Mitäs kuuluu lauantai-iltaan?
Koti-ilta? Bilettämään? Mitä iltapalaa? Mitä juomaa?
Kommentit (26)
Mökillä, kuten melkein joka viikonloppu. Ihan nätti ilta, saunasta käsin ehkä uskaltaudun talviturkin heittämään...
Mies grillaa, lapset pomppii tramboliinilla ja yks heittää tikkaa. Mä istun tässä terassilla ja ihailen miten kaunista Suomen luonto on..
Saunaan kohta, pari kylmää juomaa ja vähän karkkeja. Telkkaria, kenties seksiä :)
Emäntä on keikalla joten jos tässä vaikka räiskäleitä ja Afrikan tähteä tenavien kanssa.
Kuntosali, sen jälkeen punkkua, pizzaa ja euroviisuja.
Kotona ollaan, lapset kavereillaan, mies autotallissa, minä koneella, samalla kuuntelen The Doorsia. Pari olutta ja ja pitsaa illalla. Lapsilla limua, tietty.
Meillä oli monen tunnin sähkökatko, nyt taas pelittää. Mulla oli keitontekele ja sämpylätaikinavalmiina ennen katkoa. Odoteltiin ja haettiin pitsaa ruuaksi, kun ei viitsitty ensin kuumentaa kämppää puuhellalla, mutta pakko se oli sitten lopulta niiin tehdä.
Nyt mies sahaa ulkona sähkölinjan päälle pudonnutta oksaa ja mä odottelen, että pääsisin lenkille. Iltapalaksi syödään sitten niitä sämpylöitä ja kasvissosekeittoa. Mun isä oli täällä käymässä, tarkoitus oli, että hän hoitaa lapsia ja mä vähän siivoilen, muttei siitä sitten tullut oikein mitään.
Miehen kanssa ryypiskellään, grillaillaan, katsotaan tallennuksia ja saunotaan.
Ajattelin palstailla ja tehdä jotain hyvää iltapalaa.
Teini pelaa, mies jossain hipoissa, joten kahvakuulaa, vähän olutta ja Keinuvaa lahnaa.
Jännä, että kukaan ei meinaa bilettää..?
Syömishäiriöö, makaillut, nukkunut, pitäs siivota, pari lasia punkkua ja illalla iskemään poikia:)
Mykkäkoulua miehen kans. Palstailua, suklaata ja tupakkaa ketjussa. Paska lauantai.
Saunassa käyty, kohta grillaamaan. Isot lapset vielä "kylillä", kohta tulevat. Pieni vielä kotona kaverinsa kanssa..
Katon sohvalla vauva sylissä telkkaria <3
Yksin kotona. Yksinäistä. Ei ole kukaan soitellut, ei mitään tekemistä.
Tosiasiassa olen kotona, siivoan vielä, kohta saunaan. Mies ja lapset ulkona , ajavat nurmikkoa, leikkivät.. jne..
Unelmissanio olen mökillä saunomassa, nauttimassa muutaman olusen, katsomassa auringonlaskua.. ..
Niin, sanoinhan ettei mulla ole mökkiä..vielä.. *unelmoi*
Kotona, ihana kesäilta. Koko päivä oltu ulkona. Muu perhe nyt saunassa ja itse jäin vielä hetkeksi ulos..Korkkasin siiderin. Viestittelen samalla ystävän kanssa, jolla riitaa miehensä kanssa ja mielenkiinnolla odotan mikä hulabaloo heillä tänään..
Mutta ihana ilta ollut..=)
Koti-ilta kuten aina.