Nuorille myöhäisempi töihin menoaika kuin aikusille.
18-24-vuotiaan unirytmi on luonnostaan erilainen kuin aikuisen, koska aivot käyvät läpi biologisia muutoksia tuossa iässä. Nuori saa myöhemmin unen päästä kiinni ja täten myös heräisi myöhemmin.
Murrosikäinen ei yksinkertaisesti pysty tulemaan töihin klo 7-9 aamulla.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:35"]
Mä oon sit vissiin tosi nuori, kun työt alkaa klo 20. Perhe-elämän kannalta olisi kätevämpää mennä töihin vaikka klo 5. Heräämisen kanssa ei ole ongelmia, on tasan asennekysymys pääseekö sängystä ylös.
22-vuotias
[/quote]
Perhe-elämän kannalta olisi parempi, että lopettaisit työssäkäynnin kokonaan. Silloin voisit keskittyä 100% perheeseesi.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:07"]
18-24-vuotiaan unirytmi on luonnostaan erilainen kuin aikuisen, koska aivot käyvät läpi biologisia muutoksia tuossa iässä. Nuori saa myöhemmin unen päästä kiinni ja täten myös heräisi myöhemmin.
[/quote]
Oot vaan patalaiska bilettäjä.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:49"]
[/quote]
[/quote]
Kai sitä nyt paljon mieluummin kun bilettää kuin töissä käy. Se ei ole bilettäjän ongelma, että sä et tätä ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:49"]
[/quote]
[/quote]
Kai sitä nyt paljon mieluummin kun bilettää kuin töissä käy. Se ei ole bilettäjän ongelma, että sä et tätä ymmärrä.
[/quote]
Nyt eivät vihervassarit ole enää pääministeripuolue, nyt joudut töihin, kuten kaikki työttömät luuserit. Harhaiset ajatuksenne pohjoismaisesta hyvinvointiyhteiskunnasta romutetaan. Me persussuomalaiset murskaamme pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunnan.
Minä 42v "teini" teen mieluiten 10-18 vuoroja. Nukkumaan 00-01, herätys kasin pintaan. Miehellä samanlainen vuorokausirytmi.
Onneksi asuin lapsena koulun vieressä, kasin aamuina heräsin 15 vaille :-D
Unirytmit ovat erilaisia. Iällä ei ole asian kanssa tekemistä. Asia on varmaan osittain geneettistä. Oma äitini, minä ja lapseni ollaan aina oltu aamu-unisia.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:16"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:14"]Parempi tapa on nykyinen, jossa nuoret eivät käy ollenkaan töissä. Viis-kuuskymppiset ikäloput ovat jo ehtineet tuhlaamaan elämänsä työntekoon, joten he voivat yhtä lailla käydä niin töissä niin kauan kun henki pihisee. Tuossa vaiheessa ihan sama. Nuoret eivät taas ole ehtineet tuhlata elämämsä parhaita vuosia työntekoon ja sen voi todellakin käyttää paljon mukavimpiin asioihin kuin porvarin palvelemiseen. Joten ikäloput pysykööt palvelijoina, jotta nuorilla on mahdollisuus elää vapaasti. [/quote] Aika harvaa taitaa itseään palvelijana tätä nykyä elättää, joten muitakin uravaihtoehtoja varmasti löytyy.
[/quote]
Uravaihtoehtoja, jotka ovat kaikki orjuutta suurpääoman palveluksessa.
[/quote]
Paljonkos sinulla on sitten viljelyalaa ja karjaa kun olet omavarainen etkä suurpääoman orja?
Vähän on myöhäinen murrosikä jos se on vasta 18-24-vuotiaana aikuisena :D Ehekei sitten kannata mennä töihin enää koskaan jos aivot vaan prosessoi.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:23"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:14"]
Parempi tapa on nykyinen, jossa nuoret eivät käy ollenkaan töissä. Viis-kuuskymppiset ikäloput ovat jo ehtineet tuhlaamaan elämänsä työntekoon, joten he voivat yhtä lailla käydä niin töissä niin kauan kun henki pihisee. Tuossa vaiheessa ihan sama.
Nuoret eivät taas ole ehtineet tuhlata elämämsä parhaita vuosia työntekoon ja sen voi todellakin käyttää paljon mukavimpiin asioihin kuin porvarin palvelemiseen. Joten ikäloput pysykööt palvelijoina, jotta nuorilla on mahdollisuus elää vapaasti.
[/quote]
Omilla rahoillaan saa loisia. Sinä olet innokas asian puolustaja. Työtävieroksuva surkimus
[/quote]
Multa ei kysytty haluanko syntyä vai en. Kerran mut kuitenkin päätettiin synnyttää, niin totta kai oletan, että saan vanhemmilta ja sossulta tarpeeksi rahaa ruokaan, kaljaan, pajaan ja ja muihin välttämättömyyksiin.
[/quote]
Voi pientä. Kai ymmärrät että se "suurpääoma" maksaa verot joista sinun sossurahasi maksetaan voi tulla aika jolloin sinulta kysytään että haluatko syödä tee siis työtä. Otsa hiessä sinun on leipäsi syömän.
Olen 37v ja minulla on vapaat työajat ja teen n. 10:30-18:30 vapaasta tahdostani...aina ollut iltavirkku.
Teineille (alle 20v!) kyllä vaikuttaa aamu-uni olevan tärkeätä, lukio/amis voisi alkaa mielestäni myöhemmin.
Mä oon sit vissiin tosi nuori, kun työt alkaa klo 20. Perhe-elämän kannalta olisi kätevämpää mennä töihin vaikka klo 5. Heräämisen kanssa ei ole ongelmia, on tasan asennekysymys pääseekö sängystä ylös.
22-vuotias