Eronnut mies, onko sinulla toisella kierroksella erilaisia kriteerejä naiselle kuin ekalla kierroksella?
Eli opitko ensimmäisestä liitosta ja parisuhteesta jotakin sellaista, joka vaikuttaa/vaikutti kun aloit etsimään uutta kumppania?
Kommentit (19)
Vahingoista oppii ja tiedän ainakin nyt millainen on narsistinainen.
Ehdottomasti. Mielenterveystyön hyväksi olen tehnyt oman osani, joten sellainen tapaus ei käy enää. En myöskään halua saman katon alle asumaan, mutta sitoutuminen sopii. Kummallakin omat rahat. Onhan noita.
Jos eroaisin nyt, yksi kriteeri olisi, että seksiä harrastettaisiin useammin kuin kerran kuussa.
Naisen paino on oltava 1 pois pituudesta maksimi.
No enää en jaksa mitään joutavaa draamaa tai muutakaan oikkuilua eli huomattavasti ekaa tervepäisempi kumppani on haussa. En myöskään enää halua hapanta siiderisohvista saman katon alle vaan katse kohdistuu liikunnallisiin ja aktiivisiin naisiin.
Joo, ja useampi.
MT jutut jaisä ongelmat voi hoitaa terapiassa, ei huutamalla mulle. Jos ei asioista voi sopia, niin aina löytyy ovia. Terveys pitää olla sillai kunnossa, ettei kaikki hommat kaadu mulle koko ajan eikä kotitöiden jako ole vaan sen listan mukaan mitä emäntä päättää.
Molemmilla omat rahat, eikä minun jokaisesta euron käytöstä saa tulla nipottamista. En kuitenkaan juo, uhkapelaa tai käytä rahojani naisiin, mutta jos ruohonleikkuri tarvii osan, käyn sen ostamassa, vaikka 25 euroo maksaisikin.
Jos minua ja panostani ei arvosteta, niin sitten ei arvosteta. Minun menemisiäni ei saa kontrolloida, sopia toki voi.
Joo, seuraava joutuu osaamaan monta muutakin asiaa, kuin antaa ekana iltana ja sen jälkeen 20 vuotta kiukutella.
Kunhan on miellyttävä, niin se riittää.
Eipä siinä mielessä etten oikein mieti seurustelua minkään kriteerilistan kautta.
Mutta ehkä se että jos toinen ei suostu/halua/osaa kommunikoida niin sitä en ehkä enää jäisi katselemaan.
Ongelmiakin saa olla kunhan niistä on valmis keskustelemaan rakentavasti ja ratkomaan yhdessä.
Entä kun nainen on selkeästi rikkaampi kuin te. Onko sittenkin omat rahat vai pitääkö naisen kustantaa teidänkin illalliset ja matkat? Niinpä! Itse en kustanna yhdenkään ukon menoja
Vierailija kirjoitti:
Entä kun nainen on selkeästi rikkaampi kuin te. Onko sittenkin omat rahat vai pitääkö naisen kustantaa teidänkin illalliset ja matkat? Niinpä! Itse en kustanna yhdenkään ukon menoja
Toki, pärjään kyllä omilla rahoillani.
Todellakin on. Mulle ei kukaan enää huuda ennenku oon saanu silmäni aamulla auki. Itse asiassa mulle ei enää puhuta mitään työlistaa imperatiivissa, edes vahingossa, etenkään sunnuntaiaamuna ennen aamukahvia kuten eilen kävi. En mä siitä nyt vielä jätä, mutta luuri meni "do not disturb" -tilaan ja mä todellakin lähen mökille kuten olin kertonut, vaikka toinen muuta mun puolesta yritti päättää, vastoin sovittua siis. Tää tuli nyt akuuttina mieleen, sori purkaus ;)
Toki monta muutakin asiaa opittu. Oma "man cave" esim. on kultaakin kalliimpi, en enää ota sitä riskiä että siitä kokonaan luopuisin.
Edellinen kriteerilistasta puhunut vei "kirjaimet näppikseltä".
Halujen tulee kohdata uudessa suhteessa paremmin, siitä en enää tingi. Exän halut hiipuivat, eikä hän kokenut enää tarvetta läheisyydelle, mikä olikin suurin syy erolle.
En kai minä nyt niin hullu ole että alkaisin mitään "toista kierrosta" kun yhdestä hullusta eroon pääsin!
Yhtään syyttelyä en ota enää vastaan. Asiasta saa sanoa, mutta tyhjästä ei minua enää syytellä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Mielenongelmaisia en edes tyrki ettei käy vahinkoa. Lapsia en halua lainkaan. Missään muodossa. On syytä olla olla itsestään huolehtiva, työssäkäyvä ja oltava omia kavereita ja harrastuksia. Nuorempi parempi mitkään kotileikit ei kiinnosta.
Nuoremmatkin vanhenevat samaa tahtia kuin muutkin. Meinaatko vielä papparaisena saada jonkun nuoren ja elinvoimaisen naisen? Parempi ottaa about oman ikäinen ja vanheta arvokkaasti yhdessä. Mikään ei ole pysyvää, ei edes sinun harrastuksesi ja kaverisi. Viimeistään eläkeiällä on krempat karsineet urheilun ja kavereistakin suurin osa alkaa olla haudassa.
Hyvä huomata, että kakkoskierroksella luonteen merkitys korostuu. Olen ihmetellyt, kun niillä ykköskierroksen listoilla on lähinnä ulkonäköä koskevia juttuja.
Tottakai. Mielenongelmaisia en edes tyrki ettei käy vahinkoa. Lapsia en halua lainkaan. Missään muodossa. On syytä olla olla itsestään huolehtiva, työssäkäyvä ja oltava omia kavereita ja harrastuksia. Nuorempi parempi mitkään kotileikit ei kiinnosta.