskaan enkä ihmisenä Jenniä juurikin siksi etten tunne häntä. En tykkää artistista ja sitä saan arvostella. Ihmisenä Jenni voi olla hyvinkin mukava. Ihmettelen kyllä, kuka haukkuu laulun perusteella ihmisen luonteen yms. mukaan.

Vierailija
14/20 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 19:55"]

No, itse en luonnetta ole haukkunut koskaan enkä ihmisenä Jenniä juurikin siksi etten tunne häntä. En tykkää artistista ja sitä saan arvostella. Ihmisenä Jenni voi olla hyvinkin mukava. Ihmettelen kyllä, kuka haukkuu laulun perusteella ihmisen luonteen yms. mukaan.

[/quote]

Ei tässä ole kyse siitä, etteikö saisi arvostella Jennin musiikkia, biisejä, lauluääntä, ulkonäköä koska ne ovat kaikki mielipidekysymyksiä. Mutta kun ei ole koskaan häntä tavannut, on asiatonta lytätä hänen luonne ja persoonallisuus maan rakoon. 

Vierailija
15/20 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni oli kerran laulamassa karaokea Pataässässä. Veti muistaakseni Chisun Mun koti ei oo täällä, lauloi hyvin. Juttelin baaritiskillä hetken hänen kanssa, ihan normaali mukava ihminen eikä tod mikään ylimielinen diiva. Ehkä Jennin kandeisi vähän muuttaa tuota julkisuuskuvaansa koska niin moni häntä vihaa tuntematta tyyppiä yhtään.

Vierailija
16/20 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 20:40"]

Jenni oli kerran laulamassa karaokea Pataässässä. Veti muistaakseni Chisun Mun koti ei oo täällä, lauloi hyvin. Juttelin baaritiskillä hetken hänen kanssa, ihan normaali mukava ihminen eikä tod mikään ylimielinen diiva. Ehkä Jennin kandeisi vähän muuttaa tuota julkisuuskuvaansa koska niin moni häntä vihaa tuntematta tyyppiä yhtään.

[/quote]

JV tuhosi julkisuuskuvansa Vain elämää ohjelmassa koska ei suostunut avautumaan. Olisi ehkä kannattanut jättää se ohjelma väliin.

Vierailija
17/20 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on mukava tyyppi ja ihana nainen. Ja se tosiasia ei muutu olitte mammat mitä mieltä tahansa.

Vierailija
18/20 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osallistuin tuohon Helsinki päivä kilpailuun jossa pääsee Jenniä tapaamaan. Olisi paljon kerrottavaa tästä palstasta hänelle...

Vierailija
19/20 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 20:40"]

[/quote]

Miks tarvitsisi muuttaa julkisuuskuvaansa?

Eihän siinä ole mitään vihattavaa. Vai onko?

Totuushan on se, että varsinkin naisissa on sairaita inhoajia ja valheiden levittelijöitä aika paljon. Lisäksi on typeryksiä, jotka uskovat ja levittävät valheet eteenpäin. Tarvitsisimme paremman mielenterveydenhoitojärjestelmän, jotta saataisiin nämä hoidon piiriin. Se on helpommin sanottu kuin tehty. Mutta, jotta terveet naiset eivät sairastuisi näiden kiusaajien takia, olisi hyvin tärkeä saattaa nämä kiusaajat tavalla tai toisella hoitoon.

Inhoaminen, vihaaminen, perättömien juorujen levittely syyttä on todella sairasta. Sitä harrastaa surullisen moni seko nainen.

Vierailija
20/20 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:21"]

Minä osallistuin tuohon Helsinki päivä kilpailuun jossa pääsee Jenniä tapaamaan. Olisi paljon kerrottavaa tästä palstasta hänelle...

[/quote]

Luulet varmaan olevasi tässä maassa ainoa joka osallistuu tuohon kisaan? Voi käydä niin ettet voitakkaan.